en wie waar wat ligt dat!?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Bourtange.
nee joh man.. kom er dagelijks!!!!! hahahahaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:41 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
den haag.. naar het strand? lijkt me duidelijk toch
dat is wel een goede..... en dan zien waar we uitkomen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:44 schreef Biancavia het volgende:
Rij een keertje over de afsluitdijk heen.
Wat hij zegt. Rijd anders eens richting Gelderlandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef JohanV. het volgende:
en dan kom je al op een forum om dat te vragen?![]()
rij gewoon de snelweg op en zie waar je kunt uitkomen, of pak een kaart van nederland en prik blind een plek.
anders kijk je op de kaart wat je leuk lijkt en rijd je er naar toe.
Ik gok op Frieslandquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:49 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat is wel een goede..... en dan zien waar we uitkomen...![]()
![]()
zal ik het vast zeggen? in fryslânquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:49 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat is wel een goede..... en dan zien waar we uitkomen...![]()
![]()
aan je spelling te zien ben jij ook niet nederlandsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:42 schreef Adamica1 het volgende:
Molentjes kijken in Kinderdijk.Mijn asiatische vriendin vond het geweldig.
![]()
Aan je spelling te zien ben jij ook niet Nederlands.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
aan je spelling te zien ben jij ook niet nederlands
Dit is leuk, maar dan moet je ter plaatse wel je auto aan de kant zetten voor een witte fiets.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:53 schreef rudedeltadude het volgende:
rij eens naar park de hoge veluwe...
klopt, vorige week ging ik samen met me vriend daarheen, zaterdags. Heb even geupload voor jequote:Op zondag 8 januari 2006 13:38 schreef B_BOY het volgende:
richting duitsland daar snelweg op en dan blazen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |