Was je op een startpagina aan het posten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef Talitha het volgende:
[..]
(Sorry, vergeten te plakken)
M'n "prikbordgenoten" dus.
Draait hier op de achtergrond , 1 van de beste bond filmsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff Bond kijken op SBS 6... tot later misschien allemaal
Nee, ben hem niet kwijt, mag morgen weer werken, maar kreeg vanmorgen te horen dat de baan waar ik vanuit was gegaan niet doorging omdat ze iemand intern hadden doorgeschoven ofzo die wel permanent kon blijven en dat ze over een paar weken wel zouden zien of ze nog iemand anders nodig hadden....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:57 schreef cuall het volgende:
[..]
Manuwat vertel je nou toch
ben je je baan kwijt, man wat klote
![]()
yepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Was je op een startpagina aan het posten?
Er is maar één dun dekbedjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond mede hotelbewoners , hoe bevalt jullie de kamer ?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar heb ik ook lijstjes van gemaakt, van mensen die uitsluitend in 1 subforum hebben gepost.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:56 schreef odie22 het volgende:
Goedeavond mede hotelbewoners , hoe bevalt jullie de kamer ?![]()
![]()
![]()
[flauwe modus] maak je het niet te bond(t)? [/einde flauw modus]quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Doei lieverdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Tot later FBquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
Hey Pareltjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
Ik was jullie kwijt![]()
Maar heb jullie weer gevonden![]()
![]()
![]()
Hoiiiiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
Ik was jullie kwijt![]()
![]()
![]()
Iedere BB is een apart forumquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik sta nergens
![]()
Deed zeker voor spek en bonen mee![]()
Jij deed toch mee voor het openen van de 1000ste SC?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik sta nergens
![]()
Deed zeker voor spek en bonen mee![]()
op prikpagina's kom ik ook wel eens alleen dan die wat over mijn hobby gaan. Alleen posten doe ik niet meer. De meeste zijn een stelletje onbenullenquote:
Ik heb kamer 239 of zo, en jij?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
Slecht geregeld allemaal zeg , mijn waterbedje ligt heerlijk warm![]()
Pareltjeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo iedereen![]()
![]()
![]()
Ik was jullie kwijt![]()
![]()
![]()
\quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |