wie zegt dat ze thuis komt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
alleen dvd kijken, geen andere handelingen natuurlijk
dat bewaard ze maar voor 's avonds als ze weer hier is
trusten lekker sletje van mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
Duuss ik ga slapen nu... goedenacht mien BeF-ers!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed dat ik dan nu net wakker wordt
quote:
Is die tof? Die kon ik aan boord kijken, maar ik heb 'm telkens laten liggen, leek me niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik niet..
Ik heb net "the grudge" gekeken..
Hoidoei!quote:
Leg uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben niet wakker maar ga ook zo slapen
Mwah.. ik ben me een paar keer goed de tyfus geschrokken.. Hij is best goed..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is die tof? Die kon ik aan boord kijken, maar ik heb 'm telkens laten liggen, leek me niks.
Hoitrustenquote:
Met de oogluiken op half zeg ik nog doegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben niet wakker maar ga ook zo slapen
En dat helemaal in je allenigste eentjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik ben me een paar keer goed de tyfus geschrokken.. Hij is best goed..
Japanse versie is beter though..
* rompompom verwijst T_T door naar The900quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom staat mijn ava niet in de TT als ik vragen mag?
Neuh.. mn ma lag op de bank mee te kijken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat helemaal in je allenigste eentje
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom staat mijn ava niet in de TT als ik vragen mag?
Daarom, en wat doet die van Dagonet daarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staat
Die post de laatste tijd vrij regelmatig mee..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom, en wat doet die van Dagonet daar![]()
Inlikactie van Litso?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. mn ma lag op de bank mee te kijken..
Op een gegeven moment begon zij extra special effects te doen..
Snurken dus
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staat
Er staat van helemaal niemand een icon in de TT trouwensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik hier al gepost hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die post de laatste tijd vrij regelmatig mee..
Na drank?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
FILM KJKEn
OP bedoel ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
[..]Ouders zijn kewl
[..]
[..]
Er staat van helemaal niemand een icon in de TT trouwens
Uhuh!quote:
Heb net The Grudge gekeken..quote:
Welterusten en sterkte er verder mee dan maar!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
* Verbouwingen niet leuk meer vind
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik zo the grimms brothers zien geloof ik.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik zo the grimms brothers zien geloof ik.
Na het lezen van de plot op IMDB.com (heerscht), kom ik tot eenzelfde conclusie.quote:
Verkapte TVP'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is ook weer present!
dat betekent dan zeker helemaal niet meer slapenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
Vanuit bedje achter Fok zitten is me toch een potje heerlijck..
Ja! Afgelopen moet het zijn met die zinloze ruimteverkwisting!quote:
Dat lukte toch al nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat betekent dan zeker helemaal niet meer slapen![]()
geef me dan eens iets goeds om op te reagerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja! Afgelopen moet het zijn met die zinloze ruimteverkwisting!
moet je die wel hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef rompompom het volgende:
Iemand z'n goede voornemens al doorbroken?
Ach.. what else is new..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geef me dan eens iets goeds om op te reageren
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef rompompom het volgende:
Iemand z'n goede voornemens al doorbroken?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet je die wel hebben
jij zou toch wat aardiger worden??
Hahahaha.. die post ging even helemaal mis....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Janetje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahaha.. die post ging even helemaal mis....
Ook dat.. maar hmm... apart.. hij geeft ook niet meer weer wat ik gequote heb...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
je vindt het zo bijzonder dat ik er weer even ben dat je mijn naam blijft noemen??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ook dat.. maar hmm... apart.. hij geeft ook niet meer weer wat ik gequote heb...
T-R-E-K!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef bondage het volgende:
Ik heb honger, maar even de frituur aanslingeren
Dat zeg je toch niet zomaar RPP!quote:
.... of aan iets anders....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij dacht ook aan "trek eens aan mijn vinger??"
oe.. nu is ie boosquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet DONDERSgoed wat ik bedoel, jongedame!
Hoop voor hem dat dat minder uitrekt....quote:
En dat er geen tanden in worden gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat dat minder uitrekt....
Dat is het laagste wat je kan zeggen...quote:
zo jammer dat ik nog geen kunstgebit hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat er geen tanden in worden gezet
Dat was m'n vrouwelijke kantquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is het laagste wat je kan zeggen...
Ik herkende mezelf er ook al in ja...quote:
vond het meer een valse nichtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik herkende mezelf er ook al in ja...
Goedenavond dronken heer....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
Styervende lankerkachel;!
Minstens!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
Styervende lankerkachel;!
Hoi Peetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vond het meer een valse nicht
Ik was eigenlijk een fiom aan het kijkebquote:
Ik moet er nogsteeds aan beginnen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk een fiom aan het kijkeb
fiom?? dat is toch een hulpinstelling voor ongehuwde moeders??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk een fiom aan het kijkeb
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:44 schreef Janetje het volgende:
M'n ma heeft me vanavond in totaal 5 bullits gevoerd.... en dan zegt ze dat ik maar eens vroeg naar bed moet gaan... where's the logic in that?
Ze wil je voor zichzelf!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:44 schreef Janetje het volgende:
M'n ma heeft me vanavond in totaal 5 bullits gevoerd.... en dan zegt ze dat ik maar eens vroeg naar bed moet gaan... where's the logic in that?
Naja.. ik lig nu in mn bed te computeren.. dus ik betwijfel het...quote:
Laptopslet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik lig nu in mn bed te computeren.. dus ik betwijfel het...
En waarom drinkt ze dat in één keer??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:49 schreef rompompom het volgende:
[..]Waarom drink je in vredesnaam vijf van die dingen? Als er nou nog wodka bij zat
Ahuhquote:
Omdat dat spul lekker is.. en omdat dat het enige was dat koud stond..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:49 schreef rompompom het volgende:
[..]Waarom drink je in vredesnaam vijf van die dingen? Als er nou nog wodka bij zat
Speeltje!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:56 schreef the900 het volgende:
Hey. Ik hier?
Damn.. you say it like it's dirty...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:58 schreef the900 het volgende:
Ik heb net frikandellen gefrituurd.
Maar het was smullenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Damn.. you say it like it's dirty...
I'll bet.. met veel... mayo?quote:
Dat was vast.... lekker.quote:
Zit er nu nog glazuur op je tanden?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat dat spul lekker is.. en omdat dat het enige was dat koud stond..
Dat gaat zienderogen... mwah.. het zit er nog op...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zit er nu nog glazuur op je tanden?
Nog steeds kapotterdepot, de echte?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:00 schreef cerror het volgende:
Ook al heb ik een goede player voor mijn atari-zak... de echte atari blijft de beste.
Get in linequote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:09 schreef -Wolf- het volgende:
ik heb trek in friet
Geen dingen zeggen die je niet meentquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:10 schreef cerror het volgende:
IK HAAT ATARI!
morgen weer verder tweaken.
ik ook, dus ik duik mijn bed nog even in voor die paar uurtjes!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:14 schreef the900 het volgende:
Ik ben moede.
Minus de # is dat een lief mens..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
JE MOEDE#R!
Die slaapt. Is er iets waarvoor ik 'r wakker moet maken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:26 schreef cerror het volgende:
JE MOEDE#R!
Jouwe ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Minus de # is dat een lief mens..
Je zei toch niet 'mijn moeder'?quote:
Vleesch en eetbaar what's more to say.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:33 schreef rompompom het volgende:
Ik krijg steeds meer begrip voor de Koreanan wat betreft het eten van honden.
Morgen voor jou een stukje mensenriblap?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Vleesch en eetbaar what's more to say.
Ye-ah!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Morgen voor jou een stukje mensenriblap?
Lekker..quote:
Spekreepjesquote:Op zaterdag 7 januari 2006 04:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Lekker..
Als je nog wat zoekt mag je me van het spoor afschapen hoor...
Genoeg voor de complete derde wereld..quote:
Ontroerend toch, die liefdevolle boodschappenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:08 schreef Quatertemper het volgende:
Ik haat alles en iedereen. 14.hiv.
And than somequote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Genoeg voor de complete derde wereld..
Mwah.. boodschappen hoeven ze daar in geen drie weken te doen hoor....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ontroerend toch, die liefdevolle boodschappen
[..]
And than some
Liefdevol als in een dozijn rozen voor iedere doodstraan ge laat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:12 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ontroerend toch, die liefdevolle boodschappen
[..]
And than some
Het is veel te laat voor dat diepzinnige gedoe mên!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:15 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Liefdevol als in een dozijn rozen voor iedere doodstraan ge laat.
Schattig maar nutteloos dus?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 05:15 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Liefdevol als in een dozijn rozen voor iedere doodstraan ge laat.
Ik vermoed van welquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij lag er iets eerder in, denk ik zo
Oh, dan was ik maar ietsjes later!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel
uurtje of half 1
Zei de gekquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, dan was ik maar ietsjes later!
Check mijn laatste post van afgelopen nacht
Game-ze!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:49 schreef rompompom het volgende:
Gamen.
RPP is altijd al aardigquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet je die wel hebben
jij zou toch wat aardiger worden??
quote:
5:00 beat thatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:58 schreef Chowi het volgende:
Vandaag heb ik mijn record gebroken wat betreft vroeg opstaan in de vakantie.
Lukt me zelfs op een schooldag niet.quote:
P'sies!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
't Is meer de takkezooi dan dat Zwolle de veroorzaker is
Ik was ook om 5:00 opquote:
Tssktssk, feel bad.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ben overigens nooit in Zwolle geweest..
Alleen er langs gereden per trein
In Zwolle kun je prima bier drinken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:29 schreef Sjowhan het volgende:
't Is meer de takkezooi dan dat Zwolle de veroorzaker is
quote:
vind ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
.
Het ging om de PI.quote:
Sssst.quote:
Nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Whehehheehhehehe als je PostOpkrikPost afkort staat er POP.;:D; ;;d: ;
;:D;
; ;:D: ;;:D: ;:!1111111
Ja maar dat is niet zo leuk. Bovendien zie ik "opkrik" als één woord.quote:
Alsof je niets te doen hebt, luie scholierquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo leuk. Bovendien zie ik "opkrik" als één woord.
Aantal posts: 1423 (gemiddeld 79 per dag)!
79 per dag dat is wel veel hoor.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet zo leuk. Bovendien zie ik "opkrik" als één woord.
Aantal posts: 1423 (gemiddeld 79 per dag)!
Dit account is nog niet zo oud en dan is het niet zo moeilijk om een gemiddelde van 79 te krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
79 per dag dat is wel veel hoor.
Heb je geen leven?![]()
een leven hebben is zooo ouderwetsquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
79 per dag dat is wel veel hoor.
Heb je geen leven?![]()
Oftewel: kom van die stoel af en sla je slagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:55 schreef Chowi het volgende:
Heb ik ook niet.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
een leven hebben is zooo ouderwets
Sla mijn slag bij de slijterij? Ah, in dat geval wil ik best van mijn stoel afkomen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oftewel: kom van die stoel af en sla je slag
True.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit account is nog niet zo oud en dan is het niet zo moeilijk om een gemiddelde van 79 te krijgen..
10 seconden gratis winkelen 14.hamsteren!!!!oneone111quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sla mijn slag bij de slijterij? Ah, in dat geval wil ik best van mijn stoel afkomen..
Dat zijn er best-heel-veel, ja.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True.![]()
Tis ook wat met kloontjes, zou wat zijn als ze bij elkaar geteld konden worden.
Precies.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
10 seconden gratis winkelen 14.hamsteren!!!!oneone111
Tuurlijkquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zal jou leven wel goedkeuren.![]()
over hamsteren gesprokenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
10 seconden gratis winkelen 14.hamsteren!!!!oneone111
Bier, bier, bier, bier, en rum.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat zou je precies gaan hamsteren dan?
ik zou em boeken naar de dranken afdeling en mn karretje volslingeren met safari en al die bendequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat zou je precies gaan hamsteren dan?
Safariquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik zou em boeken naar de dranken afdeling en mn karretje volslingeren met safari en al die bende
Ik lag er om half 6 pas in....quote:
om half 6 befietste ik de koude en donkere straten van de stad...quote:
Befietsen, puik.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
om half 6 befietste ik de koude en donkere straten van de stad...
Om half 6 belag ik de donkere warmte van mijn bed...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Om half 6 droomde ik van een wereld met meren van chocolade en felgroen gras en suikerspinwolken en eenhoorns.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:20 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En het is er eng.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:30 schreef Janetje het volgende:
Het is hier steenkoud in mn kamer... nou kan ik wel in de huiskamer gaan zitten.. maar dan moet ik me weer aankleden..
Neen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:29 schreef Chowi het volgende:
Je zit in Mexico?
Want hier is het weer gewoon diep triest.quote:
Neuh.. ik zit nu in mn thuishaventje.. je weet wel.. daar bij Dort....quote:
Oh, daar bij Dort.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik zit nu in mn thuishaventje.. je weet wel.. daar bij Dort....
Hier ook!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want hier is het weer gewoon diep triest.
No shit, Sherlock. Jij zit in de buurt.quote:
Het lijkt hier wel zomer.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
nou zo puik vond ik het vannochtend nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:22 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Befietsen, puik.
Het is vast een mooie illusiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel zomer.
Ghehehehe...quote:
Ik woon in een crimineel dorpje. Een van de crimineelste dorpjes van Nederland. Ik voel me er niet thuis.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehehe...
Dat lekkere criminele stadje..
Aldus knmi.nl.quote:Verwachting
In het noorden bewolkt. In het zuiden perioden met zon. Morgen weinig verandering.
Ik geloof je, dan, dan, dan.quote:
Het wordt hier ook steeds crimineler...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik woon in een crimineel dorpje. Een van de crimineelste dorpjes van Nederland. Ik voel me er niet thuis.
Gewoon streng optreden. "Ja, wát, wát, wát?!" En dan stilstaan en hen gaan volgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het wordt hier ook steeds crimineler...
We werden een poosje geleden gevolgd in het winkelcentrum... brrr...
Super.quote:
Nee.quote:
en dan snel wegrennen voor je een souvenir tussen je ribbetjes hebtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon streng optreden. "Ja, wát, wát, wát?!" En dan stilstaan en hen gaan volgen.
Ik slaap nogquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
No shit, Sherlock. Jij zit in de buurt..
Hier ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
neeeeenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:40 schreef Chowi het volgende:
Öhnoes, mijn broer en diens vriendin, ze nemen weer eens een bad.
Zeg... ik wil toch wel op een toffere manier zelfmoord plegen hoor....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gewoon streng optreden. "Ja, wát, wát, wát?!" En dan stilstaan en hen gaan volgen.
Met een Ajax-vlag door Rotterdam gaan lopen!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zeg... ik wil toch wel op een toffere manier zelfmoord plegen hoor....
bahquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:41 schreef Chowi het volgende:
Lits is wakker.
Wie?quote:
Zeg dat nou niehiet. Je moet hem nog meeten.quote:
A googolplex is 1 followed by a googol of zeroes, or ten raised to the power of a googol:quote:
Oh, dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:43 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
A googolplex is 1 followed by a googol of zeroes, or ten raised to the power of a googol: 10googol = \,\!{10}^{{10}^{100}}.
is hij stiekem heel leuk dan?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg dat nou niehiet. Je moet hem nog meeten.
Hij heeft krulkanker!quote:
Mwah.. gewoon op Zuidplein gaan lopen doe ik ook niet meer...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met een Ajax-vlag door Rotterdam gaan lopen!
Whehehe.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. gewoon op Zuidplein gaan lopen doe ik ook niet meer...
Serieus.. ik heb er nog niet één keer in mn eentje kunnen lopen zonder irritant aangesproken te worden...quote:
10 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
En ik was nog wel van plan het voluit te typen. Ik daag ze uit.
Wat een bullshit, dat wikipedia.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:48 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
10 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000
Klopt precies, tel maar na.
Ik heb het al gelogd. Haal het nou niet weer naar voren, alsjeblieft.quote:
Al gedaan. Excuses.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het al gelogd. Haal het nou niet weer naar voren, alsjeblieft.
Schaam je.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:50 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Al gedaan. Excuses.
Ik vermoedde zoiets.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:52 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Dat is lang geleden.
Ze bedoelen: 2 is binair "10" met 4 bits: "0010"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Anderzijds, in het googolplex-tallig stelsel zou het domweg 10 zijn, net als 2 in het tweetallig stelsel 10 is,
Dat lijkt me duidelijk.quote:en 10 in het tientallig stelsel 10 is.
Neuh.. biertopic met af en toe wat extreme uitwassen..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef missteak het volgende:
WFL topic
Je kunt veel van me leren.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:54 schreef missteak het volgende:
WFL topic
Jij zou de nieuwe messias nog niet herkennen als hij nakend voor je stond te dansen, of wel?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen biertopics.. maar tegen de uitwassen ervan...
Teach me.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:55 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Je kunt veel van me leren.
pffft ja hoi krulquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:58 schreef the900 het volgende:
Ik weer?
Tijn? Haha. Als ik iemand níet zou willen zijn, is het Tijn wel.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:58 schreef missteak het volgende:
[..]
Profiel lezen is niet je sterkste kant he
Tijn wannabe
Mensen die nakend voor mij staan te dansen laat ik oppakken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:56 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Jij zou de nieuwe messias nog niet herkennen als hij nakend voor je stond te dansen, of wel?
Tieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Tijn? Haha. Als ik iemand níet zou willen zijn, is het Tijn wel.
Dit is de omgekeerde wereld. "Waar gaat het heen?"quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mensen die nakend voor mij staan te dansen laat ik oppakken..
Ik geef ze meestal een tientje.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mensen die nakend voor mij staan te dansen laat ik oppakken..
Naar de bakquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:00 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Dit is de omgekeerde wereld. "Waar gaat het heen?"
I know, don't care mijn heer...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:01 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag, deerne.
Poppedijn.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
Krullevaar.
Heb je Pluk van de Petteflat nou nóg niet uit?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef Chowi het volgende:
Krullevaar.
Dat is wel mijn lievelingsboek ja!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:02 schreef missteak het volgende:
[..]
Heb je Pluk van de Petteflat nou nóg niet uit?
alias aanmaken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een e-mailadres nodig.
Waarvoor?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:03 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een e-mailadres nodig.
De lispeltuut gaat dood.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:04 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat is wel mijn lievelingsboek ja!Wat zeg ik? Mijn bijbel, dát is het!
Wat denk je?quote:
Als jij dat wil.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:05 schreef UpUpDownLeftRightAB... het volgende:
[..]
Gaan we filosofisch doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |