wie zegt dat ze thuis komt?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
alleen dvd kijken, geen andere handelingen natuurlijk
dat bewaard ze maar voor 's avonds als ze weer hier is
trusten lekker sletje van mequote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef Bizznitch het volgende:
Duuss ik ga slapen nu... goedenacht mien BeF-ers!
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed dat ik dan nu net wakker wordt
quote:
Is die tof? Die kon ik aan boord kijken, maar ik heb 'm telkens laten liggen, leek me niks.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik niet..
Ik heb net "the grudge" gekeken..
Hoidoei!quote:
Leg uit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben niet wakker maar ga ook zo slapen
Mwah.. ik ben me een paar keer goed de tyfus geschrokken.. Hij is best goed..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is die tof? Die kon ik aan boord kijken, maar ik heb 'm telkens laten liggen, leek me niks.
Hoitrustenquote:
Met de oogluiken op half zeg ik nog doegquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik ben niet wakker maar ga ook zo slapen
En dat helemaal in je allenigste eentjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik ben me een paar keer goed de tyfus geschrokken.. Hij is best goed..
Japanse versie is beter though..
* rompompom verwijst T_T door naar The900quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom staat mijn ava niet in de TT als ik vragen mag?
Neuh.. mn ma lag op de bank mee te kijken..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat helemaal in je allenigste eentje
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staatquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:29 schreef The_Terminator het volgende:
Waarom staat mijn ava niet in de TT als ik vragen mag?
Daarom, en wat doet die van Dagonet daarquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staat
Die post de laatste tijd vrij regelmatig mee..quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom, en wat doet die van Dagonet daar![]()
Inlikactie van Litso?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. mn ma lag op de bank mee te kijken..
Op een gegeven moment begon zij extra special effects te doen..
Snurken dus
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne ook niet terwijl bijvoorbeeld een Bengeltje die hier misschien 2 dagen heeft gepost wel erin staat
Er staat van helemaal niemand een icon in de TT trouwensquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel ik hier al gepost hebquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die post de laatste tijd vrij regelmatig mee..
Na drank?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef cerror het volgende:
FILM KJKEn
OP bedoel ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:35 schreef rompompom het volgende:
[..]Ouders zijn kewl
[..]
[..]
Er staat van helemaal niemand een icon in de TT trouwens
Uhuh!quote:
Heb net The Grudge gekeken..quote:
Welterusten en sterkte er verder mee dan maar!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
* Verbouwingen niet leuk meer vind
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik zo the grimms brothers zien geloof ik.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
Ik zo the grimms brothers zien geloof ik.
Na het lezen van de plot op IMDB.com (heerscht), kom ik tot eenzelfde conclusie.quote:
Verkapte TVP'squote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*is ook weer present!
dat betekent dan zeker helemaal niet meer slapenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:40 schreef Janetje het volgende:
Vanuit bedje achter Fok zitten is me toch een potje heerlijck..
Ja! Afgelopen moet het zijn met die zinloze ruimteverkwisting!quote:
Dat lukte toch al nietquote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat betekent dan zeker helemaal niet meer slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |