quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:57 schreef missteak het volgende:
Dat was Bupa niet.
Er was een topic met 'apostrofs' in de titel. Die verneukten de AT.quote:
quote:
Wellus.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:57 schreef missteak het volgende:
Dat was Bupa niet.
Zie de 3 smileys hierboven (2 in een post van mij, de andere in de post van atb)quote:
Ik vroeg toch om toffe smiliesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zie de 3 smileys hierboven (2 in een post van mij, de andere in de post van atb)
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:09 schreef tonks het volgende:
Wie? die overloper?
If submit name == Bupatih then Delete ();quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik submit nog wel eens, hoor!
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:11 schreef SlimShady het volgende:
Putabih!
Oh ja, die verneukte smileys zijn leuk![]()
Kan je ze ergens op een rijtje zetten? Dan kan iedereen ze gebruiken, als je dat wil.
Jij MILF verslinder!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Boe, patty?
quote:
Nu moet je echt kappenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
![]()
![]()
Thnx![]()
Kun je die knar van BrauN er ook op gooien![]()
Wablief?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:41 schreef Bupatih het volgende:
Boe, patty?
Hee, die komt me bekend voorquote:
Geef het op, je zal nooit een ster wordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:53 schreef onderjas het volgende:
Ik kan dat echt niet!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had het zelf ookal door hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:58 schreef patty het volgende:
[..]
Geef het op, je zal nooit een ster worden
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:53 schreef onderjas het volgende:
Ik kan dat echt niet!
[afbeelding]
[afbeelding]
Je weet dat dit niet meer mag in ONZ? (zie MED)quote:
staat er eigenlijk ook een ijsmeismedje want dat mag ook niet meerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Je weet dat dit niet meer mag in ONZ? (zie MED)
Supertopic!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je weet dat dit niet meer mag in ONZ? (zie MED)
Wie, wat, waar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef Herald het volgende:
[..]
staat er eigenlijk ook een ijsmeismedje want dat mag ook niet meer
De AT doet het toch nog? En het kost me ook zoveel moeite om mijn strakke legging plus cape weer aan te trekken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:02 schreef Croupouque het volgende:
Nou, Bupa. Herhaal het kunstje nog maar eens.
Toen ik dat schreef was hij weer even kapoet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:05 schreef Bupatih het volgende:
De AT doet het toch nog? En het kost me ook zoveel moeite om mijn strakke legging plus cape weer aan te trekken.
Dat vraag je maar aan je vriend!quote:
Hmm, dan heb ik waarschijnlijk het Bupa-logo gemist op de muur van mijn slaapkamer!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Toen ik dat schreef was hij weer even kapoet.
Die poster van mij hing zeker in de weg.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:08 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, dan heb ik waarschijnlijk het Bupa-logo gemist op de muur van mijn slaapkamer!
Ik denk het. Door die poster van je sexy billetjes ben ik al snel geneigd om niet meer op het teken te letten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Die poster van mij hing zeker in de weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |