Als er heilig schoeisel is het de Nike Air Maxquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef SilverBullet het volgende:
Ik vind die Nike Air Max echt super lelijk
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef Bananenman het volgende:
Hoolie.
Bier is hip.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als ie nou vroeg of we SI hip vonden...
Neej kheb geen kale kopquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb je een kale kop?
SI in de uitverkoop in Arnhem. Mooie vestjes voor 200 euriquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:55 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als ie nou vroeg of we SI hip vonden...
Je hebt er zeker geen geld voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Alleen turken die van hun zwarte geld af moeten kopen die rommel.
Ik heb nog nooit een turk in SI gezien...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:47 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
Alleen turken die van hun zwarte geld af moeten kopen die rommel.
Stone islandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand me enlighten met een uitleg wat SI is?
Hier in het boerenachterland is dat fenomeen nog niet doorgedrongen.
Die jassen zijn erg mooi. Burberry en Lambretta zijn trouwens ook wel toffe merkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:52 schreef teknomist het volgende:
Ik vind het wel mooie kleding bij een vuilniswagen of achter een lopende band.
BB begint steeds minder te worden met al die kneuzen met neppe troep enzo.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die jassen zijn erg mooi. Burberry en Lambretta zijn trouwens ook wel toffe merken![]()
Hij heeft het over Nike Air en niet over SI denk ik...stoere jongen die een jas van ¤800,- draagt achter een lopende bandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die jassen zijn erg mooi. Burberry en Lambretta zijn trouwens ook wel toffe merken![]()
Precies. Had je 4 jaar geleden moeten hebben.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
BB begint steeds minder te worden met al die kneuzen met neppe troep enzo.![]()
Het standaar BB model is idd minder, vanwege al die namaak. De andere modellen worden echter vrijwel niet na gemaakt en zien er toch erg goed uitquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
BB begint steeds minder te worden met al die kneuzen met neppe troep enzo.![]()
Had jij dan ook zo'n opgeschoren vlecht in je haar?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:53 schreef -Guppie- het volgende:
Ik liep van mijn 12e tot 18e in dat soort kleding...
nu hou ik wel van wat vrouwelijkere kleding,al draag ik af en toe nog weleens maxies..(met sporten oa)
maar wat ik van die kleding vind? niks mis mee,maar voor mij hoeft het niet meer
Wit met zwart/rood nike teken. Ongeveer de nieuwste.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:49 schreef Nashje het volgende:
Welke kleur Nike's heb je?
oh........ my......... fucking....... god!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:46 schreef MOKUM_HOOLIGAN het volgende:
Hoi. Ik ben wel eens benieuw naar wat jullie van bomberjacks, nike aire max en die zooi vinden. Ikzelf draag een bomberjack met achterop in gotische letter Amsterdam. Ben ook groot AjaxfanOok draag ik nike air max en wat strakkere broeken. Londale heb ik niet. Nu ben ik wel benieuwd wat jullie daar van vinden en/of zelf dragen. Brand maar les
![]()
10 jaar niet buiten geweest ?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh........ my......... fucking....... god!!!![]()
je loopt 10 jaar achter
ach kom op zeg. In 1995 was dit in. Iedereen die nu nog in een bomberjack rondloopt, moet op de brandstapelquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:48 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand me enlighten met een uitleg wat SI is?
Hier in het boerenachterland is dat fenomeen nog niet doorgedrongen.
Je kiest wel de krenten uit de pap uit hequote:Op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef schatje het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
CP doet het ook altijd in die kringen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nog Aussies in de kast hangen en heb via eBay deze schoenen besteld:quote:Op zondag 8 januari 2006 14:02 schreef haagse_elfje het volgende:
joh hij zegt nog net niet dat hij aussie's draagt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |