zo kan ik ook interessant doen. pak een willekeurige bekende nederlander en claim dat er iets over hem of haar naar buiten komt. vroeg of laat zal een sensatieblad iets vinden en publiceren. waarna jij natuurlijk op fok! je gelijk komt verheerlijken.quote:ik mocht het toch niet van jullie bekendmaken. en daarom doe ik dat nu ook niet. jullie vonden het zo triest en asociaal dat ik het wilde doen, en nu vragen jullie erom. dan heb je gewoon pech gehad en dan moet je maar wachten tot hij of zijn management het nieuws bekend gaat maken.
quote:op vrijdag 20 januari 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
ik mocht het toch niet van jullie bekendmaken. en daarom doe ik dat nu ook niet. jullie vonden het zo triest en asociaal dat ik het wilde doen, en nu vragen jullie erom. dan heb je gewoon pech gehad en dan moet je maar wachten tot hij of zijn management het nieuws bekend gaat maken.
of dat hij overweegt over te stappen naar de andere bond, nou dat is echt een hoop geld waard die informatiequote:op zaterdag 21 januari 2006 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]
oftewel:je weet niets eigenlijk (tenzij het over dat lullige berichtje ging dat hij zijn fanclub opheft) of je hebt gewoon hoog van de toren lopen blaten zonder iets waar te kunnen maken.![]()
ik heb het niet over overwegen.quote:op zaterdag 21 januari 2006 10:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
of dat hij overweegt over te stappen naar de andere bond, nou dat is echt een hoop geld waard die informatie
ok, hij overweegt niet om over te stappen, maar hij gaat overstappen. wat een nieuws zegquote:op zaterdag 21 januari 2006 12:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik heb het niet over overwegen.
mijn nieuws is een feit en dat is wat meer waard dan een gerucht.
anyway jullie zijn hypocriet dat ik het eerst niet mocht verklappen en nu opeens wel.
het is al bekend en dus geen nieuws meerquote:op zaterdag 21 januari 2006 12:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
ik heb het niet over overwegen.
mijn nieuws is een feit en dat is wat meer waard dan een gerucht.
anyway jullie zijn hypocriet dat ik het eerst niet mocht verklappen en nu opeens wel.
hahahaha!quote:op woensdag 25 januari 2006 11:19 schreef mrbadguy het volgende:
nou het is dan eindelijk bekend: barney wil 30 kilogram kwijt
die kans is niet zo groot denk ik..quote:op donderdag 26 januari 2006 12:52 schreef sanger het volgende:
of zou het het nieuws zijn dat taylor aan de bdo toernooien mee gaat doen?
toch is het echt zo.....quote:op donderdag 26 januari 2006 14:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
die kans is niet zo groot denk ik..
2) topicstarter is ook een onbetrouwbare rat met een integriteit van een schuurspons..quote:op zaterdag 7 januari 2006 11:53 schreef yvette1982 het volgende:
tenzij ik er ruim 1000 euro voor krijg, dan zou ik wel een deal willen maken voor dit nieuws, mits ik het vantevoren te lezen krijg en ik buiten schot blijf.
neuh , ik hoop nog steeds dat iemand dit doorgeeft aan het managment van barney en dat we hier vervolgens een jankende ts zonder baan krijgen ....quote:op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef doppelgänger het volgende:
1) topicstarter is een aandachtshoer
en
[..]
2) topicstarter is ook een onbetrouwbare rat met een integriteit van een schuurspons..
goed, dus, en nou? slotje dan maar?
jups en verder maar in spo...quote:op maandag 13 februari 2006 17:39 schreef doppelgänger het volgende:
1) topicstarter is een aandachtshoer
en
[..]
2) topicstarter is ook een onbetrouwbare rat met een integriteit van een schuurspons..
goed, dus, en nou? slotje dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |