Komt volgens mij naderhand op TT.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er trouwens nog een site waar je je IQ kan invullen en waar dan uit komt op wat voorn niveau je zit? Al die cijfertjes zegt mij ook niet zoveel.
IQ Score Denkniveauquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er trouwens nog een site waar je je IQ kan invullen en waar dan uit komt op wat voorn niveau je zit? Al die cijfertjes zegt mij ook niet zoveel.
inderdaad, had alles goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef Adfundum het volgende:
de testvragen op de site van bnn zijn iig simpel, de echte test mag wel iets moeilijker zijn.
Als die hele test zo simpel is, wat zit er dan in het hoofd van Kellyquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef Adfundum het volgende:
de testvragen op de site van bnn zijn iig simpel, de echte test mag wel iets moeilijker zijn.
Ik hoop het! En anders misschien Uitzending Gemist?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik sla ook over denk ik, het is neem ik aan online te doen na afloop?
het is nog lang zat online te doenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het! En anders misschien Uitzending Gemist?
Hij is wel online te doen hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik hoop het! En anders misschien Uitzending Gemist?
1 foutjequote:Op woensdag 11 januari 2006 20:24 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
het is nog lang zat online te doen
vorig jaar had ik trouwes één foutje..als ik via internet had meegedaan was ik op tv geweest![]()
oftewel..dit jaar via internet mee doen...ben benieuwd
Maar online heb je toch niet de tijdlimiet die je bij het programma wel hebt? Dat beinvloedt de uitslag welquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hij is wel online te doen hoor.
Wel goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef sjarreltje het volgende:
@vava
op tv was t 150...op internet zei ie 153 (ik had nog een keer alle antwoorden ingevoerd om het te controleren)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |