Succes met je tentamen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Okay, dan voeg ik 'm vanavond wel toe. Moet nu weg, tentamen en zo.
En Wepeel2 vindt Kula Shaker een kutband.
Ik vind het wel leuk hoor, maar ik sla hen dan ook wat hoger aan dan de bandjes die jij beschrijft....quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef DaisyDuke het volgende:
De bastaard zoontjes van George Harisson... Wie zit daar nu nog op te wachten? Straks komen Dodgy en Reef ook nog terug... *ril*
Tegenwoordig nog steeds uiteraard.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Okay, dan voeg ik 'm vanavond wel toe. Moet nu weg, tentamen en zo.
En Wepeel2 vindt Kula Shaker een kutband.
He jammer, daar wilde ik net ook heen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef -Dries- het volgende:
16 mei The Decemberists in Paradiso, ga ik heen
Ik ben ook zeker van de partij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef -Dries- het volgende:
16 mei The Decemberists in Paradiso, ga ik heen
Je bedoelt de ruim 8 minuten versie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Grobbel het volgende:
Van Comforting Sounds moet je wel de originele versie hebben, dat overgeproduceerde misbaksel dat op de internationale release stond vond ik maar niks.
11 feb dus. Godzijdank, want op 2 feb kan ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Z het volgende:
Waar is dit?
Utrecht, Holland - Kikker
De Books komen daar namelijk 2 feb.
http://www.pitchforkmedia.com/news/06-01/12.shtml#thebooks
Er zijn twee verschillende versies - eentje van 8:46 die redelijk lofi is en in mijn optiek veel warmer klinkt (die op Half the World is Watching staat), en de remake van 8:52 (die op Frengers staat) die erg kil klinkt, en totaal over de top gaat met zingende zagen, zeehondengejank en snerpende gitaren die gewoon niet in het nummer passen. Maar dat laatste kan ook zijn omdat ik het origineel juist zo sympathiek vond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bedoelt de ruim 8 minuten versie?
Ik ken Mew vooral van the Zookeypers boy, wel een goed nummer. Heb nog een paar nummers van ze binnengehaald, maar die staan niet zo veel aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:08 schreef JelleS het volgende:
[..]
He jammer, daar wilde ik net ook heen.
Iemand hier bekend met de Deense band Mew?
Ik ontvang wel steeds hun nieuwsbrief, maar eigenlijk pas 2 nummers gehoord. Toen vond ik het niet echt overtuigend, maar ik zal ze nog is een kans geven.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Grobbel het volgende:
Kent iemand trouwens hier de band Help! She Can't Swim? Ben nu naar hun Fashionista Super Dance Troupe EP aan het luisteren, klinkt best goed. Blood Brothers-achtige schreeuwerige samenzang, muzikaal laverend tussen Sleater-Kinney, Single Frame, Pixies en Yeah Yeah Yeahs. Erg energiek, erg leuk.
Ik vond het vooral vermoeiend, doet me ook wel een beetje aan vroege idlewild denken, maar dan over the top. Ik kan er in ieder geval niet te lang naar luisteren.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:19 schreef Grobbel het volgende:
Kent iemand trouwens hier de band Help! She Can't Swim? Ben nu naar hun Fashionista Super Dance Troupe EP aan het luisteren, klinkt best goed. Blood Brothers-achtige schreeuwerige samenzang, muzikaal laverend tussen Sleater-Kinney, Single Frame, Pixies, Pretty Girls Make Graves en Yeah Yeah Yeahs. Erg energiek, erg leuk.
Ik hoor haar liever in Rilo Kiley (*O*!) dan met de Watson Twins. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:16 schreef peaceman het volgende:
Wie had het laatst ook alweer over Jenny Lewis? Zit momenteel te luisteren en het bevalt me erg goed... Leuke plaat
Ja, dat vond ik ook! Erg jammer dat het ontzettend lauw werd ontvangen in de tent. Tenminste, waar ik stond was alleen ik erg enthousiast, had ik het idee.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef placebeau het volgende:
rilo kiley was erg leuk op werchter vorig jaar (met dank aan pfaf voor de tip!)
Het was ook zo warm toenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook! Erg jammer dat het ontzettend lauw werd ontvangen in de tent. Tenminste, waar ik stond was alleen ik erg enthousiast, had ik het idee..
Maar It's A Hit is echt mijn zomernummer van 2005. Dat heeft daar niets aan veranderd.
Ik vond het niet vreemd dat het zo lauw gedragen werd. Het was best leuk hoor, maar vergelijk het eens met het optreden van And You will know us by the trail of dead of dat van Tom McRae... de sfeer was gewoon anders.. te lichtvoetig, te veilig misschien wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook! Erg jammer dat het ontzettend lauw werd ontvangen in de tent. Tenminste, waar ik stond was alleen ik erg enthousiast, had ik het idee..
Maar It's A Hit is echt mijn zomernummer van 2005. Dat heeft daar niets aan veranderd.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef placebeau het volgende:
rilo kiley was erg leuk op werchter vorig jaar (met dank aan pfaf voor de tip!)
Ja, hieroquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Kaartje voor Decemberist is besteld.![]()
Nog meer mensen die van plan zijn te gaan?
MySpace is sowieso geweldig. Week of wat terug dit bandje ontdekt via MySpace (en via http://youaintnopicasso.blogspot.com/)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:36 schreef Grobbel het volgende:
En "Goin' Against Your Mind" is te vinden op de Myspace-account van Built to Spill.
http://www.myspace.com/builttospill
Misschien is het tegenwoordig een prijs voor als je de zoveelste keer een matige plaat uitbrengt? Of de optredens net iets minder slecht waren als het jaar ervoor....quote:Op zondag 15 januari 2006 11:42 schreef Grobbel het volgende:
Wat heeft Within Temptation eigenlijk gedaan in 2005 dat dan zo speciaal was?
Zwanger raken en doorzingen. Net als Anouk toen.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:42 schreef Grobbel het volgende:
Wat heeft Within Temptation eigenlijk gedaan in 2005 dat dan zo speciaal was?
Volgens mij hadden ze ook veel bereikt in het buitenland. Of zoiets...quote:Op zondag 15 januari 2006 12:22 schreef Grobbel het volgende:
Ik dacht juist dat ze al jaren over hun top heen waren, ook qua populariteit. Ik had me nog enigszins kunnen voorstellen dat ze in 2000/2001/2002 (de jaren waarin ze teerden op Ice Queen alleen) de popprijs toegekend hadden gekregen, maar 2005? Begrijp er maar weinig van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |