Doet Kelly eigenlijk weer mee?quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:10 schreef rishi120 het volgende:
Aap zou het beter doen dan de laagste IQ....
Whehe, ik zie het helemaal voor me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mijn vriendin en ik doen dit jaar maar niet mee na de onenigheid over de uitslag van vorig jaar!![]()
Patserquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:46 schreef ETA het volgende:
de iq test is veel te gemakkelijk, vorig jaar behaalde ik een score van 147..... kijken of ik dat kan evenaren dit jaar
Ja ik zie het ook al weer helemaal voor me jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
Gaan we na afloop allemaal roepen dat we 120+ hadden? Ik zie nooit iemand die <100 meldt.
Ik had vorig jaar 97quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef El_Bassie het volgende:
Er zullen morgen weer een hoop werknemers van de sociale werkplaats vol trots kwijlend aan hun collega's vertellen dat ze een iq van 150 hebben.![]()
Komt volgens mij naderhand op TT.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er trouwens nog een site waar je je IQ kan invullen en waar dan uit komt op wat voorn niveau je zit? Al die cijfertjes zegt mij ook niet zoveel.
IQ Score Denkniveauquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:18 schreef Twisted_Logic het volgende:
Is er trouwens nog een site waar je je IQ kan invullen en waar dan uit komt op wat voorn niveau je zit? Al die cijfertjes zegt mij ook niet zoveel.
inderdaad, had alles goedquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef Adfundum het volgende:
de testvragen op de site van bnn zijn iig simpel, de echte test mag wel iets moeilijker zijn.
Als die hele test zo simpel is, wat zit er dan in het hoofd van Kellyquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:39 schreef Adfundum het volgende:
de testvragen op de site van bnn zijn iig simpel, de echte test mag wel iets moeilijker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |