We hebben de Alecto DBX88 en zijn we zeer tevreden over.
 We hebben de Alecto DBX88 en zijn we zeer tevreden over.  

quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef huuphuup het volgende:
Dit topic was erg oud geloof ik hoor Diaan, Lois heeft em even afgestoft voor me
Magneet bedankt voor je post trouwens! Die webshops zijn inderdaad goedkoper, maar met verzendkosten erbij scheelt het toch niet heel erg veel met de winkelprijs.
Dus die van jou is ook een Alecto Diaan? Ben je er tevreden over?

ja zeer tevreden.... al moet ik wel bekennen dat we hem alleen nog maar thuis hebben gebruikt. Ik heb nog geen ervaring dat de ontvanger bij de buren staat ofzo... maar ik heb begrepen dat deze ook goed uit de testen is gekomen. Wij hebben hem gewoon halsoverkop gekocht, nav een foldertje hahaha
 ja zeer tevreden.... al moet ik wel bekennen dat we hem alleen nog maar thuis hebben gebruikt. Ik heb nog geen ervaring dat de ontvanger bij de buren staat ofzo... maar ik heb begrepen dat deze ook goed uit de testen is gekomen. Wij hebben hem gewoon halsoverkop gekocht, nav een foldertje hahaha

haha wel schattig maar hmm... dat wordt nog even verder zoeken dus. Ik ga dit topic wel even bij mn favorieten zetten. Handig!
 haha wel schattig maar hmm... dat wordt nog even verder zoeken dus. Ik ga dit topic wel even bij mn favorieten zetten. Handig!

zit daar een camera in Ticoo?
 zit daar een camera in Ticoo?  

Dat leek mij ook wel handig..tot het zomer was en de babyfoon bleef piepen omdat hij het te warm vond op haar kamer..tja het hele huis was warm dus daar ook..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:35 schreef huuphuup het volgende:
Ik vond het bij de ene wel handig dat je de kamertemperatuur erop kon aflezen. Ik weet niet hoe accuraat die dingen zijn daarmee maar het leek me wel handig.

haha.
 haha.  

Als een baby slaapt is het niet snel te koudquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef huuphuup het volgende:

dat kan inderdaad ook noghaha.
Ja ik moet zeggen dat ik het zelf niet zo snel voel, te warm of te koud. Met name dat laatste, ik heb het niet zo snel koud dus dan is het wel handig als je een echt ijkpunt hebt zeg maar.

Maar voor een tuinhuisje moet het bereik 350 meter zijn. We zijn er heel blij mee!
  Maar voor een tuinhuisje moet het bereik 350 meter zijn. We zijn er heel blij mee!
											|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |