man man man wat ben jij ziekquote:
ban-aanvraag is......quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
man man man wat ben jij ziek
Ik hoop toch echt dat een mod hier tegenop treedt en je een passende ban geeft
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Boomknuffelaarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij het op voor radicale SPers?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:50 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. "Napalm" roepen is een van de ziekste dingen die je kunt roepen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Sinds wanneer neem jij het op voor radicale SPers?
en "wasbenzine", mag dat dan nog welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. "Napalm" roepen is een van de ziekste dingen die je kunt roepen.
kan je lang wachten homoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:06 schreef mcDavid het volgende:
*wacht op reactie
met andere woorden: je mening is gebaseerd op louter gebakken lucht.quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. "Napalm" roepen is een van de ziekste dingen die je kunt roepen.
Overigens vind ik de activisten die de bomen willen behouden.
ontkenningsfasequote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
met andere woorden: je mening is gebaseerd op louter gebakken lucht.
ok, isgoed, geen probleem. even goede vrienden!
ow en ik ben hetro![]()
Napalm.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:28 schreef Biogarde het volgende:
En dan gaat iedereen napalm roepen!
Welkom op FOK!![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:28 schreef Biogarde het volgende:
En dan gaat iedereen napalm roepen!
Welkom op FOK!![]()
Comedyfilm? Als ik die naakte kindjes zo zie denk ik eerder aan een 18+-film...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:37 schreef Veive het volgende:
[..]
Hey, welke comedyfilm was dat ook alweer?
Je sigquote:
"I love the smell of napalm in the morning. It smells like... Victory."quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:38 schreef Negator het volgende:
"I love the smell of napalm in the morning"
Lt. Col. Bill Kilgore, Apocalpyse Now
Op zaterdag 7 januari 2006 18:51 schreef TommyGun het volgende:
"I love the smell of napalm in the morning. It smells like... Victory."
- Robert Duvall als Lt. Col. William Kilgore in Apocalypse Now
man man man wat ben jij ziekquote:
Napalm!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:54 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Overigens vind ik de activisten die de bomen willen behouden.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:39 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Comedyfilm? Als ik die naakte kindjes zo zie denk ik eerder aan een 18+-film...
Daar moet je je vingers niet aan brandenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:37 schreef Guilin het volgende:
Napalm is de bom!
Wat een woordspeling.
Is je avatar die Molly niet uit Look Who's Talking?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar moet je je vingers niet aan branden![]()
Kweet nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is je avatar die Molly niet uit Look Who's Talking?
Die fout valt me nu pas opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:49 schreef FuifDuif het volgende:
Het is 'boomknuffelaars' hoor, niet 'boomknuffeaars', dombo.
Dat het goor spul is, is duidelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef Koenholio het volgende:
Iemand een laag napalm over zijn toet wensen is imo erger dan iemand kanker toewensen.
Goor spul![]()
*weet niet hoe napalm smaakt...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:54 schreef Koenholio het volgende:
Iemand een laag napalm over zijn toet wensen is imo erger dan iemand kanker toewensen.
Goor spul![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kleuterskapot moeten jullie!!!1111!!11
weet je wat helpt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kleuterskapot moeten jullie!!!1111!!11
Ja, regel je een boomknuffelaars-meeting, hoop je dat wij allemaal komen, en dan maar flink napalm strooien.quote:
juist niet want de duitse planes kunnen niu niet zo goed meer landenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Roltrapfee het volgende:
Napalm.
Maar waarom moet dat bos dan persee neer? Zijn jullie tegen de knuffelaars die er zitten of ook tegen de bomen? Ik vind het een beetje loos, van die bomen. Ze staan daar prima.![]()
Yep, hoe kunnen ze anders ons land binnenvallen???quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
juist niet want de duitse planes kunnen niu niet zo goed meer landen
maar napalm op een woonwijk gooien is ook weer zo watquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Roltrapfee het volgende:
Napalm.
Maar waarom moet dat bos dan persee neer? Zijn jullie tegen de knuffelaars die er zitten of ook tegen de bomen? Ik vind het een beetje loos, van die bomen. Ze staan daar prima.![]()
Correctquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef PeZu het volgende:
en wat zeuren die kuffelaars nu helemaal bijna al het "natuur"hier in NL is door de mens aangeplant....
dan klinkt "napalmvlaktes" toch een stuk stoerder hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:21 schreef Biogarde het volgende:
Enige wat hier lag, waren turfweilanden![]()
Dus omdat het door mensen geplant is maakt het niet uit dat het nu weer platgegooid wordt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:17 schreef PeZu het volgende:
neh gaat erom dat ze nu niet meer op hun eigen basis kunnen landen ivm te hoge boompies aan onze kant...
en wat zeuren die kuffelaars nu helemaal bijna al het DE "natuur"hier in NL is door de mens aangeplant....
Jij moet toch ook belasting betalenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Dus omdat het door mensen geplant is maakt het niet uit dat het nu weer platgegooid wordt?
Hee en dan he, hierna, dan wordt het allemaal weer keiduur! Jullie hebben dus allemaal belasting lopen betalen om dat bos te planten, nu betalen jullie belasting om het weer te kappen en over een tijdje nog meer belasting omdat er een nieuw bos aangelegd moet worden! En dan piepen jullie wel anders!!!11!één!!!![]()
tja zo werkt dat nu eenmaalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:28 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Dus omdat het door mensen geplant is maakt het niet uit dat het nu weer platgegooid wordt?
Hee en dan he, hierna, dan wordt het allemaal weer keiduur! Jullie hebben dus allemaal belasting lopen betalen om dat bos te planten, nu betalen jullie belasting om het weer te kappen en over een tijdje nog meer belasting omdat er een nieuw bos aangelegd moet worden! En dan piepen jullie wel anders!!!11!één!!!![]()
Hee, ik probeer jullie degelijk te dissen, dat gaat niet als jij adrem gaat lopen doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij moet toch ook belasting betalen![]()
Of stond je ingelogd met de verkeerde kloonquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:30 schreef PeZu het volgende:
-edit weg dubbe, verkeerde knupke
uhm ik weet niet hoe ik het zeggen moet...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of stond je ingelogd met de verkeerde kloon![]()
nee ze knuffelen bomen met hun aarsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn dat mensen die aarsbomen knuffelen?
Vandaag geregistreerdquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik weet niet hoe ik het zeggen moet...
tis moeilijk
damn man, lastig hee
IK BEN GEEN KLOON
en newbie dat dan weer wel
ligt er maar net aan welke account je als "kloon" defineert natuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik weet niet hoe ik het zeggen moet...
tis moeilijk
damn man, lastig hee
IK BEN GEEN KLOON
en newbie dat dan weer wel
ja zo net ff gauw om misverstanden te voorkomenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vandaag geregistreerd![]()
Ben je hier al geweest![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vandaag geregistreerd![]()
Ben je hier al geweest![]()
dat van jou?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ligt er maar net aan welke account je als "kloon" defineert natuurlijk
een napalmboom!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef Bond het volgende:
En als we nu de napalm met de bomen kruizen is dan niet iedereen blij??
[afbeelding]
Die man in je Avatar is anders ook geen lieverdjequote:
quote:
Ja, ik dat woord klopt niet, maar ik kan niet bedenken hoe het wel moetquote:Op maandag 9 januari 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik las dus elders op het forum dat de ME nu eten aant uitdelen is aan die boomknuffelaars!
VAN ONS BELASTING GELD GOFTEDOMME!!![]()
![]()
gelukkig hebben we de goude oude nogquote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
zijn er al plaatjes van pijnlijk kijkende knuffelaars met een gummiknuppel in de nek?
heerlijke foto'squote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef Sadar het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de goude oude nog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
prachtig!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:03 schreef Sadar het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de goude oude nog![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat je zegt allemaal van die stinkende niet werkende punkersquote:Op maandag 9 januari 2006 18:13 schreef Sadar het volgende:
Die passifisten leveren geen goede tv beelden op![]()
Feestjes zijn wel leuk, het geeft alleen zo'n rotzooi. Al heb ik meer met de brute kracht van het AC130U spectre gunshipquote:Op maandag 9 januari 2006 18:04 schreef Flyingdutchman het volgende:
Men neme:
[afbeelding]
en zo een:
[afbeelding]
En die werken zoooooooo goed samen
Nee dat zijn de Media-markt runners.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zijn dat mensen die aarsbomen knuffelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |