wie zegt dat ze thuis komt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
alleen dvd kijken, geen andere handelingen natuurlijk
dat bewaard ze maar voor 's avonds als ze weer hier is
trusten lekker sletje van mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
Duuss ik ga slapen nu... goedenacht mien BeF-ers!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed dat ik dan nu net wakker wordt
quote:
Is die tof? Die kon ik aan boord kijken, maar ik heb 'm telkens laten liggen, leek me niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik niet..
Ik heb net "the grudge" gekeken..
Hoidoei!quote:
Leg uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben niet wakker maar ga ook zo slapen
Mwah.. ik ben me een paar keer goed de tyfus geschrokken.. Hij is best goed..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is die tof? Die kon ik aan boord kijken, maar ik heb 'm telkens laten liggen, leek me niks.
Hoitrustenquote:
Met de oogluiken op half zeg ik nog doegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben niet wakker maar ga ook zo slapen
En dat helemaal in je allenigste eentjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik ben me een paar keer goed de tyfus geschrokken.. Hij is best goed..
Japanse versie is beter though..
* rompompom verwijst T_T door naar The900quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom staat mijn ava niet in de TT als ik vragen mag?
Neuh.. mn ma lag op de bank mee te kijken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat helemaal in je allenigste eentje
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom staat mijn ava niet in de TT als ik vragen mag?
Daarom, en wat doet die van Dagonet daarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staat
Die post de laatste tijd vrij regelmatig mee..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom, en wat doet die van Dagonet daar![]()
Inlikactie van Litso?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. mn ma lag op de bank mee te kijken..
Op een gegeven moment begon zij extra special effects te doen..
Snurken dus
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staat
Er staat van helemaal niemand een icon in de TT trouwensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik hier al gepost hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die post de laatste tijd vrij regelmatig mee..
Na drank?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
FILM KJKEn
OP bedoel ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
[..]Ouders zijn kewl
[..]
[..]
Er staat van helemaal niemand een icon in de TT trouwens
Uhuh!quote:
Heb net The Grudge gekeken..quote:
Welterusten en sterkte er verder mee dan maar!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
* Verbouwingen niet leuk meer vind
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik zo the grimms brothers zien geloof ik.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik zo the grimms brothers zien geloof ik.
Na het lezen van de plot op IMDB.com (heerscht), kom ik tot eenzelfde conclusie.quote:
Verkapte TVP'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is ook weer present!
dat betekent dan zeker helemaal niet meer slapenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
Vanuit bedje achter Fok zitten is me toch een potje heerlijck..
Ja! Afgelopen moet het zijn met die zinloze ruimteverkwisting!quote:
Dat lukte toch al nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat betekent dan zeker helemaal niet meer slapen![]()
geef me dan eens iets goeds om op te reagerenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja! Afgelopen moet het zijn met die zinloze ruimteverkwisting!
moet je die wel hebbenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef rompompom het volgende:
Iemand z'n goede voornemens al doorbroken?
Ach.. what else is new..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
geef me dan eens iets goeds om op te reageren
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:48 schreef rompompom het volgende:
Iemand z'n goede voornemens al doorbroken?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
moet je die wel hebben
jij zou toch wat aardiger worden??
Hahahaha.. die post ging even helemaal mis....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:50 schreef Janetje het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hahahaha.. die post ging even helemaal mis....
Ook dat.. maar hmm... apart.. hij geeft ook niet meer weer wat ik gequote heb...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
je vindt het zo bijzonder dat ik er weer even ben dat je mijn naam blijft noemen??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:53 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ook dat.. maar hmm... apart.. hij geeft ook niet meer weer wat ik gequote heb...
T-R-E-K!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:00 schreef bondage het volgende:
Ik heb honger, maar even de frituur aanslingeren
Dat zeg je toch niet zomaar RPP!quote:
.... of aan iets anders....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij dacht ook aan "trek eens aan mijn vinger??"
oe.. nu is ie boosquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je weet DONDERSgoed wat ik bedoel, jongedame!
Hoop voor hem dat dat minder uitrekt....quote:
En dat er geen tanden in worden gezetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat dat minder uitrekt....
Dat is het laagste wat je kan zeggen...quote:
zo jammer dat ik nog geen kunstgebit hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat er geen tanden in worden gezet
Dat was m'n vrouwelijke kantquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is het laagste wat je kan zeggen...
Ik herkende mezelf er ook al in ja...quote:
vond het meer een valse nichtquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik herkende mezelf er ook al in ja...
Goedenavond dronken heer....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
Styervende lankerkachel;!
Minstens!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:36 schreef cerror het volgende:
Styervende lankerkachel;!
Hoi Peetquote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
vond het meer een valse nicht
Ik was eigenlijk een fiom aan het kijkebquote:
Ik moet er nogsteeds aan beginnen....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk een fiom aan het kijkeb
fiom?? dat is toch een hulpinstelling voor ongehuwde moeders??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk een fiom aan het kijkeb
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:44 schreef Janetje het volgende:
M'n ma heeft me vanavond in totaal 5 bullits gevoerd.... en dan zegt ze dat ik maar eens vroeg naar bed moet gaan... where's the logic in that?
Ze wil je voor zichzelf!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:44 schreef Janetje het volgende:
M'n ma heeft me vanavond in totaal 5 bullits gevoerd.... en dan zegt ze dat ik maar eens vroeg naar bed moet gaan... where's the logic in that?
Naja.. ik lig nu in mn bed te computeren.. dus ik betwijfel het...quote:
Laptopslet!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. ik lig nu in mn bed te computeren.. dus ik betwijfel het...
En waarom drinkt ze dat in één keer??quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:49 schreef rompompom het volgende:
[..]Waarom drink je in vredesnaam vijf van die dingen? Als er nou nog wodka bij zat
Ahuhquote:
Omdat dat spul lekker is.. en omdat dat het enige was dat koud stond..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:49 schreef rompompom het volgende:
[..]Waarom drink je in vredesnaam vijf van die dingen? Als er nou nog wodka bij zat
Speeltje!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:56 schreef the900 het volgende:
Hey. Ik hier?
Damn.. you say it like it's dirty...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:58 schreef the900 het volgende:
Ik heb net frikandellen gefrituurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |