Lezen blijft moeilijk...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:44 schreef IkWasHier het volgende:
Ga je dan je auto te voet halen
Je weet niet wat een dagteller isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:50 schreef seilram het volgende:
Ik heb de site even bekeken:
www.scooterbob.nl
maar ik vind die gast wel duur om te huren!!5 euro voorrij kosten en dan ook nog eens 2,50 euro per kilometer op de dagteller (dagteller
)
Zou dus betekenen dat als ik vanuit de stad naar huis wil met die gast dat me dat ongeveer 20 euro gaat kosten...
Persoonlijk kan ik dus beter gewoon een taxi bellen, 7,50 betalen en de volgende dag even 10 minuten fietsen en mijn auto ophalen![]()
Die tellen toch alleen overdagsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je weet niet wat een dagteller is
Wehehehe dat antwoord zou ik zo kunnen geven.quote:
Ik dacht al, waar blijft iequote:
Bestaat dat topic nogquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bestaat dat topic nog![]()
Edit: Ownee dat is die ene gozer niet... hoe heette die ook alweer dj frikandel ofzo...![]()
Wtf zijn dat voor een rare kereltjes? Dit zijn toch niet de gastjes die rijden op zo'n scooter hoop ik, dan heb ik ruzie onderweg naar huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:08 schreef Dirktator het volgende:
[..]
[afbeelding]
OT: goed initiatief! Lijkt me wel wat zweverig als je flink gezopen hebt.
Jij hebt duidelijk wat gemistquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:17 schreef seilram het volgende:
[..]
Wtf zijn dat voor een rare kereltjes? Dit zijn toch niet de gastjes die rijden op zo'n scooter hoop ik, dan heb ik ruzie onderweg naar huis![]()
Ja ik denk het ook. Ik zie dat ik klappen krijg voor het missen van een topicquote:
Daar dacht ik dus ook direct aan toen ik de TT zag, het verbaasde me al dat 'ie niet in ONZ staatquote:
Die gast dondert die brommer bij je in de auto en brengt jou inclusief de auto naar je huisje toe, dan is je auto toch ook gewoon thuisquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |