abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33805435
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik had wel gedroomd dat er een Ankertje (Uitgeverij Ankh-Hermes) verscheen over Robbert van den Broeke. De voorkant (en achterkant) was in zwart-wit en bevatte een collage van vele foto's van hem en wat met hem te maken heeft. Het boekje somde zijn levensverhaal zo'n beetje op. In dit boekje stonden ook twee lachende foto's van mij, kennelijk hoorde ik ook een beetje in het verhaal.
That's a clear sign! Als je nog een "ghost writer" zoekt dan houd ik me aanbevolen...
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_33805449
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:14 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

That's a clear sign! Als je nog een "ghost writer" zoekt dan houd ik me aanbevolen...
pi_33805597
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://home.hetnet.nl/~lichtbol/Behindbranches/largepics/pic1.htm

Ik vind dit echt een mooie, Tulio hoe verklaar je dit dan?
Vieze lens, Barb. Je ziet dingen die er niet zijn, denk ik.

Sowieso zul je het paranormale nooit bewijzen met vage foto's van vage sites.
pi_33805647
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:14 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Maar serieus. Volgens mij ben jij uitstekend in staat om hier een boek over te schrijven (a la "de broncode" van Eric Smit). Materiaal genoeg beschikbaar en het heeft alle ingredienten voor een bestseller. Je bent bovendien één van de forumleden die een open oog heeft voor beide kanten van deze zaak. Ik vind ook dat nu de pers dit (als een blok) negeert, er meer publiciteit moet komen. Ook moet er een lans gebroken worden voor de meer bescheiden en zonder trucs operende paragnosten, die nu in een kwaad daglicht zijn komen te staan.
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_33805680
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Ik zie hier eerlijk gezegd ook vloeistofdeeltjes in. Misschien was het anders geweest als Jeroen en ik niet uitvoerig geëperimenteerd hadden. Een beetje Glassex spuiten, en je krijgt zelfs nog veel mooiere orbs dan op deze bosfoto.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:22:25 #281
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33805683
quote:

[..]

Dat vertelde ik eerder. Niet alle foto's kunnen 1.2.3 verklaard worden, juist omdat we niet weten wat voor kamera/omgeving/weer het is. En als je er 1 verklaard hebt, komen ze gelijk weer met een ander.

Maar meestal is het gewoon stof/regen/vuile lens.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_33805700
quote:

[..]

vieze lens er zit toch duidelijk diepte in....wat als we het nou omkeren, mensen die NIET willen dat er onverklaarbare dingen zijn
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33805705
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:13 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://home.hetnet.nl/~lichtbol/Behindbranches/largepics/pic1.htm

Ik vind dit echt een mooie, Tulio hoe verklaar je dit dan?
Door een lange belichtingstijd krijgen bolletjes die bewegen een staartje. Als je met een spuitbus omhoog spuit krijg je hetzelfde effect.

Men dient wel een statief en contsante belichting hebben.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_33805770
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:23 schreef Tulio het volgende:

[..]

Door een lange belichtingstijd krijgen bolletjes die bewegen een staartje. Als je met een spuitbus omhoog spuit krijg je hetzelfde effect.

Men dient wel een statief en contsante belichting hebben.

Tulio.
Voor iedereen die hier nieuw is: neem eens de tijd terug te kijken naar de vorige delen. Meerdere Fokkers hebben prachtige foto's gepost met ook prachtige orbs...
pi_33805787
Zucht. Tot later, ik ben naar Isabella
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33805926
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:21 schreef Agno_Sticus het volgende:

[..]

Maar serieus. Volgens mij ben jij uitstekend in staat om hier een boek over te schrijven (a la "de broncode" van Eric Smit). Materiaal genoeg beschikbaar en het heeft alle ingredienten voor een bestseller. Je bent bovendien één van de forumleden die een open oog heeft voor beide kanten van deze zaak. Ik vind ook dat nu de pers dit (als een blok) negeert, er meer publiciteit moet komen. Ook moet er een lans gebroken worden voor de meer bescheiden en zonder trucs operende paragnosten, die nu in een kwaad daglicht zijn komen te staan.
Lief van je. Ik zou wel willen, maar eerst moet mijn boek over astrale erotiek af. Soms zou ik wel willen dat ik mijzelf kon klonen (voor mezelf, niet voor de buitenwereld ) zodat ik meer werk kon verzetten. Ik ben soms echt te versnipperd bezig, ben niet voor niets een vuur teken. Maar ik zeg niet nooit.
pi_33805974
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 17:58 schreef Stenny het volgende:

[..]

Tulio heeft er meer gemaakt, Tuul, kun je die van dat lichtje bij je buren ook hier plaatsen?
Mijn homepage ligt eruit een andere keer
.
pi_33806022
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:32 schreef Tulio het volgende:

[..]

Mijn homepage ligt een andere keer
Uw? Kun je hem niet nog een keer uploaden, ik vind die echt sterk, Tuul! De nieuwe opening is al klaar, misschien kan jij hem ook een keer doen, Tulio?

Ook wat betreft Robbert geldt: een blunder kan heel wat opleveren:

Dollarbiljet levert 21.000 euro op

[ Bericht 15% gewijzigd door Stenny op 07-01-2006 18:49:10 ]
pi_33807050
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:34 schreef Stenny het volgende:

[..]

Uw? Kun je hem niet nog een keer uploaden, ik vind die echt sterk, Tuul! De nieuwe opening is al klaar, misschien kan jij hem ook een keer doen, Tulio?

Ook wat betreft Robbert geldt: een blunder kan heel wat opleveren:

Dollarbiljet levert 21.000 euro op
Ja ik heb hem

Fimpje bij buren
.
pi_33807080
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ja ik heb hem

Fimpje bij buren
Meesterlijk, ben benieuwd of Pikki en andere Van den Broeke aanhangers zonder jouw uitleg aan iets 'paranormaals' gedacht zou hebben.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:16:38 #291
137525 pikki
pok! pok !
pi_33807445
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:05 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ja ik heb hem

Fimpje bij buren
Weerom het "spiegeltje" ....zo fake als maar kan zijn .....Tul ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33807554
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:16 schreef pikki het volgende:

[..]

Weerom het "spiegeltje" ....zo fake als maar kan zijn .....Tul ....
Kijk ook zelf eens in de spiegel. Als je dit gevonden had op de pagina van een bekend medium, had je dan ook zo gereageerd? Wie zegt trouwens dat Tulio niet een heel goed medium is?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:20:42 #293
137525 pikki
pok! pok !
pi_33807609
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:19 schreef Stenny het volgende:

[..]

Kijk ook zelf eens in de spiegel. Als je dit gevonden had op de pagina van een bekend medium, had je dan ook zo gereageerd? Wie zegt trouwens dat Tulio niet een heel goed medium is?
Hij legt de kaarten , ..........ik kan dat ook zulle , .........madame soleil spelen....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33807659
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef pikki het volgende:

[..]

Hij legt de kaarten , ..........ik kan dat ook zulle , .........madame soleil spelen....
Nee, geef eens eerlijk antwoord. Wat onderscheidt het filmpje van Tulio met die van Robbert?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:24:16 #295
137525 pikki
pok! pok !
pi_33807746
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:21 schreef Stenny het volgende:

[..]

Nee, geef eens eerlijk antwoord. Wat onderscheidt het filmpje van Tulio met die van Robbert?
wel ....zal ik zeggen, .....het magische gevoel dat je krijgt ...bij het bekijken van Robbert's lightball's ....in dat filmpje waar ze in de bomen heen en weer gaan ....en de opmane vanuit het balkon rechtstreeks .....very real
pi_33807781
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:24 schreef pikki het volgende:

[..]

wel ....zal ik zeggen, .....het magische gevoel dat je krijgt ...bij het bekijken van Robbert's lightball's ....indat filmpje waar ze in de bomen heen en weer gaan ....en de opmane vanui het balkon rechtstreeks .....very real
Krijg je dan geen magisch gevoel bij het filmpje van Tulio? Probeer eens aantoonbare verschillen te benoemen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:29:40 #297
137525 pikki
pok! pok !
pi_33807943
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:25 schreef Stenny het volgende:

[..]

Krijg je dan geen magisch gevoel bij het filmpje van Tulio? Probeer eens aantoonbare verschillen te benoemen.
Je ziet het onmiddelijk aan de bewegingen van het licht, enne ....een bol is het niet ...het is vierkantig .....
Bij mij is een echte lichtbol verschenen , aan m'en huis .......de buren hebben hem gezien ......en die bewoog heel anders ......
pi_33807989
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:29 schreef pikki het volgende:

[..]

Je ziet het onmiddelijk aan de bewegingen van het licht, enne ....een bol is het niet ...het is vierkantig .....
Bij mij is een echte lichtbol verschenen , aan m'en huis .......de buren hebben hem gezien ......en die bewoog heel anders ......
Dus het verschil zit hem in de vorm van het bewegende object? Toch vind ik dat de manier van bewegen hetzelfde is! Heb je trouwens ook een bolbliksem overwogen?
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:33:15 #299
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_33808078
Stenny

The wonderful story of Henry Sugar...

Ook een van mijn favorieten!!
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:33:34 #300
137525 pikki
pok! pok !
pi_33808089
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:30 schreef Stenny het volgende:

[..]

Dus het verschil zit hem in de vorm van het bewegende object? Toch vind ik dat de manier van bewegen hetzelfde is! Heb je trouwens ook een bolbliksem overwogen?
...In de vorm , en de manier van bewegen ......
Een bolbliksem is ook anders .....heb ik al op TV gezien ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')