Gezien de topbezetting zal het denk ik ook niet storm gaan lopen, niet zoveel als met BB5 vermoed ik.quote:
Ik vind dat wel interessant eigenlijk. Al zo lang aanwezig en alleen tijdens BB's posten.quote:
Nog aardig wat werk zo te zien, gaat niet goedkomen vrees ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vertelde al eerder, moet nog wat aanpassen hier
[afbeelding]
BB is heel leukquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind dat wel interessant eigenlijk. Al zo lang aanwezig en alleen tijdens BB's posten.
ouderwets gezellig bedoel je tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ja dat scheelt gelukkig. In het eerste topic zag ik een paar namen voorbij komen die ik niet kende, maar nu is het weer ouderwets
Zo is het... let the games beginquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog aardig wat werk zo te zien, gaat niet goedkomen vrees ik![]()
FB heeft alleen maar extra harde schijven nodig, verder issie er al klaarvoor.![]()
Kijk, en die term ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*ff een tvp'tje plaatst
Dat ook... en ouderwets qua bezetting hierquote:
We gaan langzaam aftellen, dan mag je weer op 't juiste moment op het knopje rammen. Eens kijken of je nog een keer zo'n 'beroemd' shot kan makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo is het... let the games begin![]()
Een tvp'tje in een SC-topic.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*ff een tvp'tje plaatst
Ik denk dat Yolande aan het schoonmaken is geweest, het scherm stond ondersteboven en achterstevorenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nog aardig wat werk zo te zien, gaat niet goedkomen vrees ik![]()
FB heeft alleen maar extra harde schijven nodig, verder issie er al klaarvoor.![]()
tvp - totaal vrijwillige postquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:21 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kijk, en die term ken ik dan weer wel![]()
Maak je toch een bookmarkjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:20 schreef D.Rose het volgende:
*ff een tvp'tje plaatst
Of heb je het australiëvirus?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik denk dat Yolande aan het schoonmaken is geweest, het scherm stond ondersteboven en achterstevoren![]()
![]()
Ik moet alleen nog wennen dat er boven in het venster nu HBB staatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
En? Bevalt het allemaal een beetje in dit nieuwe forum?
Maakt hij dadelijk zo'n cap van Kelly en zie je nog een lulletje zittenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We gaan langzaam aftellen, dan mag je weer op 't juiste moment op het knopje rammen. Eens kijken of je nog een keer zo'n 'beroemd' shot kan maken![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
We gaan langzaam aftellen, dan mag je weer op 't juiste moment op het knopje rammen. Eens kijken of je nog een keer zo'n 'beroemd' shot kan maken![]()
Juist.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:25 schreef Bartoli het volgende:
wat heeft een tvp in een SC voor zin. In de tijd dat D.Rose terug is zijn we 2 topics verder
2?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:25 schreef Bartoli het volgende:
wat heeft een tvp in een SC voor zin. In de tijd dat D.Rose terug is zijn we 2 topics verder
Whahaha, foutje... bedanktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maakt hij dadelijk zo'n cap van Kelly en zie je nog een lulletje zitten![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |