Juist, of ze krijgen gewoon geen bier natuurlijk, drolquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:44 schreef DeRuphelman het volgende:
he maar effe serieus![]()
er zijn toch meestal hendig veel koters bij de mac enzoik bedoel krijgen die dan alcohol vrij mc donalds bier ofzo
of gewoon echt de echte alcoholische shit
![]()
nou je hebt altijd wel van die vaders die toch zoiets hebben van: ja je mag toch een slokjequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Juist, of ze krijgen gewoon geen bier natuurlijk, drol
Dat risico loop je altijd overal he slimpiequote:Op donderdag 15 januari 2009 11:51 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
nou je hebt altijd wel van die vaders die toch zoiets hebben van: ja je mag toch een slokje
en voor je het weet rent zo een koter met dat hele ding naar de wc en zuipt ie het op
![]()
ja daaromn zeg ik 'verbied' de crap en dan heb je dat risico nietquote:Op donderdag 15 januari 2009 11:53 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Dat risico loop je altijd overal he slimpie
En heb je dat nog gedaan afgelopen 4 jaar?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:38 schreef remlof het volgende:
Al met al een heerlijke ervaring die zeker om herhaling vraagt!![]()
Nee, nog steeds nietquote:Op maandag 17 mei 2010 23:51 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En heb je dat nog gedaan afgelopen 4 jaar?
Dit keer de bestelling filmen misschien?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Wordt weer eens tijd inderdaad.
Die Fiat ligt al lang op de sloop, ik rij nu Chevroletquote:Op maandag 17 mei 2010 23:57 schreef solaire het volgende:
Jij moet je Dashboardklokje eens laten nakijken.. 4 jaar na dato
Chevrolet? Daewoo Matiz met een Chevrolet logootje?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Die Fiat ligt al lang op de sloop, ik rij nu Chevrolet
Erger nog. Nexia. Automaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Chevrolet? Daewoo Matiz met een Chevrolet logootje?
Dat kon in die Fiat ook, want boven de 90km/u hoef je toch niet meer te schakelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef solaire het volgende:
[..]
kan je wel bierdrinken en autorijden tegelijk
dat kan in elke andere auto ook hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:02 schreef solaire het volgende:
[..]
kan je wel bierdrinken en autorijden tegelijk
ja belachelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef Snaavel het volgende:
Inplaats van een bezorgservice van de mac, stem ik ook in voor bier bij de macdonalds, maar het mag niet..
benzine pompen verkopen dus ook geen bier meer..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |