Gewoon *klik* en weg zijn ze.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, hoe verwijderen jullie matches eigenlijk? Ik vind het zo onbeleefd staan
dat kan toch maar op één manierquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, hoe verwijderen jullie matches eigenlijk? Ik vind het zo onbeleefd staan om zomaar iemand te verwijderen, maar ik kan (wil) ook niet iedereen maar laten staan
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
ja oke, maar zeg je dan nog iets als "afscheid" ofzo?
Heeft geen zin. De volgende keer dat ze online komen zien ze dat je ze verwijderd hebt en kunnen ze vervolgens de gesprekken met jou niet teruglezen, inclusief je afscheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
ja oke, maar zeg je dan nog iets als "afscheid" ofzo?
Nee, er zit in de bovenbalk van je chatvenster ook een beoordeelicoontje. Dan hoef je niet te wachten tot er een tekstlinkje verschijnt als ze offline zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat kan toch maar op één manier
gewoon verwijderen als ze offline zijn dus
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemandquote:Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft geen zin. De volgende keer dat ze online komen zien ze dat je ze verwijderd hebt en kunnen ze vervolgens de gesprekken met jou niet teruglezen, inclusief je afscheid.
Ah. Dan hadden mijn verdwenen matches blijkbaar gewoon haastquote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemand)
tekstlinkje? die heb ik nog nooit gezien... verwijder ze altijd via beoordeeliccoontjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, er zit in de bovenbalk van je chatvenster ook een beoordeelicoontje. Dan hoef je niet te wachten tot er een tekstlinkje verschijnt als ze offline zijn.
Whehehe, tof, daar ga ik eens behoorlijk gebruik misbruik van makenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemand)
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"
"Hé doei, m'n matchlijstje is vol dus ik moet mensen wissen..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"
Tja, het doet altijd pijn om een dierbare te verliezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.
Maar vanavond heb ik ze gewoon zonder waarschuwing gedumpt. Voelde me ineens heel evil
Lang niet mooi genoeg.quote:
Hier bedelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef oncrea het volgende:
hoe kom ik aan meer matches???
' Ik heb je gewist omdat onze chakra's elkaar niet goed aanvoelden, ik miste de diepere bezinking van mijn zielenleed in jouw buitenlichamelijke holte.'quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar mensen zonder afscheidsboodschap gedumpt
Ik wist niet dat dat kon.. voelde ook als een gemis aan want soms wil je gewoon even laten weten hoe en wat.
Ze komen vanzelf, maar dat duurt even.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef oncrea het volgende:
whahah ik snap er weinig van, dat geef ik eerlijk toe. Echter 1 match lijkt me vrij weinig....
Dat kan ook nog ja, wel eerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Tranceptor het volgende:
Ik dump ze gewoon, soms vergezeld van 'sorry het klikt niet'
Oh op Paiq, ik denk al...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.
Maar vanavond heb ik ze gewoon zonder waarschuwing gedumpt. Voelde me ineens heel evil
Op Rp zitten volgens mij wel genoeg mooie vrouwen... Maar misschien ben jij niet lekker genoeg, dat ze nooit op jou reagerenquote:
Daar heb ik al even geen berichtjes meer gehad, maar ik vind het wel even lekker rustig. Dat datingsitegebeuren gaat ook met vlagen, soms heb ik er gewoon even geen zin meer in.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh op Paiq, ik denk al...Ik dacht dat je RP of Lexa bedoelde. Daar is het onbegonnen werk...
Ik zit niet op RP, dus wat lul je?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Op Rp zitten volgens mij wel genoeg mooie vrouwen... Maar misschien ben jij niet lekker genoeg, dat ze nooit op jou reageren![]()
Mócht ik me ooit nog op RP registreren, dan beantwoord ik berichtjes/profiels die me niet boeien meteen, ipv de hele meut te verzamelenquote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef Christine het volgende:
Daar heb ik al even geen berichtjes meer gehad, maar ik vind het wel even lekker rustig. Dat datingsitegebeuren gaat ook met vlagen, soms heb ik er gewoon even geen zin meer in.
Maar toen ik nog betalend lid was op Lexa, kregen standaard berichtjes een standaard berichtje terug, en persoonlijke berichtjes een persoonlijk berichtje terug. Die goede oude tijd
Oh, niksquote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zit niet op RP, dus wat lul je?![]()
Over betaalde abo's gesproken...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:40 schreef kastanova het volgende:
Neh serieus, daar snap ik nu echt geen reet van... Betalen voor datingsites...
Heb ook altijd het idee dat je dan genaaid zult worden.
Net zoals het 0909 dating gebeuren zeg maar; mannelijke studenten met teveel vrije tijd en verveelde huisvrouwen die een centje bij willen verdienen, die je zolang mogelijk aan het lijntje houden...
En van de betalers hoor ik vaak dat ze júist wanneer hun abo afgelopen is, de kwantiteit van de berichtjes plotseling toeneemt, dus ze hebben de schijn idd tegen...
Voor de mensen die het aangaat, sorry to burst your bubble.
Mwooah, als je via mail een dergelijke boodschap stuurt werkt het perfect hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:46 schreef -Delta- het volgende:
Allemaal toevallig, altijd nét morgen...In de veronderstelling dat ik dan als een hongerig haasje meteen ga toevoegen
, uhhuh
![]()
Óf: "Voeg me snel toe!! Dan krijg je m'n foto, is echt de moeite waard hoor!!!!'![]()
![]()
Jij begrijpt het. Ik zeg altijd: 'voeg me toe als je zin hebt en anders doe je het niet.'quote:Op maandag 9 januari 2006 00:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwooah, als je via mail een dergelijke boodschap stuurt werkt het perfect hoor.
Als er meerdere matches en/of speeddates beginnen te ouwehoeren ververs het scherm. Als je dan aan het typen bent, is de helft weg en verschiet het beeld. Ook staan niet altijd alle 'online' matches bovenaan, wat hier tot zware ergernis leidt.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:05 schreef -Jelmer- het volgende:
blaat
Da's mooi. En lengte! Ik krijg telkens mannen die ruim 10 cm. korter zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 10:05 schreef -Jelmer- het volgende:
Verder, we gaan nog meer vragen toevoegen waarbij we ook de matching meer zullen gaan uitbreiden (ook leeftijd en afstand gaan we meer van invloed laten zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |