quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:08 schreef bateend het volgende:
De eerste reactie die ik kreeg van een vriend : ' Je moet dames niet via internet leren kennen.'
Je bedoelt dat mensen in Spanje of Italië intensiever met elkaar omgaan? Of op een aangenamere manier?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:24 schreef bateend het volgende:
Het schijnt dat de datingsites het beter doen omdat de sociale omgang in NL een stuk minder is vergeleken met landen zoals Spanje & Italie.
Ergens kan ik me daar wel in vinden.
Ja misschien zijn we hier wat kouwelijk en gaan we zakelijker met onze contacten om.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:27 schreef bateend het volgende:
Ik denk minder afstandelijk, een meer warmer en intensiever contact. Komt door de zon![]()
quote:Je dating life komt pas echt op gang als je continu warm bent.
Zeg hoi tegen meisjes in de stad. Lach naar knappe meisjes (geen dromerige psycho lach, geen gekwijl). Spreek meisjes aan in clubs. Flirt met elk lekker ding die ontvankelijk is, of ze vriend heeft of niet. Praat met mensen in het algemeen. Ouwehoer met bejaarden, kinderen, huisvrouwen etc.
Het is een numbers game. Als je per dag 10 nieuwe vrouwen spreekt kan je sowieso elke dag een date hebben. Maar je wil geen date. Wat je echt wil is iemand die helemaal top is. Niet "een vrouw"... maar DE vrouw. Top kwaliteit... en die kom je pas tegen als je goed warm bent en sociaal als een vis in het water (zijn vrouwen gek op)
Begin vandaag met hoi zeggen tegen tenminste 3 leuke vrouwen... ik ben net weer single en ik weet dat als ik echt weer zin heb in iets nieuws (nu nog niet) dat dit de beste manier is om een bijzonder iemand te ontmoeten.
Als je het moet doen met wat "op je af komt" verlaag je je kansen en potentie enorm
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:41 schreef bateend het volgende:
Die passage ben ik eerder in dat boek tegen gekomen![]()
Ik dacht de slechte vertaling al ergens van te herkennen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:11 schreef bateend het volgende:
David DeAngelo is de auteur, heeft wat materiaal op zn naam staan.
Niet dat z'n tips helpen in een dorp met een overschot van 1000 mannen![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Over 4,5 uurtjes is ze weer hier
Ja, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb je mijn foto's langs zien komen?
Verstuurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:24 schreef kletskop het volgende:
zou iemand mij een uitnodiging kunnen sturen voor Paiq?
ben nu toch ook wel benieuwd geworden![]()
ohw mn mail is winterwortel%gmail%com
no % ofcourse
Ik ookquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:26 schreef Christine het volgende:
Ik heb juist een paar hele leuke matches op paiq nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |