Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
ja oke, maar zeg je dan nog iets als "afscheid" ofzo?
Heeft geen zin. De volgende keer dat ze online komen zien ze dat je ze verwijderd hebt en kunnen ze vervolgens de gesprekken met jou niet teruglezen, inclusief je afscheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
ja oke, maar zeg je dan nog iets als "afscheid" ofzo?
Nee, er zit in de bovenbalk van je chatvenster ook een beoordeelicoontje. Dan hoef je niet te wachten tot er een tekstlinkje verschijnt als ze offline zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat kan toch maar op één manier
gewoon verwijderen als ze offline zijn dus
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemandquote:Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft geen zin. De volgende keer dat ze online komen zien ze dat je ze verwijderd hebt en kunnen ze vervolgens de gesprekken met jou niet teruglezen, inclusief je afscheid.
Ah. Dan hadden mijn verdwenen matches blijkbaar gewoon haastquote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemand)
tekstlinkje? die heb ik nog nooit gezien... verwijder ze altijd via beoordeeliccoontjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, er zit in de bovenbalk van je chatvenster ook een beoordeelicoontje. Dan hoef je niet te wachten tot er een tekstlinkje verschijnt als ze offline zijn.
Whehehe, tof, daar ga ik eens behoorlijk gebruik misbruik van makenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemand)
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"
"Hé doei, m'n matchlijstje is vol dus ik moet mensen wissen..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"
Tja, het doet altijd pijn om een dierbare te verliezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.
Maar vanavond heb ik ze gewoon zonder waarschuwing gedumpt. Voelde me ineens heel evil
Lang niet mooi genoeg.quote:
Hier bedelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef oncrea het volgende:
hoe kom ik aan meer matches???
' Ik heb je gewist omdat onze chakra's elkaar niet goed aanvoelden, ik miste de diepere bezinking van mijn zielenleed in jouw buitenlichamelijke holte.'quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar mensen zonder afscheidsboodschap gedumpt
Ik wist niet dat dat kon.. voelde ook als een gemis aan want soms wil je gewoon even laten weten hoe en wat.
Ze komen vanzelf, maar dat duurt even.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef oncrea het volgende:
whahah ik snap er weinig van, dat geef ik eerlijk toe. Echter 1 match lijkt me vrij weinig....
Dat kan ook nog ja, wel eerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Tranceptor het volgende:
Ik dump ze gewoon, soms vergezeld van 'sorry het klikt niet'
Oh op Paiq, ik denk al...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.
Maar vanavond heb ik ze gewoon zonder waarschuwing gedumpt. Voelde me ineens heel evil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |