Whehehe.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:48 schreef Love Mae King het volgende:
Niet echt Indie, maar toch gaaf! :
KELLY CLARKSON
Heineken Music Hall
Ma, 13 maart 2006 20.00 uur
Plaatsaanduiding: Vrije plaatskeuze
Juist, dan raakt de kritiek dus kant noch wal.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zo gaat dat ook, uiteraard.
Iedereen stuurt z'n persoonlijke lijstje in, en de optelsom van al die lijstjes is de eindlijst.
Ook niet echt helemaal geloof ik. De NY Times zette gewoon wat vraagtekens bij de lijst, er werd niet gebashed ofzo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Maar was die Top 50 wel samengesteld op basis van de cijfers van de recensies? De lijst kan natuurlijk ook gemaakt zijn op basis van lijstjes van alle medewerkers van Pitchfork i.p.v. de cijfers van individuele reviewers.
Ik ken eigenlijk alleen de eerste periode van Pere Ubu, heb The Modern Dance en Dub Housing in de kast staan. Best goede post-punk albums, in ieder geval.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:43 schreef DaisyDuke het volgende:
Zijn jullie trouwens een beetje thuis in de muziek van Pere Ubu? Na het briljante optreden op State X en het beluisteren van de compilatie Terminal Tower, had ik me voorgenomen me wat meer in deze muziek te verdiepen. Maar wat zijn nu DE essentiėle Pere Ubu platen?
Ik twijfel nog, deze is er ook nog.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:21 schreef peaceman het volgende:
Behoort Kula Saker ook tot indie? Zo ja: Kula Shaker komt terug! voor het lijstje
Dat is een topic van niks.. bovendien kan er wegens te lang niet in gepost ofzo niet meer in gepost worden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:25 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, deze is er ook nog.
Kula Shaker
Okay, dan voeg ik 'm vanavond wel toe. Moet nu weg, tentamen en zo.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is een topic van niks.. bovendien kan er wegens te lang niet in gepost ofzo niet meer in gepost worden.
Succes met je tentamen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Okay, dan voeg ik 'm vanavond wel toe. Moet nu weg, tentamen en zo.
En Wepeel2 vindt Kula Shaker een kutband.
Ik vind het wel leuk hoor, maar ik sla hen dan ook wat hoger aan dan de bandjes die jij beschrijft....quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef DaisyDuke het volgende:
De bastaard zoontjes van George Harisson... Wie zit daar nu nog op te wachten? Straks komen Dodgy en Reef ook nog terug... *ril*
Tegenwoordig nog steeds uiteraard.quote:Op donderdag 12 januari 2006 12:32 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Okay, dan voeg ik 'm vanavond wel toe. Moet nu weg, tentamen en zo.
En Wepeel2 vindt Kula Shaker een kutband.
He jammer, daar wilde ik net ook heen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef -Dries- het volgende:
16 mei The Decemberists in Paradiso, ga ik heen
Ik ben ook zeker van de partij.quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:21 schreef -Dries- het volgende:
16 mei The Decemberists in Paradiso, ga ik heen
Je bedoelt de ruim 8 minuten versie?quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:34 schreef Grobbel het volgende:
Van Comforting Sounds moet je wel de originele versie hebben, dat overgeproduceerde misbaksel dat op de internationale release stond vond ik maar niks.
11 feb dus. Godzijdank, want op 2 feb kan ik niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:19 schreef Z het volgende:
Waar is dit?
Utrecht, Holland - Kikker
De Books komen daar namelijk 2 feb.
http://www.pitchforkmedia.com/news/06-01/12.shtml#thebooks
Er zijn twee verschillende versies - eentje van 8:46 die redelijk lofi is en in mijn optiek veel warmer klinkt (die op Half the World is Watching staat), en de remake van 8:52 (die op Frengers staat) die erg kil klinkt, en totaal over de top gaat met zingende zagen, zeehondengejank en snerpende gitaren die gewoon niet in het nummer passen. Maar dat laatste kan ook zijn omdat ik het origineel juist zo sympathiek vond.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je bedoelt de ruim 8 minuten versie?
Ik ken Mew vooral van the Zookeypers boy, wel een goed nummer. Heb nog een paar nummers van ze binnengehaald, maar die staan niet zo veel aan.quote:Op donderdag 12 januari 2006 18:08 schreef JelleS het volgende:
[..]
He jammer, daar wilde ik net ook heen.
Iemand hier bekend met de Deense band Mew?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |