Leg toch eens uit, ik snap hem niet?quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nog plaats bij Bartje op de kamer? (Geintje hoor)
Wat zijn jullie allemaal liev, bedankt voor het fijne welkom![]()
Effe wennen wel, zo'n nieuw subforum.
het is dan ook een Na denkertje hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Leg toch eens uit, ik snap hem niet?
De voorzitter van mijn fanclubquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:30 schreef Pinball het volgende:
[..]
<snip>
Tja, woorden schieten tekort.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach...kom maar hier![]()
Je bent oprecht een van de liefste users hier
Door jou ben ik op de '![]()
' gekomen
12e verdieping dan maar? ruimte zatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er nog plaats bij Bartje op de kamer? (Geintje hoor)
Wat zijn jullie allemaal liev, bedankt voor het fijne welkom![]()
Effe wennen wel, zo'n nieuw subforum.
* BONG4002 zit er ook wat verlegen bij hoorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zit hier echt te blozen weer hier
Wat lief![]()
![]()
![]()
U2quote:And a big hug![]()
Dat zei je vorige keer ook al.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
het is dan ook een Na denkertje he![]()
Er is maar 1 voorzitter van jouw fanclub, en die is op vakantie.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef Wickedangel het volgende:
De voorzitter van mijn fanclub![]()
Heerlijk al die stats in onze vorige behuizing, Pinball. Bedankt![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
12e verdieping dan maar? ruimte zat
Ik heb een vermoeden, lees het nog eens een keer, vertaal het naar het nl, denk dan aan dit (BB5) forum en koppel dan iets aan een user, denk ik. Correct me if I am wrongquote:
Zal idd wel haastwerk zijn ja, want donderdag a.s. gaan de BN'ers er al inquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik reed vandaag nog langs het BB-huis, een en al bedrijvigheid, hoop auto's voor de deur.
Jaaaaaaaaaa...... WA is eindelijk terugquote:
Ik ben altijd scherp BONGquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja jij bent nog scherp van geest op deze tijd![]()
Moet ik je nageven![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
Ik zit me gvd helemaal leip te typen in dat andere topic
Haiiiiiiiiiiiii FB WBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa...... WA is eindelijk terug![]()
Hallo allemaal BEW
Was je met een groot berichtje bezig? En toen zat ie opslot?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
Niet leip worden... staat je niet zo goedquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
Met een bericht wat ons allen tot nadenken stemt? Zo'n bericht?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was je met een groot berichtje bezig? En toen zat ie opslot?![]()
WBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ontvangstcomité is nog steeds present zie ik![]()
Ik heb ook een vermoeden, maar ik wil het graag zeker weten, daarom vroeg ik het ook aan bong.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Arliator het volgende:
Ik heb een vermoeden, lees het nog eens een keer, vertaal het naar het nl, denk dan aan dit (BB5) forum en koppel dan iets aan een user, denk ik. Correct me if I am wrong
Ehm je mag best tussen ons in hoor maar dan wel met een"bag off crisps"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Manu82 het volgende:
Alles leuk en aardig, maar ik wil graag kamer 23
Ik wil je niet verleiden maar ken je Montevideo In Rotterdam?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Ik reed vandaag nog langs het BB-huis, een en al bedrijvigheid, hoop auto's voor de deur.
Vraag me af wat er dan verbouwd moet worden, en überhaupt wat de opzet is, wat ik ervan heb gelezen word ik niet zo vrolijk van eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal idd wel haastwerk zijn ja, want donderdag a.s. gaan de BN'ers er al in
Na 12:00 worden er geen slotjes gezet in BB5 HBBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haiquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet leip worden... staat je niet zo goed![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa...... WA is eindelijk terug![]()
Hallo allemaal BEW
Oke, ik zal me niet meer met andermans zaken bemoeienquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb ook een vermoeden, maar ik wil het graag zeker weten, daarom vroeg ik het ook aan bong.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hailieverd
WB
![]()
![]()
Nee hoor ik word zomaar niet leip![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ontvangstcomité is nog steeds present zie ik![]()
Grrrrrrrquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En nou weet ik nog niets. Als je het niet durft te zeggen mag je me ook mailen hoor, en mijn msn werkt ook.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En Na lang denken wordt het een Naar denkertje![]()
Ja daar hebben wij dan weer onze jacuzzi van volquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Frank Awick is wel weer grappig, dat is de Albert Verlinde van AT5.
Alles goed met angel? Long time no seequote:
primaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ehm je mag best tussen ons in hoor maar dan wel met een"bag off crisps"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |