Snap je dat niet? Hij wil ons vertellen dat hij zonder zijn mammie naar de supermarkt magquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef Mauro het volgende:
En nu het nut van dit topic?
En typ eens normaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef Maikuuul het volgende:
Toensjus, ik was klaar met werken om 6 uur, merjeh ik ging dus naar huis fietsen. Ik eet me een frikandel speciaal, en toen ging ik ff op msn, zoeen gaste zo : ey we gaan opstap he, dusseh ik zo : ja gek ik ga wel ff coebergh halen, want dat is tegenwoordig de shit.
Dusseh gek ik ging met me brommer naar de C1000 toe hemaar der is zoeen grote poort, ik denk..... ey ik kan best veel gas geven op dit korte stukje
![]()
Goed ik maakte dus een slip me, maar hij was niet erg lang. Ik aanbellen. Hoor je de vrouw van de baas : was jij dat met die piepende banden ?
Ik: ja
Oh oke
Jeh gek dat was het in principe hevanavond maar weer eens opstap
Ah..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Hij wil ons vertellen dat hij zonder zijn mammie naar de supermarkt mag![]()
Wow dat mocht ik vroeger nog niet eensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Snap je dat niet? Hij wil ons vertellen dat hij zonder zijn mammie naar de supermarkt mag![]()
Ook voor het eerstquote:
Het zou 't in boekvorm uit moeten brengenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
*Het dagboek van maikuuul *
Liever nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het zou 't in boekvorm uit moeten brengen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |