Hertog Jan heerscht!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef tho_Omas het volgende:
Hertog Jan aan de macht!
Sinds de breuk met Ahold zijn ze gezakt in de peilingen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
Grolsch pleegt een staatsgreep en slaagt daarin
Ja dus, maar nog altijd goed te drinkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Sinds de breuk met Ahold zijn ze gezakt in de peilingen.![]()
Vast welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:23 schreef Janetje het volgende:
Zijn vrouwen ook welkom op dit ministerie?
Ik kom op voor de rechten van de bierdrinkende vrouw..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Minister van vrouwelijke bier zaken?
ik steun je, ik ben voor het recht op geven van rondjes door bierdrinkende vrouwen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kom op voor de rechten van de bierdrinkende vrouw..
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
ik steun je, ik ben voor het recht plicht op geven van rondjes door bierdrinkende vrouwen!
Bierdrinkende vrouwenemancipatie...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:30 schreef remlof het volgende:
[..]
ik steun je, ik ben voor het recht op geven van rondjes door bierdrinkende vrouwen!
Jij bent dus in principe voorzitter der mietjes die niet door kunnen drinken ofzo? Stomme newbie!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ben lid van een kleinere partij: de Partij voor Alternatieve Aanvulling (PvAA). Naast bier dienen er ook non-alcoholische dranken genuttigd te worden, op momenten dat het allemaal te veel wordt of je er gewoon geen zin in heb.
Bij deze benoem ik mezelf tot Minister van Non-Alcoholische Dranken.
Mag ik op een beetje bijstand rekenen?
(al is het maar een heel klein beetje)
[afbeelding]
Ik stel voor dat we Gronnaephos de Janmaat behandeling geven (niet serieus nemen cq negeren)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:49 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik ben lid van een kleinere partij: de Partij voor Alternatieve Aanvulling (PvAA). Naast bier dienen er ook non-alcoholische dranken genuttigd te worden, op momenten dat het allemaal te veel wordt of je er gewoon geen zin in heb.
Bij deze benoem ik mezelf tot Minister van Non-Alcoholische Dranken.
Mag ik op een beetje bijstand rekenen?
(al is het maar een heel klein beetje)
[afbeelding]
hier spreek je jezelf tegenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Dirktator het volgende:
Hertog Jan zetelt in Arcen, Limburg, en niet in een of ander gat waar dan ook.
Brand mag bondskanselier worden!quote:Op zondag 8 januari 2006 03:11 schreef tho_Omas het volgende:
Ik ben weer thuis. Ik heb vernomen dat Brand ook zeer goed is.
/einde mededeling
Precies, en ook het Nederlandse bier moet dezelfde prijs krijgens als in Duitslandquote:Op zondag 8 januari 2006 03:45 schreef remlof het volgende:
ik ben trouwens wel voor aansluiting bij duitsland... wij nemen hun reinheitsgebod over en wij krijgen hun bier tegen lokale prijzen, lijkt me een goeie deal! [afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:54 schreef Dirktator het volgende:
Hertog Jan zetelt in Arcen, Limburg, en niet in een of ander gat waar dan ook.
Is tog overduidelijkquote:
En jij bent zeker zo'n relkneus die het stoer vind om veel bier te drinken maar elke avond na een half krat al voor pampus ligt en de volgende ochtend z'n hele bed, kleren, slaapkamer en plee onderkotst om vervolgens dapper tegenover je Fok-vrienden te verklaren dat je me toch een lekker feestje hebt gehad gister..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Jij bent dus in principe voorzitter der mietjes die niet door kunnen drinken ofzo? Stomme newbie!![]()
Bij mij komt er geen heineken inquote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef superhaagie het volgende:
Drinkt er dan niemand heineken of komen jullie allemaal uit de achterhoek
Heineken mag de riolering beherenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:12 schreef superhaagie het volgende:
Drinkt er dan niemand heineken of komen jullie allemaal uit de achterhoek
quote:Op zondag 8 januari 2006 14:01 schreef floydvisser het volgende:
ik heb wel interesse in de volgende functies..
Minister van Massa Consumptie.(heb referenties)
als dat niet gaat werken, zou ik graag in aanmerking willen komen voor
Staatssecretaris van Paf zaken en groenvoorziening!
Hertog Jan![]()
Okay.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ik vind dat de TS wel ff de regering kan samenstellen zoals deze tot nu toe is op basis van degene die zich aan hebben geboden voor de verscheiden functies
Stomme idioot. Ik geef je een tip en dan laat je mij er als minister van buitenlandse bieren buiten liggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:50 schreef tho_Omas het volgende:
President: Hertog Jan/Grolsch
Staatssecretaris van Doorzakken & Nachbraken: remlof
Minister van Zuipen naar 6 uur 's ochtends: Biogarde
Minister van Strafkamp zaken voor slechte bierbrouwers: cappp
Job Cohen: Brouwmeester
minister van AAGZ (Algemene Achterhoekse Grolsch zaken): _Xbox_Master_
Minister-president: Branik
Minister van Goedkoop Bier: MiestOr
Janetje: Komt op voor de rechten van de bierdrinkende vrouw.
A.I.F.D. (Algemene Inlichtingen & Frituur Dienst): mcDavid
Minister van Non-Alcoholische Dranken: Gronnaephos
Bondskanselier: Brand/Smirnoff
Minister van BuZa: Pernod
Bos- en Natuurbeheer: Herr Jägermeister
Staatssecretaris van Paf zaken en groenvoorziening: floydvisser
Minister van Massa Consumptie:floydvisser
Er moet altijd oppositie zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Stomme idioot. Ik geef je een tip en dan laat je mij er als minister van buitenlandse bieren buiten liggenEn btw, wat heeft een minister van Non-Alcoholische Dranken met alcoholische zaken te maken? Hij dient zeker als pispaaltje tijdens vergaderingen
![]()
Oh Tom, wat ben je toch heerlijk triest af en toe (lees: vaak)quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
nee, dat is bullshit. Dan moet je weer moeite gaan doen en zo en dan blijft er minder tijd over voor alcohol
HIj wordt bijgevoegd.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:00 schreef Boombastic het volgende:
En hoe zit het dan voor het Ministerie van beheer van kroegen![]()
En Hertog Jan is![]()
![]()
oe....lekker een beetje snacken... proost touwens..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:54 schreef mcDavid het volgende:
Als voorzitter van de A.I.F.D. deel ik gratis bitterballen en Kipnuggets uit!
met dipsaus!
sorry dat had ik niet gelezen, kan die koe niet ieder ogemblik tonen...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef mcDavid het volgende:
Het is niet verplicht één dezer artikelen altijd bij u te dragen, u hoeft ze uitsluitend te tonen als u aangehouden wordt. .
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:57 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Oh Tom, wat ben je toch heerlijk triest ontzettend gaaf af en toe (lees: vaak)![]()
![]()
![]()
ps: ik heb mijn functie waargemaakt door een paar glazen non-alcoholische alcohol-dieet-aanvullende drank te nuttigen. Denk er altijd aan om het heerlijke bier af en toe af te wisselen en drink-sessies af te sluiten met non-alcoholische dranken![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef tho_Omas het volgende:
Paffen doe ik overigens niet aan.
Kanon is goehoed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 00:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Hierbij heb ik besloten dat alle kroegen in de Achterhoek verplicht Grolsch Premium Pilsner moeten tappen. En altijd een flinke voorraad Grolsch Kanon moeten hebben![]()
ach ja ieder zijn ding toch..?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef tho_Omas het volgende:
Paffen doe ik overigens niet aan.
indien u deze na een frituurbehandeling in de dienstauto-frituur opeet, zal dit inderdaad geaccepteerd worden!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef floydvisser het volgende:
[..]
sorry dat had ik niet gelezen, kan die koe niet ieder ogemblik tonen...
kan wel een foto meenemen..
Ook goed?
oke!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
indien u deze na een frituurbehandeling in de dienstauto-frituur opeet, zal dit inderdaad geaccepteerd worden! [afbeelding]
door zelf niks te drinken zkrquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:02 schreef B_BOY het volgende:
Ik soliciteer hierbij voor de functie van minister van Carnaval.
zoals de echte mannen weten is Carnaval één grote zuip-orgie die één keer per jaar in het zuiden van het land is.
Dit festijn waarbij 5 dagen lang non-stop-zatheid heerst wil ik graag in goede banen leiden.
een echte minister drinkt over het algemeen het hele jaar door..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:02 schreef B_BOY het volgende:
Ik soliciteer hierbij voor de functie van minister van Carnaval.
zoals de echte mannen weten is Carnaval één grote zuip-orgie die één keer per jaar in het zuiden van het land is.
Dit festijn waarbij 5 dagen lang non-stop-zatheid heerst wil ik graag in goede banen leiden.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:54 schreef floydvisser het volgende:
maar denk dat we waarschijnlijk voor carnaval wel een uitzondering kunnen maken...
toch?
![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:50 schreef tho_Omas het volgende:
President: Hertog Jan/Grolsch
Staatssecretaris van Doorzakken & Nachbraken: remlof
Minister van Zuipen naar 6 uur 's ochtends: Biogarde
Minister van Strafkamp zaken voor slechte bierbrouwers: cappp
Job Cohen: Brouwmeester
minister van AAGZ (Algemene Achterhoekse Grolsch zaken): _Xbox_Master_
Minister-president: Branik
Minister van Goedkoop Bier: MiestOr
Janetje: Komt op voor de rechten van de bierdrinkende vrouw.
Minister van de Speciaal Bieren : Sadar
A.I.F.D. (Algemene Inlichtingen & Frituur Dienst): mcDavid
Minister van Non-Alcoholische Dranken: Gronnaephos
Bondskanselier: Brand/Smirnoff
Minister van BuZa: Pernod
Bos- en Natuurbeheer: Herr Jägermeister
Staatssecretaris van Paf zaken en groenvoorziening: floydvisser
Minister van Massa Consumptie:floydvisser
Ministerie van beheer van kroegen: Boombastic
Minister van Buitenlandse Bieren: YellowLedBetter
Minister van Carnaval: B_BOY
die ik vanavond welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:50 schreef mcDavid het volgende:
[postbus 51 mededeling]
voorkom een kater! blijf dronken!
[/postbus 51 mededeling]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:27 schreef tho_Omas het volgende:
Hertog Jan aan de macht!
Met als trouwe secretaris:quote:Op zondag 8 januari 2006 13:22 schreef mcDavid het volgende:
en Herr Jägermeister doet Bos- en Natuurbeheer
Hulp nodig???quote:
dat doe ik zo even alleenquote:
en hebbie ze al leeg?quote:
Briljant!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:54 schreef Sadar het volgende:
Volgens mij kennen ze in rusland al een tijdje een dergelijk bestuur. Kijk maar eens naar dit project van het ministerie van kunst:
http://ziza.ru/2005/11/03/pivka.html
Ik vind het kunst, zeker omdat er brand kratjes in zijn verwerkt![]()
en de goeie is.....?????quote:
Je kan bij het ministerie voor een bier-subforum pleiten. Of een mailtje naar forum@fok.nl sturen natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik werd hiernaar verwezen
hee hallo ook alcoholist?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:03 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik werd hiernaar verwezen
tief op met je saddam hussein/brouwmeester pollquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef ChicaneBT het volgende:
Poll: Lekkerste bier voor vanavond?Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester Brouwmeester
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
De poll van gister avond geeft weer dat 9 van de 10 FOK!kers Brouwmeester het meest waardeerd (Aldi pils).
klopt iets niet, druk op de enige goede en stem blijkbaar in een keer op brouw-yuk-meesterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef ChicaneBT het volgende:
Poll: Lekkerste bier voor vanavond?Jaeger Brouwmeester Heineken Jupiler Bavaria Amstel Grolsch Hertog-Jan Dommelsch Iets anders
Tussenstand:
[afbeelding]
De poll van gister avond geeft weer dat 9 van de 10 FOK!kers Brouwmeester het meest waardeerd (Aldi pils).
Dat is zeer juist.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je kan bij het ministerie voor een bier-subforum pleiten. Of een mailtje naar forum@fok.nl sturen natuurlijk.
Ik mis Brand in je lijst.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef ChicaneBT het volgende:
Poll: Lekkerste bier voor vanavond?Jaeger Brouwmeester Heineken Jupiler Bavaria Amstel Grolsch Hertog-Jan Dommelsch Iets anders
Tussenstand:
[afbeelding]
Ha B. Ge bent uw PI vergeten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:20 schreef torpie het volgende:
brand voor het leven!
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:07 schreef tho_Omas het volgende:
Wat ziet mijn oog? Grolsch!
Zulks ja. Bis!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06042/grolsch.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:
geweldige posterquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op een best aardig formaat... ik denk 80 bij 50 ofzo:
[afbeelding]
Hola, en waar heeft u deze dan wel vandaan? Hij lijkt me leuk op het ministerie.quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:13 schreef BrauN het volgende:
[..]
Op een best aardig formaat... ik denk 80 bij 50 ofzo:
[afbeelding]
Froude plegen, op welke manier dan ook, waardoor de inkoop van kwaliteitsbier in gevaar zou kunnen komen is TEN STRENGSTE verboden, en de A.I.F.D. zal hier zéér hard tegen optreden!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef ChicaneBT het volgende:
-gefroudeerde poll-
Ja, dat kan absoluut niet!quote:Op woensdag 25 januari 2006 19:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Froude plegen, op welke manier dan ook, waardoor de inkoop van kwaliteitsbier in gevaar zou kunnen komen is TEN STRENGSTE verboden, en de A.I.F.D. zal hier zéér hard tegen optreden!
http://www.allposters.com/gallery.asp?CID=2817EF679E2943FA8C5D3541725CD88A&startat=http%3A//www.allposters.com/GetPoster.asp%3FAPNum%3D122187%26CID%3D2817EF679E2943FA8C5D3541725CD88A%26PPID%3D1%26search%3D66919%26f%3Dc%26FindID%3D66919%26P%3D3%26PP%3D12%26sortby%3DPD%26cname%3DAlcohol+Humor%26SearchID%3Dquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Hola, en waar heeft u deze dan wel vandaan? Hij lijkt me leuk op het ministerie.
Je denkt toch niet dat er op het ministerie van alcoholische zaken al zo vroeg gewerkt wordt?quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:44 schreef tho_Omas het volgende:
Schop!
bodempje bouwen is ook werk...quote:Op donderdag 26 januari 2006 07:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er op het ministerie van alcoholische zaken al zo vroeg gewerkt wordt?
Volgens mij zijn de kantooruren hier van 4pm totdat iedereen dronken is ofzo![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |