Maar ja, wanneer is iets volgens jou postwaardig?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef ForrestX het volgende:
Hoi...ForrestX...al enige (lees een jaar of 5, streker nog...ik realiseer me net dat het 5 jaar en 1 dag is!!) tijd op Fok!
Al bijna 2 jaar voorzien van een Ixus 430, maar in het vooruitzicht van een mooie Australie vakantie overgestapt naar de dSLR in de vorm van een Nikon D70s met 18-70mm kitlens. (en inmiddels op zoek naar een tele...zie ook Het grote lenzentopic #9 )
Heb geen ervaring met spiegelreflex..worstel met diafragma, sluitertijden, witbalans, iso en noem het hele D70s menu maar op...maar we komen er wel!
Wanneer er iets post-waardig uit mijn vingers komt zal ik deze absoluut posten!!!
Grt,
Forrestx
niet zo slim doen he!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Maar ja, wanneer is iets volgens jou postwaardig?
Gewoon zo veel mogelijk posten, daar leer je van en je wordt hier nu niet bepaald opgevreten of zo!
In ieder geval welkomveel post plezier!
Volgens mij kun je nu al posten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:04 schreef ForrestX het volgende:
Hoi...ForrestX...al enige (lees een jaar of 5, streker nog...ik realiseer me net dat het 5 jaar en 1 dag is!!) tijd op Fok!
Al bijna 2 jaar voorzien van een Ixus 430, maar in het vooruitzicht van een mooie Australie vakantie overgestapt naar de dSLR in de vorm van een Nikon D70s met 18-70mm kitlens. (en inmiddels op zoek naar een tele...zie ook Het grote lenzentopic #9 )
Heb geen ervaring met spiegelreflex..worstel met diafragma, sluitertijden, witbalans, iso en noem het hele D70s menu maar op...maar we komen er wel!
Wanneer er iets post-waardig uit mijn vingers komt zal ik deze absoluut posten!!!
Grt,
Forrestx
Door haar gemaakt? Of van haar gemaakt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:04 schreef frankvn het volgende:
Kleintje - jij bent de aanstichtster van dit alles En ik hoop dat we dit forum binnenkort kunnen verrijken met wat fraaie fotos van jou
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |