Volgens mij was jij een van mijn invites die nog geen foto's had geupload. Altijd even kijken hoe de concurrentie eruit zietquote:Op zondag 8 januari 2006 19:23 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Wasda? Ik moet ff een leesachterstand inhalen. Waar gaat dit over?![]()
Haha, ik kijk inderdaad altijd eerst de kat uit de boom. Maar ik kan niet zien hoe de concurrentie eruit ziet hoor (alleen de top 10 dan).quote:Op zondag 8 januari 2006 19:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij was jij een van mijn invites die nog geen foto's had geupload. Altijd even kijken hoe de concurrentie eruit ziet.
Neuh, goed gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 01:38 schreef Christine het volgende:
Oké ik heb net iemand uit mijn matches verwijderd die als ondertitel had staan: "vandaag is ales beter".
Of ben ik nou te kritisch?
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk... Bij 98% van de mensen zie ik meteen al dat het nooit meer dan vriendschappelijk kan/zal worden... dus heeft weinig nut.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef Sylvana het volgende:
Niet zo dat ik mensen gelijk afschrijf als er wel een vriendschappelijke klik is maar nog geen relatieklik, die kan altijd nog komen
Hoe merk je dat eigenlijk? Ik kan wel meteen zien wanneer het niks wordt: Als de gesprekken blijven hangen in van dat oppervlakkige geneuzel. Koetjes en kalfjes kolder. Als iedere poging om een gesprek serieuzer te maken wordt beantwoord met "mwoah", "neeej" of "jah".quote:Op zondag 8 januari 2006 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik naar mezelf kijk... Bij 98% van de mensen zie ik meteen al dat het nooit meer dan vriendschappelijk kan/zal worden... dus heeft weinig nut.
En al wil je wel een keer gewoon iets vriendschappelijks opbouwen, dan nog blijven ze hopen en denken, dat je wel overstag gaatJe komt er niet meer vanaf
![]()
Als iemands gezicht me niet warm of koud laat worden...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:46 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Hoe merk je dat eigenlijk? Ik kan wel meteen zien wanneer het niks wordt: Als de gesprekken blijven hangen in van dat oppervlakkige geneuzel. Koetjes en kalfjes kolder. Als iedere poging om een gesprek serieuzer te maken wordt beantwoord met "mwoah", "neeej" of "jah".
You've got mail, nog vrouwen intresse, mag nog 99vrouwen uitnodigenquote:Op zondag 8 januari 2006 19:48 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
heeft er iemand een invite van paiq.nl voor me?
z e i t g e i s t at h o m e . n l
Nog geen mail ontvangen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:34 schreef Ac1D het volgende:
[..]
You've got mail, nog vrouwen intresse, mag nog 99vrouwen uitnodigen![]()
![]()
hmm heb copy paste gedaan en toen de spaties eruit gehaald en de at vervangen door @.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:45 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
[..]
Nog geen mail ontvangen.![]()
Of @home is weer eens traag of misschien een typefoutje gemaakt?![]()
Hm vreemd. Ik heb nog geen mail ontvangen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef Ac1D het volgende:
[..]
hmm heb copy paste gedaan en toen de spaties eruit gehaald en de at vervangen door @.
Dit staat er op paiq:
Tonny (zeitgeist@home.nl)
nog geen reactie
8/01/06, 20:33
Ik denk er exact hetzelfde over.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef -Delta- het volgende:
Als iemands gezicht me niet warm of koud laat worden...
Qua karakter is het moeilijker, t'is makkelijk om meteen op 1 of 2 puntjes af te knappen terwijl iemand best heel erg leuk kan zijn... Sommige mensen zijn op Msn heel anders dan irl. Komen ze gewoon niet goed uit de verf...
Bij een twijfelgeval qua karakter zou ik toch nog contact houden. Als het uiterlijk me echt geen bal doet, jammer, helaas, volgende![]()
Toch heb ik dat ook. Uiterlijk is behoorlijk belangrijk. Het gaat er niet om of iemand knap of lelijk is, het uiterlijk moet je aanstaan. Sommige knappe meisjes doen me niks en andere meisjes die alles behalve knap zijn kunnen helemaalquote:Op zondag 8 januari 2006 20:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als iemands gezicht me niet warm of koud laat worden...
Als het uiterlijk me echt geen bal doet, jammer, helaas, volgende![]()
Dat is bij mij ook, alleen mijn definitie schoonheid komt niet per se overeen met het gewogen gemiddelde van uiterlijke schoonheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Als je het schuifje "hoe belangrijk is het uiterlijk" op meer dan 80% zet, lijkt het net of je alleen op knappe meiden valt.
Idd. Achteraf denk ik nu wel, heb ik wel de goeie mensen afgewezen?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Toch heb ik dat ook. Uiterlijk is behoorlijk belangrijk. Het gaat er niet om of iemand knap of lelijk is, het uiterlijk moet je aanstaan. Sommige knappe meisjes doen me niks en andere meisjes die alles behalve knap zijn kunnen helemaalzijn.
Wat is het gemiddelde?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:30 schreef Tranceptor het volgende:
Dat is bij mij ook, alleen mijn definitie schoonheid komt niet per se overeen met het gewogen gemiddelde van uiterlijke schoonheid.
Ja, over een maand ben ik alweer 27.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Mijn matches worden steeds ouderHebben jullie daar ook last van?
Iedereen wordt ouder, k_i_mquote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef k_i_m het volgende:
mijne juist steeds jonger...... negentien, achttien en zelfs zeventienquote:Op zondag 8 januari 2006 23:11 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg juist steeds betere matches qua afstandquote:Op zondag 8 januari 2006 23:16 schreef MouseOver het volgende:
Leeftijd matcht hier sowieso best aardig. itt afstand dan
Gewoon *klik* en weg zijn ze.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, hoe verwijderen jullie matches eigenlijk? Ik vind het zo onbeleefd staan
dat kan toch maar op één manierquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oja, hoe verwijderen jullie matches eigenlijk? Ik vind het zo onbeleefd staan om zomaar iemand te verwijderen, maar ik kan (wil) ook niet iedereen maar laten staan
Nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
ja oke, maar zeg je dan nog iets als "afscheid" ofzo?
Heeft geen zin. De volgende keer dat ze online komen zien ze dat je ze verwijderd hebt en kunnen ze vervolgens de gesprekken met jou niet teruglezen, inclusief je afscheid.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Christine het volgende:
[..]
ja oke, maar zeg je dan nog iets als "afscheid" ofzo?
Nee, er zit in de bovenbalk van je chatvenster ook een beoordeelicoontje. Dan hoef je niet te wachten tot er een tekstlinkje verschijnt als ze offline zijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat kan toch maar op één manier
gewoon verwijderen als ze offline zijn dus
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemandquote:Op zondag 8 januari 2006 23:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft geen zin. De volgende keer dat ze online komen zien ze dat je ze verwijderd hebt en kunnen ze vervolgens de gesprekken met jou niet teruglezen, inclusief je afscheid.
Ah. Dan hadden mijn verdwenen matches blijkbaar gewoon haastquote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemand)
tekstlinkje? die heb ik nog nooit gezien... verwijder ze altijd via beoordeeliccoontjequote:Op zondag 8 januari 2006 23:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, er zit in de bovenbalk van je chatvenster ook een beoordeelicoontje. Dan hoef je niet te wachten tot er een tekstlinkje verschijnt als ze offline zijn.
Whehehe, tof, daar ga ik eens behoorlijk gebruik misbruik van makenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Jawel, alle ongelezen berichtjes krijgt de persoon nog bezorgd als "afscheidstekst". (Ben zelf ook wel es verwijderd door iemand)
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"quote:Op zondag 8 januari 2006 23:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"
"Hé doei, m'n matchlijstje is vol dus ik moet mensen wissen..quote:Op zondag 8 januari 2006 23:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
en wat was de afscheidstekst dan? "het was leuk, maarniet leuk genoeg"
Tja, het doet altijd pijn om een dierbare te verliezen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.
Maar vanavond heb ik ze gewoon zonder waarschuwing gedumpt. Voelde me ineens heel evil
Lang niet mooi genoeg.quote:
Hier bedelen.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef oncrea het volgende:
hoe kom ik aan meer matches???
' Ik heb je gewist omdat onze chakra's elkaar niet goed aanvoelden, ik miste de diepere bezinking van mijn zielenleed in jouw buitenlichamelijke holte.'quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef MouseOver het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen maar mensen zonder afscheidsboodschap gedumpt
Ik wist niet dat dat kon.. voelde ook als een gemis aan want soms wil je gewoon even laten weten hoe en wat.
Ze komen vanzelf, maar dat duurt even.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef oncrea het volgende:
whahah ik snap er weinig van, dat geef ik eerlijk toe. Echter 1 match lijkt me vrij weinig....
Dat kan ook nog ja, wel eerlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Tranceptor het volgende:
Ik dump ze gewoon, soms vergezeld van 'sorry het klikt niet'
Oh op Paiq, ik denk al...quote:Op zondag 8 januari 2006 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee gewoon iets van "hey, ik ga je verwijderen uit mijn matches, veel succes nog verder". Zoiets.
Maar vanavond heb ik ze gewoon zonder waarschuwing gedumpt. Voelde me ineens heel evil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |