Het topic gaat over dat die vraag, die best vaak genoemd wordt, eigenlijk totaal onzinnig is. Omdat het antwoord vrijwel altijd ja is, maar de actie die daarop volgt (het laten horen van muziek) vaak niet het tegenovergestelde bewerkstelligd (namelijk doe de muziek maar liever uit).quote:
Nou ik denk het niet. Want als je muziek leuk vindt in het algemeen, dan zijn er ook vast wel een paar stukken waarvan je echt houdt. Leven voor muziek, dat is wel wat anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:39 schreef Thomas B. het volgende:
Je hebt mensen die muziek leuk vinden en die van muziek houden. Wereld van verschil.
Dat bedoel ik dus... misschien niet zo extreem, maar anders houdt iedereen wel van muziek. Voor iemand die houdt van muziek is het al gauw goed zegmaar, maar iemand die van muziek houdt gaat verder. Zegmaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:41 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou ik denk het niet. Want als je muziek leuk vindt in het algemeen, dan zijn er ook vast wel een paar stukken waarvan je echt houdt. Leven voor muziek, dat is wel wat anders.
Ik probeer te begrijpen wat je bedoelt, maar je formuleert het wel gek.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... misschien niet zo extreem, maar anders houdt iedereen wel van muziek. Voor iemand die houdt van muziek is het al gauw goed zegmaar, maar iemand die van muziek houdt gaat verder. Zegmaar
Weetik ben ik goed inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:50 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik probeer te begrijpen wat je bedoelt, maar je formuleert het wel gek.
Tja wanneer hou je dan wel van muziek? Moet je daarvoor van alle muziek houden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:05 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weetik ben ik goed in
Maar eik is het gewoon zo; iedereen houdt wel van een paar stukken muziek, maar dan houd je nog niet van muziek.
Kan, maar als je houdt van muziek ga je je sneller op bepaalde dingen richten denk ik. En daarin verdiepen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:21 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Tja wanneer hou je dan wel van muziek? Moet je daarvoor van alle muziek houden?
Ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Je wilt meer weten over mensen die de muziek maken, alle materiaal horen (en kopen), ook al snel zelf een instrument of twee, drie gaan bespelen et cetera.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:25 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Kan, maar als je houdt van muziek ga je je sneller op bepaalde dingen richten denk ik. En daarin verdiepen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef p-etr-a het volgende:
Hahaha ja ook zo'n goeie. En er zijn talloze mensen die het vragen hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |