Kijk even op wat diverse sites zou ik zeggenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoe was het onthaal voor Huntelaar?
zonden ze dat niet uit op versatel?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:09 schreef twi het volgende:
Ging die halve omhaal van Huntelaar er eigenlijk in?
Waar gaat dìt nou weer over?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is me wat. Moest je bijna naar buiten. Gelukkig helpt internet je een beetje.
Verkeerde beentje uit bed gestapt PLAE@? Of heeft er gewoon zo'n verzuurde stadionpreker uit Rotterdam je account gehacked?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:17 schreef PLAE@ het volgende:
Het is me wat. Moest je bijna naar buiten. Gelukkig helpt internet je een beetje.
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:22 schreef PLAE@ het volgende:
Iedereen komt morgen toch wel naar de vergadering he![]()
Ik stem voor in elk geval.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:21 schreef Roeni3 het volgende:
Zullen we elkaar nou gewoon es normaal bejegenen (vreselijk woord, maar past goed in deze context) en elkaar niet neersabelen, vooral wanneer dat niet nodig is? Zijn we eindelijk van DK af met zijn gekloot, beginnen we onderling te fucken.
Kappen!
Tja, dan trainen ze gewoon een keer ergens anders, plus een wat luxer verblijf dan normaal oid, en dan noemen ze het meteen maar een 'trainingskamp'.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:26 schreef JaWi het volgende:
Maandag 09-01: 10.30 en 15.00 uur
Dinsdag 10-01: Trainingskamp Santpoort
10.30 en 17.00 uur: training
Waarom een trainingskamp van 1 dag?
Tja, ze spelen bijv ook nog een wedstrijd tegen Haarlem. Allemaal ter voorbereiding op de aankomende seizoenshelft (daar zit de CL meteen bij inbegrepenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef JaWi het volgende:
Ja, beetje vreemd. Maar het is ook niet in voorbereiding tot CL of iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |