Snap je dat niet? Hij wil ons vertellen dat hij zonder zijn mammie naar de supermarkt magquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef Mauro het volgende:
En nu het nut van dit topic?
En typ eens normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Toensjus, ik was klaar met werken om 6 uur, merjeh ik ging dus naar huis fietsen. Ik eet me een frikandel speciaal, en toen ging ik ff op msn, zoeen gaste zo : ey we gaan opstap he, dusseh ik zo : ja gek ik ga wel ff coebergh halen, want dat is tegenwoordig de shit.
Dusseh gek ik ging met me brommer naar de C1000 toe hemaar der is zoeen grote poort, ik denk..... ey ik kan best veel gas geven op dit korte stukje
![]()
Goed ik maakte dus een slip me, maar hij was niet erg lang. Ik aanbellen. Hoor je de vrouw van de baas : was jij dat met die piepende banden ?
Ik: ja
Oh oke
Jeh gek dat was het in principe hevanavond maar weer eens opstap
Ah..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Hij wil ons vertellen dat hij zonder zijn mammie naar de supermarkt mag![]()
Wow dat mocht ik vroeger nog niet eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Hij wil ons vertellen dat hij zonder zijn mammie naar de supermarkt mag![]()
Ook voor het eerstquote:
Het zou 't in boekvorm uit moeten brengenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
*Het dagboek van maikuuul *
Liever nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zou 't in boekvorm uit moeten brengen
"Hendig sjiek slippen voor dummies".quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zou 't in boekvorm uit moeten brengen
Nah toen ik die TT las toen wist ik het al....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef ma_jojo het volgende:
Ik had een hele andere lading verwacht aan de hand van de TT en TS.
Dacht dat je iets wilde melden in de trant van "Whehe gek, ik ging net naar C1000, ik pakte daar een fles Coubergh en m'n neus reflecteerde in het glas. Ik liet de fles vallen van schrik en toen moest ik het opruimen."
Is dat je wel eens overkomen, Maikuuul?
Jammer genoeg heb ik nog hoop in de mensheid. Alhoewel, valt Maikuuul daaronder eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nah toen ik die TT las toen wist ik het al....
Bij hem iig niet meer...het is alleen maar zijn brommer brommer brommerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:58 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik nog hoop in de mensheid. Alhoewel, valt Maikuuul daaronder eigenlijk?
Maikuuul?
Dag meneertjequote:
Ik lach me elke keer kapot.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dag meneertjewat vind jij nou van hem?
Ik erger me er eerlijk gezegt aanquote:
Wie niet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik erger me er eerlijk gezegt aan
Beatrix enzo?quote:
Ik denk dat ze het dan gauw voor gezien houdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef Flyingdutchman het volgende:
Misschien wil ze wel een keer achterop...of voorop![]()
quote:
Is hier ook een Nederlandse vertaling van aanwezig?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Toensjus, ik was klaar met werken om 6 uur, merjeh ik ging dus naar huis fietsen. Ik eet me een frikandel speciaal, en toen ging ik ff op msn, zoeen gaste zo : ey we gaan opstap he, dusseh ik zo : ja gek ik ga wel ff coebergh halen, want dat is tegenwoordig de shit.
Dusseh gek ik ging met me brommer naar de C1000 toe hemaar der is zoeen grote poort, ik denk..... ey ik kan best veel gas geven op dit korte stukje
![]()
Goed ik maakte dus een slip me, maar hij was niet erg lang. Ik aanbellen. Hoor je de vrouw van de baas : was jij dat met die piepende banden ?
Oh oke
Wat kost ze ook alweer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef SpeedyGJ het volgende:![]()
dan ben ik blij dat ik dan niet zo'n moeder heb
Die Marianna?quote:
veulste duurquote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Mr.Dre het volgende:
Volgens mij heeft Maikuuul huisarest omdat hij zonder zijn moeder naar de C1000 is geweest.
Hij is zo rustig.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
![]()
Oh oke
Hij is vast lam van de Coebergh die hij in C1000 ging halenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Mr.Dre het volgende:
Volgens mij heeft Maikuuul huisarest omdat hij zonder zijn moeder naar de C1000 is geweest.
Hij is zo rustig.
Ah dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hij is vast lam van de Coebergh die hij in C1000 ging halen![]()
Ik hoop snelquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef BennyNL het volgende:
wanneer ga je dood?
Hoe zou Maikuuul eruit zien als hij een ongeluk zou hebben met zijn tweewieler? Zeau?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef pussydeluxe het volgende:
Hij is vast lam van de Coebergh die hij in C1000 ging halen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Is dat niet zanger Bob die daar ligt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Hoe zou Maikuuul eruit zien als hij een ongeluk zou hebben met zijn tweewieler? Zeau?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef yosander het volgende:
Grapje tussendoor: wat doet Maikuuul naast groenten sorteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
Shit, inderdaad...verkeerde topique!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Is dat niet zanger Bob die daar ligt?
Ja hé, het is ook een Maikuuul grap!!quote:
Nee, te dun... duhhquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
lijkt mij ook wel een nep foto, kijk dat bloed eens, dat liekt wel ketchupquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
DIe kinderen eromheen lachen gewoon![]()
Dan was de auto wel kapot geweest!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:55 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Waarom komt me die kenteken en auto zo bekend voor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:53 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Hoe zou Maikuuul eruit zien als hij een ongeluk zou hebben met zijn tweewieler? Zeau?
[afbeelding]
en zijn fiets ook....quote:
Dat gaat niet zo snel met radioactief afval met een halveringstijd van 1 miljoen jaar..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Sloffie het volgende:
* vraagt zig af of maikuul niet kan wegrotten en slaapt mooi verder![]()
En alles wat gezegd is gaat ook compleet lang 'm heenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:37 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weer terugjeh was wel gezellig
En toen ging ie sjiek hendig slippend met lege handen naar huis!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
dusseh ik zo : ja gek ik ga wel ff coebergh halen, want dat is tegenwoordig de shit.
Dusseh gek ik ging met me brommer naar de C1000 toe he![]()
Ze hebben er tegenwoordig een deurbeleid!quote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
sinds wanneer moet je aanbellen bij de c1000?
Ik ga via zoeen poort waar vrachtwagens inkomenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
sinds wanneer moet je aanbellen bij de c1000?
Wtf hebje daaraan gek, alsof je weet wanneer ik eronder slipquote:Op maandag 9 januari 2006 14:39 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
en toch wacht ik met spanning tot je een keer hendig sjiek onder een vrachtwagen slipt
Echt wél, inderdaad.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje daaraan gek, alsof je weet wanneer ik eronder slipje ziet me gewoon niet posten maarja verder blijft de shit een geheim
Zo'n!quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf hebje daaraan gek, alsof je weet wanneer ik eronder slipje ziet me gewoon niet posten maarja verder blijft de shit een geheim
Hendig sjiekquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef plopman het volgende:
vet koel hij heeft een brommer en hij heeft hem opgevoerd. is hij nou stoer?
Me vader had die pijp eronder gelegdquote:Op maandag 9 januari 2006 20:09 schreef plopman het volgende:
vet koel hij heeft een brommer en hij heeft hem opgevoerd. is hij nou stoer?
Die sjieke in Maastrichtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:15 schreef Aernoud het volgende:
over welke c1000 hebben we het?
Br33zah taal is het begrijp het danquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
![]()
Oh oke
hebben ze der ook euroshopper bier?quote:
Weet ik niet, alsof ik dat moet weten als ik bij de groente werktquote:Op maandag 9 januari 2006 20:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben ze der ook euroshopper bier?
of napalm?
Check avater, Peugeot Fox deluxe, jeweetquote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef Flyga het volgende:
wat rij je?
grappig een bosui die op de groenteafdeling werkt...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet ik niet, alsof ik dat moet weten als ik bij de groente werkt
Dat zou rofls zijn, merjeh gek wel na werktijdquote:
Boh juist niet, anders kunnen we je niet hendig sjiek die vakken zien vullen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat zou rofls zijn, merjeh gek wel na werktijd
Ik ga liever met jouw naar dat sjieke NY boooooh jongquote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boh juist niet, anders kunnen we je niet hendig sjiek die vakken zien vullen.![]()
![]()
Eensch, merjeh gek als ik een half uur sta te praten komt de baas wel naar me toequote:Op maandag 9 januari 2006 20:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Boh juist niet, anders kunnen we je niet hendig sjiek die vakken zien vullen.![]()
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ga liever met jouw naar dat sjieke NY boooooh jong
Ik help je wel jongquote:Op maandag 9 januari 2006 20:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, merjeh gek als ik een half uur sta te praten komt de baas wel naar me toe
Of gewoon bijvullen en praten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |