abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 7 januari 2006 @ 00:17:30 #51
5428 crew  miss_sly
pi_33785960
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef Hugo- het volgende:

[..]

Dat heeft ook zo zijn grenzen hoor, en die liggen wel bij de tandenborstels eigenlijk.
Zou een poltergeist een grens leggen bij een electrische tandenborstel? Is op zich best een leuk voorwerp om mee te spoken, dat blijkt wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_33786078
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zou een poltergeist een grens leggen bij een electrische tandenborstel? Is op zich best een leuk voorwerp om mee te spoken, dat blijkt wel.
Ik geloof dus absoluut niet dat dat een spook was. Wij hebben blijbaar dezelfde elektrische tandenborstel, in ieder geval van hetzelfde merk. Bij mij gebeurde het ook en was het de dag daarna gewoon over, hij flipte gewoon een beetje, waarom moet dat gelijk een geest zijn. Ik woon m'n hele leven al in dit huis, en ik heb hier nog nooit iets van een geest gemerkt, dus ik ben er wel van overtuigd dat er geen geesten zijn hier.
pi_33786670
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:13 schreef skiczukie het volgende:
Waarom zou die poltergeist zijn tandenborstel binnendringen? Jah, dát zou je jezelf eens moeten afvragen, TS.
mijn tandenborstel

en ik heb geen idee waarom, dat is niet duidelijk geworden
pi_33786704
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:20 schreef Hugo- het volgende:

[..]

Ik geloof dus absoluut niet dat dat een spook was. Wij hebben blijbaar dezelfde elektrische tandenborstel, in ieder geval van hetzelfde merk. Bij mij gebeurde het ook en was het de dag daarna gewoon over, hij flipte gewoon een beetje, waarom moet dat gelijk een geest zijn. Ik woon m'n hele leven al in dit huis, en ik heb hier nog nooit iets van een geest gemerkt, dus ik ben er wel van overtuigd dat er geen geesten zijn hier.
omdat het de volgende dag niet meer gebeurde betekent nog niet dat het geen geest was. het betekent wel dat ik m'n tandenborstel iets te snel heb gesloopt. misschien had ik hem gewoon een nachtje in een paar handdoeken moeten zetten ofzo
pi_33786751
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 00:46 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

omdat het de volgende dag niet meer gebeurde betekent nog niet dat het geen geest was. het betekent wel dat ik m'n tandenborstel iets te snel heb gesloopt. misschien had ik hem gewoon een nachtje in een paar handdoeken moeten zetten ofzo
Ooh jee, dan heb je de geest boos gemaakt.
pi_33786839
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:23 schreef Molluck het volgende:
Heb je nog garantie?
Ik moet zeggen dat dit een meesterlijke reactie was

fok_schaap bij de kassa:
"Hallo meneer de verkoper. Ik wil mij graag beroepen op mijn poltergeist garantie."
pi_33790136
Zeg schaapfok, dit is gewoon onzin.
pi_33790227
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 03:48 schreef newsman het volgende:
Zeg schaapfok, dit is gewoon onzin.
nee, is echt gebeurd
pi_33793983
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 04:02 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, is echt gebeurd
Als jij het zegt geloof ik je
pi_33795459
fijn weekend !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')