Hertog Jan heerscht!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef tho_Omas het volgende:
Hertog Jan aan de macht!
Sinds de breuk met Ahold zijn ze gezakt in de peilingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Grolsch pleegt een staatsgreep en slaagt daarin
Ja dus, maar nog altijd goed te drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Sinds de breuk met Ahold zijn ze gezakt in de peilingen.![]()
Vast welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:23 schreef Janetje het volgende:
Zijn vrouwen ook welkom op dit ministerie?
Ik kom op voor de rechten van de bierdrinkende vrouw..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Minister van vrouwelijke bier zaken?
ik steun je, ik ben voor het recht op geven van rondjes door bierdrinkende vrouwen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kom op voor de rechten van de bierdrinkende vrouw..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
ik steun je, ik ben voor het recht plicht op geven van rondjes door bierdrinkende vrouwen!
Bierdrinkende vrouwenemancipatie...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
ik steun je, ik ben voor het recht op geven van rondjes door bierdrinkende vrouwen!
Jij bent dus in principe voorzitter der mietjes die niet door kunnen drinken ofzo? Stomme newbie!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ben lid van een kleinere partij: de Partij voor Alternatieve Aanvulling (PvAA). Naast bier dienen er ook non-alcoholische dranken genuttigd te worden, op momenten dat het allemaal te veel wordt of je er gewoon geen zin in heb.
Bij deze benoem ik mezelf tot Minister van Non-Alcoholische Dranken.
Mag ik op een beetje bijstand rekenen?
(al is het maar een heel klein beetje)
[afbeelding]
Ik stel voor dat we Gronnaephos de Janmaat behandeling geven (niet serieus nemen cq negeren)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ben lid van een kleinere partij: de Partij voor Alternatieve Aanvulling (PvAA). Naast bier dienen er ook non-alcoholische dranken genuttigd te worden, op momenten dat het allemaal te veel wordt of je er gewoon geen zin in heb.
Bij deze benoem ik mezelf tot Minister van Non-Alcoholische Dranken.
Mag ik op een beetje bijstand rekenen?
(al is het maar een heel klein beetje)
[afbeelding]
hier spreek je jezelf tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Dirktator het volgende:
Hertog Jan zetelt in Arcen, Limburg, en niet in een of ander gat waar dan ook.
Brand mag bondskanselier worden!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben weer thuis. Ik heb vernomen dat Brand ook zeer goed is.
/einde mededeling
Precies, en ook het Nederlandse bier moet dezelfde prijs krijgens als in Duitslandquote:Op zondag 8 januari 2006 03:45 schreef remlof het volgende:
ik ben trouwens wel voor aansluiting bij duitsland... wij nemen hun reinheitsgebod over en wij krijgen hun bier tegen lokale prijzen, lijkt me een goeie deal! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Dirktator het volgende:
Hertog Jan zetelt in Arcen, Limburg, en niet in een of ander gat waar dan ook.
Is tog overduidelijkquote:
En jij bent zeker zo'n relkneus die het stoer vind om veel bier te drinken maar elke avond na een half krat al voor pampus ligt en de volgende ochtend z'n hele bed, kleren, slaapkamer en plee onderkotst om vervolgens dapper tegenover je Fok-vrienden te verklaren dat je me toch een lekker feestje hebt gehad gister..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jij bent dus in principe voorzitter der mietjes die niet door kunnen drinken ofzo? Stomme newbie!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |