Dan woon je ws. in hetzelfde soort flat als dat ik in woon... Dit is een oorspronkelijk 4 kamer flat, woonkamer, met achterkamer, balkonkamer, klein slaapkamertje.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:48 schreef Jurrio het volgende:
Ik zit in een gewone flat in Selwerd (gezinsflat met 2 anderen, waarvan 1 student) en heb nog niet ergens last van gehad (vandalisme ofzo). Het is zo'n 6 minuten fietsen naar Zernike en 10 naar het centrum, wat ik nog heel redelijk vind. Ik zit hier goed. Volgens mij worden er in de Korrewegwijk meer fietsen gestolen, omdat daar meer studenten zitten...en dus meer fietsen
.
Enige wat ik ben tegengekomen, was een dronken oude knaap die aan me ging hangen![]()
Dat is van de oude OPquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:33 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
plaatjes zo groot als een dekbed posten
Talen&Cultuur van het Middenoostenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:46 schreef teigan het volgende:
Haushofer, wat is TCMO????
ik doe het niet, anders had ik het vast wel geweten...
Ja, zo'n 600 ofzoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef YeNtL het volgende:
* YeNtL gaat volgend jaar Bedrijfskunde studeren aan de RUG
Zij er nog meer mensen die bedrijfskunde (gaan) doen?
Was dat niet TCNMO ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Talen&Cultuur van het MiddenoostenIk wil er volgend jaar vakken gaan volgen, dus ik was benieuwd of er heel misschien hier ook mensen waren die het ook doen.
Een vriend van mij doet dat.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Talen&Cultuur van het MiddenoostenIk wil er volgend jaar vakken gaan volgen, dus ik was benieuwd of er heel misschien hier ook mensen waren die het ook doen.
Altijd een succes, die algemeen vormende vakkenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:02 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb me ooit eens opgegeven voor keuzevak akkadisch, moest toch wat, maar toen ik zag dat je daar met 3 man en 1 docent aan een tafeltje zat deed ik net of ik het verkeerde lokaal had en rende snel weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
Kut vergetenquote:Op maandag 9 januari 2006 15:07 schreef Peterselieman het volgende:
Zometeen de lezing van Zalm even bijwonen. Voor degenen die niet weten waar de blauwe zaal is, de zaal die bedoeld wordt, is in het WSN gebouw op zernike. De zaal had eerst WSN 20 als naam.
Kijk, dat wou ik even wetenquote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:36 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nu moet jij vragen of hij ook op Fok! zit, of dat ik z'n emailadres geef. En dan zeg ik nee.![]()
Ik ben al een tijdje niet meer geweest... Wat is er veranderd??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn jullie ook zo te spreken over het nieuwe kluisjessysteem in de UB?
Ja fijn inderdaadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:42 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn jullie ook zo te spreken over het nieuwe kluisjessysteem in de UB?
Je moet nu een code invoeren in een terminaal om je kluisje open en dicht te krijgen. Totaal onoverzichtelijk (een piepklein rood lichtje brandt als het kluisje vol is) en kut.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:48 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje niet meer geweest... Wat is er veranderd??
Er pasten nog wel meer bij in de zaal.quote:
Ik wist niet dat gerrit zo populair wasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er pasten nog wel meer bij in de zaal.De volgende keer toch maar ZG15 dacht ik zo. Dan hadden er veel meer een zitplaats gehad. Moest zelf ook staan
![]()
Ja, ik had erop gerekend dat de starter van deel 2 het plaatje wel even zou resizen.quote:
Ik kon gelukkig nog tegen de muur staan, dus kon nog een beetje leunen. Volgende keer idd maar in ZG15, dan maar wat minder sfeerquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er pasten nog wel meer bij in de zaal.De volgende keer toch maar ZG15 dacht ik zo. Dan hadden er veel meer een zitplaats gehad. Moest zelf ook staan
![]()
Polymeer, valt ook wel mee, maar vandaag was een ouderwets dagje van kwart voor 9 tot 5 weer even wennen... Nou ja, ik haalde m'n Organisch 2 tentamen, dus het is allemaal primaquote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef teigan het volgende:
Alleen organische practica zijn zwaar, voor de rest valt het meestal wel mee...
Welk practicum doe je nu dan FLR?
Ummm... Kijk nog eens naar de OPquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:32 schreef Renesite het volgende:
Been there, done that.
Ik heb ook al heel lang geen college meer gehad, maar ik heb wel heel veel tentamensquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:18 schreef Furia het volgende:
Letteren roeleert
Ik heb nog steeds vakantie
Imageshackquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:13 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ummm... Kijk nog eens naar de OP
Uh, dat Imageshack plaatje doet het nog prima hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Imageshack![]()
Zet m zo eventjes op mijn eigen host.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:32 schreef m021 het volgende:
[..]
Uh, dat Imageshack plaatje doet het nog prima hoor.
Ze bedoelde denk ik het rechtsgeleerdheid plaatje, werkt nog steeds niet.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
![]()
Oh, ja*done*
Imageshack doet hier niets, typical omdat Fok is disabled, zet ik zo wel op mijn host![]()
Tentamens, bahquote:Op woensdag 11 januari 2006 08:35 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel lang geen college meer gehad, maar ik heb wel heel veel tentamensGeen vakantie dus voor mij..
Ik had vandaag de eerste, mondeling Spaans en hij ging best kutquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tentamens, bah![]()
Ik heb morgen mijn eerste en de moed zakt me in de schoenen.
Ik zit net in mijn eerste week biostatistiekquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Tentamens, bah![]()
Ik heb morgen mijn eerste en de moed zakt me in de schoenen.
Oh volg je Spaans bij RTC?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:37 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Ik had vandaag de eerste, mondeling Spaans en hij ging best kutBest een anticlimax en ik moet er nog zes
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:31 schreef Piepje het volgende:
[..]
Oh volg je Spaans bij RTC?
Ik heb 17 en 27 januari tentamen, maar de 27e heb ik 2 en van 1 weet ik de tijd nog niet, dus hoop niet dat ze tegelijk zijn, of eigenlijk wel want dan kan ik 1 minder leren![]()
Wat een vraag. Er is maar een iemand die dat kan; het begint met een m en eindigt op oderator.quote:
Ik heb er godverdegodver vandaag van 9.15 tot 16.30 zitten te programmerenquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:49 schreef Renesite het volgende:
OP updeeted, al kan ik het IWI gebouw geen link voor vinden enzo![]()
Uh, die staat gewoon in [SC] Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic V, waar hij hoort.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:12 schreef skiczukie het volgende:
En de Kunstacademie Minerva moet er ook bij!
Wheheh. Sorrie.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:38 schreef m021 het volgende:
[..]
Uh, die staat gewoon in [SC] Hanzehogeschool Groningen Slowchat Topic V, waar hij hoort.
Waarschijnlijk wonen we in hetzelfde soort flat jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef teigan het volgende:
[..]
Dan woon je ws. in hetzelfde soort flat als dat ik in woon... Dit is een oorspronkelijk 4 kamer flat, woonkamer, met achterkamer, balkonkamer, klein slaapkamertje.....
Is dat nou te doen om daar met zijn drieen in te wonen? Daar hadden vriendje en ik het laatst over, dat dat toch wel vervelend zou kunnen zijno mdat je die achterkamer niet ehct makkelijk af kan sluiten van de woonkamer..
Het is dus net een beetje anders dan bij ons denk ik, de badkamer kom je bij ons in door de keuekn..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:55 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wonen we in hetzelfde soort flat ja. Ik slaap in de balkonkamer, vriend van me in de kleine slaapkamer en tja dan wat jij bedoelt: die vrouw (derde huisgenoot, geen studente meer, begin twintig) woont bij wijze van spreken in de achterkamer. Bij ons zit daar namelijk een soort schot, provisorische tussenmuur. We moeten dus door haar kamer om bij de badkamer te kunnen, wel klote op zich..ik poets en was dan ook meestal in de keuken
..beetje minder opzich maar voor haar lijkt het me nog lastiger.
Hoe zit het dan met jullie douche? Is die ook zo *** qua waterstraal als je het een beetje warm/heet wilt hebben?
Wilgenlaan enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:55 schreef teigan het volgende:
[..]
Het is dus net een beetje anders dan bij ons denk ik, de badkamer kom je bij ons in door de keuekn..
Maar daar komt dus echt een k*tstraaltje uit. Wij hebben een minigeisertje voor het warme water, dus het is altijd wel bibberen in de winter. En we hebben enorm veel last van schimmel in de badkamer, maar gelukkig gaan ze maandag de badkamer veranderen!!
Heb ik ook gewoond. Negende verdiepingquote:Op zondag 15 januari 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
Kornoeljestraat Selwerd
lijken veel op de wilgenlaan enzo, maar de indeling is net iets anders
Zwarts.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef Boomrups het volgende:
Kan iemand hier (zonder te Googlen) de naam van onze Rector Magnificus noemen?
Nee.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef Boomrups het volgende:
Hmja.. Frans Zwarts inderdaad.
En weet je toevallig ook de voorzitter van het College van Bestuur?
Ik ken er niet echt veel, maar iig ook de sabotagelaan en de gijzelaarsstraat jaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef Jurrio het volgende:
Hehe, wow, dat is die wijk met al die rare straatnamen of niet? Welke namen had je daar ook alweer? Ik zat laatst de kaart te bestuderen en zag ineens al die namen staan.
http://www.rug.nl/let/faculteit/adressen/indexquote:Op zondag 15 januari 2006 19:37 schreef gelly het volgende:
De faculteit der letteren zit toch aan de oude boteringe ?
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:47 schreef Boomrups het volgende:
De plaatjes in de OP bij de Faculteit der Letteren en de Faculteit der Rechtsgeleerdheid zijn dus plaatjes van hetzelfde gebouw....
Ik wist niet dat we een molukskwartier haddenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ken er niet echt veel, maar iig ook de sabotagelaan en de gijzelaarsstraat ja
Yup.. Net zoals BDK, ECO en RW in het WSN-gebouw zitten met z'n drieën. Equote:Op zondag 15 januari 2006 20:03 schreef m021 het volgende:
[..]is dat zo?
Ik had die plaatjes gewoon van de RuG site overgenomen, geen idee dat het hetzelfde gebouw was.
Nou je het zegt...quote:Op zondag 15 januari 2006 20:58 schreef Boomrups het volgende:
En bij de Faculteit der Gedrags- en Maatschappijwetenschappen staat er twee keer een plaatje van hetzelfde gebouw, en zelfs vanuit bijna dezelfde hoek. De rode muur op het eerste plaatje is dezelfde als de donkere muur links in het tweede plaatje. De boom rechts op het eerste plaatje is dezelfde boom als links op het tweede plaatje.
Laanhuizen jaquote:Op zondag 15 januari 2006 14:02 schreef Jurrio het volgende:
Hehe, wow, dat is die wijk met al die rare straatnamen of niet? Welke namen had je daar ook alweer? Ik zat laatst de kaart te bestuderen en zag ineens al die namen staan.
Ik heb hem wel thuisgestuurd gekregen, maar ik was toen net een half jaar ertussenuit, dus vond ik het niet echt nuttig/nodig om hem in te vullenquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Boomrups het volgende:
Heeft één van jullie trouwens ook Honderd over de RuG ingevuld afgelopen jaar?
TFV professor Franckenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:51 schreef Boomrups het volgende:
Is er iemand lid van een vereniging?
Ik wist wel dat de plaatjes van naastgelegen gebouwen zijn. Het ene gebouw is het muntinggebouw, het andere het heymansgebouw. Ik vond het plaatje van de faculteit gedrags- en maatschappijwetenschappen niet echt duidelijk, daarom heb ik er een plaatje van het heymansgebouw bijgeplaatst.quote:Op zondag 15 januari 2006 21:03 schreef m021 het volgende:
[..]
Nou je het zegt...
Peterselieman] heeft niet zitten opletten![]()
oh studieverenigingen, dan zit ik ook ergens bij: Paco Dupontquote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef Jurrio het volgende:
Qua studieverenigingen?
Dan is het Studiosi Mobilae hier.
Inderdaad, 6 tentamens in de komende 3 wekenquote:
Thanksquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:32 schreef Jurrio het volgende:
Je moet volgens mij gewoon mazzel hebben met je buren, ik weet er ook niet zoveel van.
Hoornse plas is volgens mij redelijk in het zuiden (daar ligt de Hoornse Plas :p ), dus redelijk van het centrum, weet niet of je dat appricieert?
Oosterparkbuurt wil je denk ik NIET wonen...Vinkhuizen inderdaad ook geen echte aanrader (een KEI-vriend van mij zit er wel en die zit er btw wel heel relaxed, zoals ik als zei: je moet gewoon mazzel hebben).
Denk trouwens dat ik daar redelijk weinig over weet, dit is wat ik je nu kan vertellen.
Veel plezier in ieder geval.
Coendersborg is hetquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef MmadviewW het volgende:
Coendusborg (kan het niet goed lezen)
No problemquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:45 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Thanks, kijk echt wel uit naar Groningen
-> echt een hele leuke stad
![]()
niet uitgaan en wel fokken op dit onzalige tijdstip!?quote:Op zondag 22 januari 2006 00:19 schreef Jurrio het volgende:
[..]
No problem. Grunn is ook een coole stad!
Korrewegwijk is trouwens ook een echte studentenbuurt, uitkijken dus met je fiets als je daar komt.
Mja... Dat is mij gisteravond ook overkomen...quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef Fatality het volgende:
[..]
niet uitgaan en wel fokken op dit onzalige tijdstip!?
Ik zit eerlijk gezegd prima in Paddepoel. Welliswaar niet bijzonder veel studenten bij mij in de buurt, maar ach, het is rustig en de kamer is primaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef MmadviewW het volgende:
Btw heb andere mensen horen zeggen dat paddepoel juist wel een goede wijk is....
D'r is een verschil tussen tien over twaalf en half 5quote:Op zondag 22 januari 2006 13:50 schreef Fatality het volgende:
[..]
niet uitgaan en wel fokken op dit onzalige tijdstip!?
Yep, heb hem vandaag gemaakt. Heb hem wel redelijk gemaakt denk ik, met een beetje mazzel heb ik er weer 6 punten bijquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:22 schreef Mighty_Mouse het volgende:
S-Two, hoe gaan je tentamens? Had jij vandaag ook micro herkanst??
Sterkte.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:43 schreef Prosac het volgende:
godsamme.. om 18:30 tentamen.. krijg half uur geleden te horen dat de kanker van mijn oom niet te genezen is![]()
Ook micro.. ook ik hoop dat ik er met een beetje mazzel (voorlopig) van af ben, dit tentamen lag me nog wel aardig dacht ik zo.. Nu ben ik alleen dat extra college van wiskunde1A vergeten, maar goed, ik denk dat me dat wel redelijk afgaat vrijdag... Die 4 vakken van deze periode zie ik verder redelijk somber in, maar goed, ik moet ff kijken wat wel realistisch is om te halen en wat niet.. (Marketing lijkt me namelijk veel, en statistiek moet ik grotendeels ook nog voor de 1e keer zien...) Tentamensquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Yep, heb hem vandaag gemaakt. Heb hem wel redelijk gemaakt denk ik, met een beetje mazzel heb ik er weer 6 punten bij. Management had ik al gehaald en Wiskunde 1A vrijdag. Net naar zo'n extra werkcollege geweest, was best nuttig denk ik al wordt het wel moeilijk een voldoende te halen.
En bij jou? Welke moest jij herkansen?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:16 schreef MmadviewW het volgende:
Nog even en dan... (waarschijnlijk Kunstmatige intelligentie) in Groningen.
Mijn vader heeft aan een kennis gevraagd welke wijken/straten aantrekkelijk zijn in groningen om te gaan wonen:
UMCG![]()
Coendersborg (kan het niet goed lezen)![]()
Oranjewijk![]()
Helpman![]()
Wijert![]()
Hoornse plas![]()
kraneweg![]()
R. Campersingel![]()
en welke niet:
vinkhuizen![]()
paddepoel![]()
Beijum![]()
Oosterhogebrug![]()
klopt dit lijstje een beetje?
Btw heb andere mensen horen zeggen dat paddepoel juist wel een goede wijk is...
Beijum is wel Groningen, maar daar wil je niet wonen...quote:Op donderdag 26 januari 2006 00:04 schreef VrijeVal het volgende:
Beijum, niet echt groningen toch?
Ik heb, toen ik zelf nog woonruimte zocht, met een makelaar gepraat over wat wel en niet goede wijken zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:13 schreef SuperWeber het volgende:
Beijum is wel Groningen, maar daar wil je niet wonen...
Nonsens, hangt er maar net vanaf in welke heerd je zit. Er zijn goeie en minder goeie heerden langs de rand en hetzelfde geldt voor 'het centrum'.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:25 schreef m021 het volgende:
Zij wist me te vertellen dat het 'centrum' van Beijum wel een aardige buurt is. Pas als je wat meer naar buiten gaat wordt het een asobuurt, en de buitenste ring van Beijum is helemaal niks.
Ik heb er zelf 2 jaar gewoond en het is idd maar net waar je woont...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nonsens, hangt er maar net vanaf in welke heerd je zit. Er zijn goeie en minder goeie heerden langs de rand en hetzelfde geldt voor 'het centrum'.
Ik vond wiskunde 1a eigenlijk wel goed te doen vrijdag. Van de komende 4 vakken: ICT is niet zo moeilijk, statistiek heb ik ook nog weinig aan gedaan maar is volgens mij ook makkelijk (beetje gemiddeldes berekenenquote:Op woensdag 25 januari 2006 18:16 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Ook micro.. ook ik hoop dat ik er met een beetje mazzel (voorlopig) van af ben, dit tentamen lag me nog wel aardig dacht ik zo.. Nu ben ik alleen dat extra college van wiskunde1A vergeten, maar goed, ik denk dat me dat wel redelijk afgaat vrijdag... Die 4 vakken van deze periode zie ik verder redelijk somber in, maar goed, ik moet ff kijken wat wel realistisch is om te halen en wat niet.. (Marketing lijkt me namelijk veel, en statistiek moet ik grotendeels ook nog voor de 1e keer zien...) Tentamens![]()
Je avatarquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:30 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nonsens, hangt er maar net vanaf in welke heerd je zit. Er zijn goeie en minder goeie heerden langs de rand en hetzelfde geldt voor 'het centrum'.
Mja... Ik fiets op dit moment ook elke dag van Vinkhuizen naar Harenquote:Op zondag 29 januari 2006 22:52 schreef Doc__Zenith het volgende:
daarbij is Helpman natuurlijk ook niet altijd even fijn, stel je hebt elke dag op het Zernike les :\
Biologisch centrum idd....quote:Op maandag 30 januari 2006 17:05 schreef Jurrio het volgende:Dat is goed voor je conditie
Wat moet je in Haren doen dan? Biologisch centrum?
Als we dan allebei op niveau zijn, kunnen we ruilenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:49 schreef Jurrio het volgende:
Hehe misschien moet ik dan maar in Haren gaan wonen ofzodan kan ik ook heen en weer fietsen (voor mijn conditie, die kan dat ook wel gebruiken
)..
Ja ga maar in Haren wonen, als jouw kamer vrij is wil ik er wel over denken in Groningen te gaan studeren.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:20 schreef Jurrio het volgende:
Heheheinderdaad.
wat heb ik mezelf nu weer aangepraat![]()
![]()
Lamen... ... ...quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb wel erg weinig contacturen het komend semester. Wat moet ik die hele tijd doen?
extra colleges volgen. Doe ik ookquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb wel erg weinig contacturen het komend semester. Wat moet ik die hele tijd doen?
Chillenquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:40 schreef JimmyJames het volgende:
Nee vergeten, beetje zonde.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Boomrups het volgende:
Heeft één van jullie trouwens ook Honderd over de RuG ingevuld afgelopen jaar?
Het is een idee, gewoon binnenlopen? En als men je raar aankijkt, terugkijken van ik studeer hier ook hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2006 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
extra colleges volgen. Doe ik ook
Ik doe de hele dag geen fuck, als ik geen verplichtingen heb. Beetje zonde van de tijd.quote:
Dat gevoel heb ik soms ook wel een beetje :') , maar goed, eerst maar eens werk zoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:39 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag geen fuck, als ik geen verplichtingen heb. Beetje zonde van de tijd.
nee gewoon kijken wat voor vakken je interessant lijken bij andere studierichtingen/faculteiten (of zelfs andere universiteiten). Je schrijft je dan gewoon voor de colleges in en als je tijd/zin hebt maak je het tentamen nog even (of een eindopdracht) en dan heb je gewoon ook extra puntjes binnenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:38 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is een idee, gewoon binnenlopen? En als men je raar aankijkt, terugkijken van ik studeer hier ook hoor!![]()
Wat doe je dan in vredesnaam voor studie?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:50 schreef Jurrio het volgende:
Hier denk ik ook over, gewoon vakken erbij volgen. Qua moeilijkheidsgraad vind ik het beter te doen dan vorig jaar (vwo, ja echt), ik wil wat uitdaging denk ik of gewoon een wat breder denkbeeld...helemaal als je vanuit je eigen studie maar 12 uur per week hebt
.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik doe nu ook niet veel, maar het vwo was helemaal een lachertje...
Met die studie is niet zoveel mis hoor, bewegingswetenschappen. Zit genoeg niveau in en is ook niet makkelijk ofzo, maar het valt me wel beter (zodat ik het makkelijker vind), terwijl ik dat vorig jaar misschien wat minder had, door vakken die je minder liggen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wat doe je dan in vredesnaam voor studie?
Ik doe nu ook niet veel, maar het vwo was helemaal een lachertje...
Nee okay, dan begreep ik je even verkeerd. Doordat het je nu meer interesseert wil je er ook wel meer voor doen, en is het daardoor vaak ook makkelijker, dat heb ik zelf ook welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:34 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Met die studie is niet zoveel mis hoor, bewegingswetenschappen. Zit genoeg niveau in en is ook niet makkelijk ofzo, maar het valt me wel beter (zodat ik het makkelijker vind), terwijl ik dat vorig jaar misschien wat minder had, door vakken die je minder liggen.
Misschien moet ik op mijn stelling terugkomen...moeilijker was vwo ook niet inderdaad, maar ook niet veel makkelijker.
Ik zou extra lenen als je geldbehoevend bent, later betaal het met gemak terug met je riante loonquote:Op zondag 5 februari 2006 10:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
In een eerdere post had ik het ook al over dat ik nog werk wilde, maar ik kan het hier ook wel ff vragen: Wie van jullie werken ook in de stad en wat voor werk doen jullie (is dat een beetje leuk, wat verdient het enzo). Want ik heb eigenlijk wel ff werk nodig, dus iemand die misschien tips heeft? Alvast bedankt.
Ik las er laatst ook een stukje over in het Dagblad van het Noorden, klonk best leukquote:Op zondag 5 februari 2006 17:21 schreef Lyssa het volgende:
hey ik mag hier ook postenik doe psychologie, (3e jaar) en ga heel stoer een avv vak van farmacie doen :\\\') Criminalistiek.. mja.. CSI
![]()
Dat is idd wel zo, maar ik zit nog maar in het eerste jaar. En om nou sowieso 4 jaar te gaan lenen vind ik eigenlijk wel wat veel.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik zou extra lenen als je geldbehoevend bent, later betaal het met gemak terug met je riante loon![]()
Ik ook, je leent nu niks? IMO kun je beter lenen dan studievertraging oplopen.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:02 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is idd wel zo, maar ik zit nog maar in het eerste jaar. En om nou sowieso 4 jaar te gaan lenen vind ik eigenlijk wel wat veel.
Nee, ik leen op dit moment niets. Heb het ook nog niet nodig hoor. Heb nog een rekening met behoorlijk wat geld wat mn ouders voor me hebben gespaard. Mn ouders vinden het alleen niet zo tof als ik dat er nu allemaal doorheen jas. Maar goed, later zal ik wel redelijk gaan verdienen dus dan hoef ik niet bang te zijn voor een slecht salaris (hoop ik).quote:Op zondag 5 februari 2006 20:06 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik ook, je leent nu niks? IMO kun je beter lenen dan studievertraging oplopen.
Ik ga kijken of ik niet wat uitzendwerk kan verrichten, verdient vaak aardig en is vaak maar voor een korte periode.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, ik leen op dit moment niets. Heb het ook nog niet nodig hoor. Heb nog een rekening met behoorlijk wat geld wat mn ouders voor me hebben gespaard. Mn ouders vinden het alleen niet zo tof als ik dat er nu allemaal doorheen jas. Maar goed, later zal ik wel redelijk gaan verdienen dus dan hoef ik niet bang te zijn voor een slecht salaris (hoop ik).
En dat is idd zo, maar als ik zoveel werk dat ik studievertraging op loop (daardoor) dan ga ik echt niet werken hoor. Maar ik heb nu toch wel wat tijd over dus kan het m.i. best.
Verdient het goed als uitzendkracht? Volgens mij krijg je daar juist niet veel meer dan het minimumloon, toch? Zulke verhalen heb ik namelijk gehoord.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:15 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ga kijken of ik niet wat uitzendwerk kan verrichten, verdient vaak aardig en is vaak maar voor een korte periode.
De keren dat ik heb gewerkt als uitzendkracht (niet in Groningen), verdiende het meer dan aardig hoor!quote:Op zondag 5 februari 2006 21:09 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Verdient het goed als uitzendkracht? Volgens mij krijg je daar juist niet veel meer dan het minimumloon, toch? Zulke verhalen heb ik namelijk gehoord.
Kan je volgens mij beter als vaste kracht bij een bedrijf werken, ikzelf werk nu nog steeds thuisthuis, 3 jaar bij een supermarkt, krijg loonsverhoging als ik er weer een jaar langer werk enzo.
Een keer 5 dagen gedaan voor 300e of zo, en een keer een dag wat rond gereden op mijn fiets voor 70equote:Op maandag 6 februari 2006 19:53 schreef Jurrio het volgende:
En hoeveel dan? Per uur? Of kreeg je het per klus ofzo?
of in natura![]()
quote:Anyway. Ik ga aan de master beginnen
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk![]()
Ik zal deze week eens met het volgen van mn avv beginnen, namelijk gender en media.
Ik studeer economie en management. Ik vond er vanochtend niets aan. Ik ga gewoon met mn groepje zo snel mogelijk het werkstuk maken, dan zijn we er maar weer vanaf.quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]interessant
ik vind gezeik over gender echt slaapverwekkend
Welke studie doe je?
Als je binnenkomt moet je de gang rechts inlopen, en dan is het bijna direct aan de rechterkant. Kan niet missenquote:Op zondag 12 februari 2006 13:59 schreef teigan het volgende:
ik begin morgen met statistiek voor beta's..
Iemand enig idee waar precies in het WSN gebouw de Blauwe zaal zit?
Het zou mij wat zoeken schelen..
btw, Maethor ik zag dat jij ontwerpen ook ging volgen? Dat betekend dat je je Bachelor hebt gehaald dus.. Gefeliciteerd daarmee dan..
quote:GRONINGEN - De Groninger politie heeft zaterdag drie inbrekers van 12, 13 en 14 jaar in een cel gezet.
De kinderen waren betrapt tijdens een inbraak in een studentenflat aan de Kornoeljestraat. Een student wist de 12-jarige in de kraag te vatten. De jongen had twee mobiele telefoons, twee MP3-spelers, een USBstick, een horloge, een rekenmachine en wat kleingeld in zijn zakken. De twee andere dieven, een 13-jarige jongen en een 14-jarig meisje, werden later ingerekend. Daarbij kwam nog een laptop boven water.
Zo jong al het verkeerde pad kiezenquote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef teigan het volgende:
welke ingang, diegene die het dichts bij de bushaltes zit, of die ingang vlakbij de Zernikeborg?
ik kwam trouwens net dit berichtje tegen:
[quote]GRONINGEN - De Groninger politie heeft zaterdag drie inbrekers van 12, 13 en 14 jaar in een cel gezet.
De kinderen waren betrapt tijdens een inbraak in een studentenflat aan de Kornoeljestraat. Een student wist de 12-jarige in de kraag te vatten. De jongen had twee mobiele telefoons, twee MP3-spelers, een USBstick, een horloge, een rekenmachine en wat kleingeld in zijn zakken. De twee andere dieven, een 13-jarige jongen en een 14-jarig meisje, werden later ingerekend. Daarbij kwam nog een laptop boven water.
[/qoute]
Neeee doe het niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:23 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk![]()
Ik zal deze week eens met het volgen van mn avv beginnen, namelijk gender en media.
Die dichtbij het busstation inderdaag, tegen over het Zernike Gebouw is datquote:Op zondag 12 februari 2006 15:39 schreef teigan het volgende:
welke ingang, diegene die het dichts bij de bushaltes zit, of die ingang vlakbij de Zernikeborg?
Mja... Ik ben nog een week vakantie a/h vieren...quote:Op maandag 13 februari 2006 11:21 schreef teigan het volgende:
En dan heb ik zo de verkeerde tijd in mijn hoofd zitten dat ik opeens met het invullen van het collegerooster in mijn agenda ontdek dat het college al 20 minuten bezig is....
Ik BAAL dus een beetje...
Welk vak is het?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:24 schreef WrineX-Joske het volgende:
Ik heb morgen om 9 uur college in BB 0023, maar waar zit dat in vredesnaam?
Dank uquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:02 schreef Mighty_Mouse het volgende:
S-Two, nog gefeliciteerd trouwens![]()
Morgen om 9 uur () ook van de partij bij FA?
Klopt. De grote computerruimte is rc0046. Als je daar langsloopt aan het eind van de gang de bocht omgaan. Dan zijn er aan de linkerkant 3 zaaltjes, te weten rc0013, rc0009 en rc0001.quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Om 9.00 in RC0009. Dat is het rekencentrum neem ik aan?
Het enige nadeel is dat er bij ons groepen van 45 man in zo'n lokaal worden gepropt terwijl er maar iets van 30 plaatsen zijnquote:Op donderdag 16 februari 2006 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. De grote computerruimte is rc0046. Als je daar langsloopt aan het eind van de gang de bocht omgaan. Dan zijn er aan de linkerkant 3 zaaltjes, te weten rc0013, rc0009 en rc0001.
Even tussen 2 haakjes. Ze hebben bij het zernikegebouw verdraaid snel 8 zaaltjes gebouwd. Had er vandaag college. In november zijn ze begonnen met de bouw ervan. De zaaltjes zijn al in gebruik, maar de afwerking van de gang laat nog wel te wensen over. Ik hoop dat ze dat ook snel in orde maken.
Was wel een grappig college vanochtend, of niet?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:23 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Ja volgens mij wel....
Beetje rare plek in mijn ogen, maar goed dat zien we morgen wel...
You two get a roomquote:Op vrijdag 17 februari 2006 11:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was wel een grappig college vanochtend, of niet?
Whaha bescheidenheid siert de mensquote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
You two get a room
Al m'n eerste semester vakken gehaald, zonder ook maar iets te herkansen, ik ben een levende god![]()
Ja en koffie drink je zwartquote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:12 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Whaha bescheidenheid siert de mensMaar goed gefeliciteerd ik wou dat mijn eerste semester ook zo was gelopen
![]()
Quote van de dag: '... het bekertje is wit'
Wie het lage niet eert...quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:30 schreef Mighty_Mouse het volgende:
Dahaaag, fiets!![]()
Vies fietsstelend Gronings tuig
Het zou natuurlijk leuker zijn als ik hem op tijd terug vond en hem terug kon stelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
![]()
Nu moet je hem terugkopen van een junk![]()
Had je hem dat niet op slot gezet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:22 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk leuker zijn als ik hem op tijd terug vond en hem terug kon stelen![]()
Ach ja, shit happens....
Bovendien was het ook mijn eigen domme schuld...
http://66.98.214.89/~jovd/quote:Ayaan Hirsi Ali op de RUG op Maandag 27 Februari om 15.00
Neequote:Op woensdag 22 februari 2006 14:33 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Had je hem dat niet op slot gezet?
quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
http://66.98.214.89/~jovd/
Ze weten alleen nog niet waar, en het wordt waarschijnlijk toch afgeblazen opgeblazen![]()
Wordt vast gezellig met al die bodyguards van haarquote:
Je vat het wel treffend samenquote:
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:46 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Wordt vast gezellig met al die bodyguards van haar![]()
[..]
quote:Je vat het wel treffend samen(flauw sry, ik leef me je mee)
Het zal zeker denk ik drukker worden dan bij Zalm, die overigens een niet erg boeiende lezing gaf. brinkhorst daarentegen gaf een erg interessante lezing, alleen was het er niet erg druk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:43 schreef JimmyJames het volgende:
Ayaan Hirsi Ali op de RUG op Maandag 27 Februari om 15.00
Nee. Maar was het een dure fiets?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:57 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd
[..]
![]()
Hopelijk wordt de dief nog voordat hij/zij de fiets kan verkopen aangereden door een stadsbus...
Maare, iemand nog een fiets over?
Nee, niet heel erg volgens mij.... maar: ook al was hij tweedehands, het was ook geen afgeragd barrel...quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:52 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar was het een dure fiets?
Ai, dat is wel jammerquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Nee, niet heel erg volgens mij.... maar: ook al was hij tweedehands, het was ook geen afgeragd barrel...
Waardoor als ik vragen mag?quote:Iets zegt me trouwens dat ik de komende tijd nog veel met mijn domme actie zal worden geconfronteerd![]()
Er belde net wel serieus iemand aan..helaas kreeg ik mijn fiets niet terug maar werd mij gevraagd om iets te doneren voor het goede doel...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:01 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
D'r klopt net een junk bij hem aan![]()
Jammerquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:41 schreef Mighty_Mouse het volgende:
[..]
Er belde net wel serieus iemand aan..helaas kreeg ik mijn fiets niet terug maar werd mij gevraagd om iets te doneren voor het goede doel...![]()
En ik hoopte nog wel zo dat ik mijn fiets terug zou krijgen en dat alles een practical joke was ofzo![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ayaan Hirsi Ali idd afgeblazen. Ze schijnt ziek te zijn!
Ik zag het ja. Ik moest gelijk grinniken toen ik het las, omdat ik dacht aan hoe hier voorspeld was dat het vast om een of andere reden zou worden afgelast.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ayaan Hirsi Ali idd afgeblazen. Ze schijnt ziek te zijn!
Is ze al zo vaak naar uni's geweest dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ik denk dat het "Schooltjesziek" is![]()
Niet fucken met C&C hequote:Op maandag 27 februari 2006 14:46 schreef JimmyJames het volgende:
En dat ik dit topic niet meer zo laag zie staan!![]()
Anyways, netzat er een gast te command & conqueren op zijn laptop tijdens een hoorcollege, blijf dan thuis of zo(voor zijn verdediging kan worden gezegd, dat het buitengewoon droog was).
Vrijdag is er een algemene opendag van de universiteit, dus ik denk dat het wel op alle faculteiten zo is.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:41 schreef Haushofer het volgende:
Bij ons op de natuurkundefaculteit zijn er vrijdag open dagen. Is dat op alle faculteiten zo?
Ik om 10:00 maar gelukkig niet in één van de gebouwen die bezocht zullen wordenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:23 schreef du_ke het volgende:
Heb vrijdagochtend om 9.00 uur college, nou zolang de rij in de kantine maar niet te lang is voor de koffie
Ik in het WSN gebouw denk ik maar voor de koffie moet ik toch naar het zernikegebouwquote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:25 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik om 10:00 maar gelukkig niet in één van de gebouwen die bezocht zullen worden![]()
Misschien kun je ze een breezer aanbieden voor je weet wel..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik in het WSN gebouw denk ik maar voor de koffie moet ik toch naar het zernikegebouw. Ach ik zie wel.
Jaa, mag ik je handtekening? Misschien kan ik ook ergens een meet & greet winnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Die open dagen, is dat ook op de RuG? Zo ja, dan ben ik ook blij dat ik vrijdag vrij ben. Zoooo irritant die middelbare scholiertjes. Die kijken echt alsof ze enorm tegen je opkijken
(eerstejaars die hun boeken komen halen in september ook trouwens
).
Foutje, kon'm niet meer wijzigen..quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Jaa, mag ik je handtekening? Misschien kan ik ook ergens een meet & greet winnen?
Word wakker man...
nou het is toch echt zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:28 schreef Jurruh het volgende:
[..]
Jaa, mag ik je handtekening? Misschien kan ik ook ergens een meet & greet winnen?
Wordt wakker man...
Waar gaan jullie heen (welk gebouw bedoel ik) met geneeskunde? Ik ben zelf nooit bij een open dag geweest (quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:38 schreef Smart-Einstein het volgende:
Is er iemand van jullie die morgen, 's morgens bij life science and technology is, en/of 's middags bij geneeskunde?
zo ja, ik kom ook is kijken
Bij de ACLO in ieder geval al wel, borden met richtingaanwijzers voor de kantine waar de sportinformatiemarkt morgen van 12 tot 2 of van 2 tot 4 zal plaatsvinden.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze delen volgens mij morgen op het station wel een folder uit met de locaties waar voorlichting gegeven wordt en ook een route beschrijving. Vandaag hebben ze in het Zernike en het WSN gebouw al de borden neergezet met aanwijzingen voor de aankomende studenten
Ideaal hoorquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:32 schreef S-Two het volgende:
Ik zat net ook in de trein met iemand uit vwo6 die het had over de open dag morgen. Ik heb morgen toch alleen maar van 9 tot 11 dus zal er weinig mee te maken krijgen neem ik aan.
Er komen steeds meer bekenden inquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:02 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom trouwens in de UK van dodag a.s. in de rubriek 'Student & ....'. Dus allemaal lezen, hoor
slechthorendheidquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komen steeds meer bekenden in. Maar hey, ik was de eerste hè
Wat is je onderwerp?
Wat was jij? Student en... ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er komen steeds meer bekenden in. Maar hey, ik was de eerste hè
Wat is je onderwerp?
En jij? Wat was jouw onderwerp?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:54 schreef teigan het volgende:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.... Ik ben je ook al voorgegaan he..
Ik was Student en Fries. Het meisje wat die interviewtjes doet had me daar een presentatietje over zien geven, en een poosje later had ik een mailtje van d'r of ik mee wilde werkenquote:
Ik dacht zelf student en narcisme...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:00 schreef WrineX-Joske het volgende:
[quote
slechthorendheiden het meisje dat interviewt is zelf 2e jaars Nederlands zoals je weet en ze heeft een chronisch gebrek aan kopij, dus gaat ze maar medestudenten werven
vandaar dat er steeds 2e jaars Nederlands in staan
Ik heb me zelf aangemeld
Net gelezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef Viking84 het volgende:ik sta er deze week dus in (achterop). Neem direct een hele stapel mee straks
Had ik toch een beetje gelijk...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:44 schreef Viking84 het volgende:ik sta er deze week dus in (achterop). Neem direct een hele stapel mee straks
het probleem is dat het altijd als narcisme wordt gezien als je graag iets over jezelf wilt vertellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:17 schreef teigan het volgende:
Piepje, op www.rug.nl/uk kan je hem gewoon online lezen.....
Viking84, ik had er ook een beetje zo'n gevoel bij, ik vond het ook een van haar mindere stukjes eerlijk gezegd, maar ik wist niet of het zo bedoeld was of niet..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het probleem is dat het altijd als narcisme wordt gezien als je graag iets over jezelf wilt vertellen.
Je vestigt hoe dan ook de aandacht op jezelf, je zet jezelf in het middenpunt. Ook denk ik dat het erg moeilijk is om niet zeikerig over te komen als je het hebt over een ziekte, een handicap of een andere aandoening.
Voorts lijkt het wel alsof je je aandoening maar voortdurend met humor tegemoet moet treden, maar dan doe je net alsof het allemaal wel meevalt. Ik heb het verhaal op deze manier verteld, omdat het zo is. Het is niet opgeleukt en daar hebben mensen blijkbaar moeite mee. Verhalen waarin de hoofdpersoon zijn aandoening ludiek beschouwt worden veel meer gewaardeerd. Maar slechthorend zijn is nu eenmaal niet grappig, leuk, ludiek, dus waarom zou ik er luchtig over doen?
Nou ja, ik heb ervan geleerd: me nooit meer laten interviewen, tenzij ik een flinke vinger in de pap heb bij de eindredactie.
Wat doen die aanhalingstekens daar dan? Als het haar verhaal is, is het wel erg misleidend om het op deze manier op te schrijven.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:34 schreef Viking84 het volgende:
Bovendien denken veel mensen dat ik het stukje zelf heb geschreven en dat is dus niet zo.
Het is háár interpretatie van mijn verhaal.
Waar: Roosendaal...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:05 schreef Jurrio het volgende:
Nooit, maar ik weet er ook niet zoveel van moet ik eerlijk zeggen. Vertel er eens iets over?
Wat je doet toneelspelen natuurlijk, maar wat voor toneel, waar, hoe vaak, etc!
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:14 schreef Promovendus het volgende:
In Groningen op zaterdag 25 maart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |