Ik game op het gamen, niet voor m'n score of ranking.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
En ja ik weet dat het niet veel betekend maar toch vind ik het leuk.
Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:17 schreef Bastard het volgende:
Ik kijk eigenlijk heel weinig naar die gamerscore.. tis niks zeggend.
Wel hoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook, maar dan kan je niet tegelijk internetten en Liven toch?
Het geeft aan wie de meeste games heeft en dus de PC-award moet krijgen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, het geeft ongeveer aan hoeveel tijd je teveel hebt.
alsof het wat boeit wat voor gamerscore je hebt...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:08 schreef Heintje het volgende:
Ben ik een week op vakantie geweest sta ik nog maar tweede qua gamerscore. Zijn julie zo druk geweest met de kerstprijsvraag ofzo?
En ja ik weet dat het niet veel betekend maar toch vind ik het leuk.
Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:16 schreef washandje het volgende:
Ja die gamerscore is wel leuk, maar als je gewoon veel games koopt heb je makkelijk de eerste plek. Meer kwestie van geld dan van skill
Ze moeten een gamerscoreplaatje maken met games-to-points ratio die ook rekening houdt met arcade games die minder punten geven.
gewoon per game vergelijken, en dan nog is het niets zeggendquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb met Gun volgens mij 800 punten in een weekendje gehaald, met PGR3 heb ik pas 40 punten, terwijl ik daar meer tijd in heb zitten. Je kunt er gewoon niets aan aflezen, behalve hoeveel verschillende games iemand heeft gespeeld.
precies, tis leuk om te zien hoever iemand is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik vind het opzich wel grappig om te vergelijken hoe ver iemand anders met een game is, verder heeft het geen nut.
elk spel heeft ongeveer 1000 punten volgens mijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:20 schreef Emerica het volgende:
[..]
Elk spel geeft ook heel anders punten aan achievements, Perfect Dark Zero heeft er ontiegelijk veel en daarom krijg je relatief gezien maar erg weinig punten als je de single player uitspeelt in vergelijking met games als Project Gotham Racing 3
PGR 3 heeft er 'maar' 900.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
elke spel wat je in de winkel koopt heeft er 1000 en elk arcade spel 200
Oh je bent er zo 1quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:58 schreef Heintje het volgende:
Al is het alleen maar zodat julie dan weer kunnen zeggen dat julie die score niet belangrijk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |