je hebt het topic gelezen?quote:op zaterdag 7 januari 2006 16:06 schreef patty het volgende:
zal wel over een voetballer gaan die homo is. erg schokkend natuurlijk, want homo prof-voetballers bestaan natuurlijk niet
quote:op zaterdag 7 januari 2006 16:10 schreef patty het volgende:
[..]
nee daar doe ik niet aan, topics lezen wordt zó overschat
nietquote:op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef nenootje het volgende:
[..]
neem, m'n vriend werkt bij de redactie van de gamessite van de telegraaf (gametoday.nl). alex roos schrijft alleen voor tv weekeinde.
nee dat is het niet.quote:
ha dan zou ik m'n baan op het spel zetten voor een paar honderd euroquote:op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee dat is het niet.
ik ga trouwens ook niet meer posten in dit topic. de reacties zijn niet serieus en ik heb weinig zin in die onzin.
en ik verdien wel goed hoor maar dat terzijde.
wat denk je dan, een topic starten in de trand van: "i know something you don't know and i'm not gonna tell you" en dan serieuze reacties verwachten?quote:op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee dat is het niet.
ik ga trouwens ook niet meer posten in dit topic. de reacties zijn niet serieus en ik heb weinig zin in die onzin.
jij moet is beter nadenken männeke. ik verdien genoeg inderdaad dus zal ik weing risico willen nemen. en ik zei ook al dat ik het voor een paar honderd nooit zou verkopen.quote:op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef casema het volgende:
je roept wel continu dat je bron zo betrouwbaar is, maar jij bent ook maar de derde in rij die het hoort..![]()
wie zegt dat je baas je niet in de zeik neemt?
en daarbij, je zegt dat je genoeg verdient, wat doe je triest dan voor die paar honderd euro?
je raakt gegarandeerd je baan kwijt als je baas er achter komt..![]()
de betrouwbaarheid van accountants is in deze tijd nog nooit zo groot geweest idd!!!quote:op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
..... ik werk op een accountantskantoor en dat soort mensen gaan geen onzin verzinnen.
lieve, lieve schat, ik hoop niet dat ik nu je kleine accountantshartje breek maar 1000 euro is gewoon een ander woord voor een paar honderd euro. toch heerlijk om te zien hoe jij jezelf, de goede naam van je manager en het bedrijf waarvoor je werkt en de privacy van een individu wenst te verkwanselen voor niet veel meer dan wisselgeld. moet vast een heerlijk gevoel zijn, zo'n leven zonder ruggegraat...quote:op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jij moet is beter nadenken männeke. ik verdien genoeg inderdaad dus zal ik weing risico willen nemen. en ik zei ook al dat ik het voor een paar honderd nooit zou verkopen.
dat het betrouwbaar is daar kan niet over getwijfeld worden. ik had een leuk serieus gesprek met hem. en mijn baas is niet van het type dat onzin lult. ik werk op een accountantskantoor en dat soort mensen gaan geen onzin verzinnen. plus die manager ken ik zelf ook aangezien het een klant van ons is.
nee jullie lezen allemaal niet goed.quote:op zondag 8 januari 2006 13:00 schreef rieski het volgende:
[..]
de betrouwbaarheid van accountants is in deze tijd nog nooit zo groot geweest idd!!!
maar goed, je nieuws gaat dus over de zakelijke financiele situatie van raymond van b.
moet hij lakeside winnen om z`n darttoko te behouden? als dat naar buiten komt dan rust er zo`n druk op z`n schrouders, daar kan geen fles bacardi tegenop natuurlijk.
bedankt voor de tip.quote:op zondag 8 januari 2006 13:32 schreef rieski het volgende:
om je nog even te waarschuwen om maar gewoon lekker je mond te houden nog een volgende tip.
ik weet niet of je ooit de moeite hebt genomen om je arbeidsovereenkomst te lezen maar waarschijnlijk met alleen ontslag ben je er niet. waarschijnlijk zal er een volgende tekts opgenomen zijn.
***indien u tijdens(na beëindiging van) de dienstbetrekking de geheimhoudingsplicht overtreedt, zult u door het enkele feit der overtreding een direct opeisbare boete ten behoeve van werkgever verbeuren ten bedrage van ¤ xxxxx voor elke overtreding.***
in veel gevallen is dat veel meer dan 1000 euro en kost het je uiteindelijk geld.
![]()
iemand verlinken is helemaal niet sportief.quote:op zondag 8 januari 2006 13:30 schreef yvette1982 het volgende:
het gaat om een sportief iets!!!!!!!!!
niet liegen, neem die plaat die voor je kop zit maar.quote:yvette heeft een plaatje nodig
het gaat niet om verlinken. dit is nieuws dat binnenkort toch in alle kranten zal staan. alleen zal hij het wel liever zelf bekend willen maken. ik vraag me alleen af wanneer dat dan zal gebeuren.quote:op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
iemand verlinken is helemaal niet sportief.
als je het naar buiten wilt brengen, steun dan de fok!community door de nieuwssubmit te gebruiken.quote:op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
het gaat niet om verlinken. dit is nieuws dat binnenkort toch in alle kranten zal staan. alleen zal hij het wel liever zelf bekend willen maken. ik vraag me alleen af wanneer dat dan zal gebeuren.
dus het is niet iets wat altijd geheim moet blijven, ik zou het alleen een stuk eerder naar buiten kunnen brengen.
dat is wettelijk geregeld.quote:op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
bedankt voor de tip.
maar ik heb alleen een boete voor het werken bij klanten ofzo. er staat niks over een geheimhouding.
quote:op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
iemand verlinken is helemaal niet sportief.
quote:op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef nachtdier het volgende:
yvette, gefeliciteerd met je zwangerschap!
barney kan ook met andere dingen erg goed mikken!
gelukkig heten veel mannen tegenwoordig yvette. zodat je snel die onderscheid kunt maken.quote:op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
dat zou echt wereldnieuws zijn: yvette (een man) die door barney zwanger is gemaakt.
daar zou ik als krant wel een paar euro voor over hebben.![]()
ow ja vertrouw je baas jaquote:op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
jij moet is beter nadenken männeke. ik verdien genoeg inderdaad dus zal ik weing risico willen nemen. en ik zei ook al dat ik het voor een paar honderd nooit zou verkopen.
dat het betrouwbaar is daar kan niet over getwijfeld worden. ik had een leuk serieus gesprek met hem. en mijn baas is niet van het type dat onzin lult. ik werk op een accountantskantoor en dat soort mensen gaan geen onzin verzinnen. plus die manager ken ik zelf ook aangezien het een klant van ons is.
het gaat mij erom, dat jij je integriteit verliest tegenover je baas. ik zou een dergelijk werknemer niet in dienst willen houden. maar misschien kan jouw baas ervan leren, dat hij zijn personeel als personeel moet zien, die alleen voor geld werkt, en niet samen met hem het bedrijf groot wil maken.quote:op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
het gaat niet om verlinken. dit is nieuws dat binnenkort toch in alle kranten zal staan. alleen zal hij het wel liever zelf bekend willen maken. ik vraag me alleen af wanneer dat dan zal gebeuren.
dus het is niet iets wat altijd geheim moet blijven, ik zou het alleen een stuk eerder naar buiten kunnen brengen.
die test is herkenbaarquote:op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef damook het volgende:
[..]
ow ja vertrouw je baas ja
weet je hoe ze de meeste "spionnen" ontmaskeren ? juist door ze iets te vertellen wat ze maar aan 1 persoon vertellen, als jij dat nu naar buiten brengt weten ze dus dat jij gelekt hebt
.
ik vind je een misselijk wijf....quote:op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
nee dat is het niet.
als ik alles goed begrepen heb ik het een misselijke kerelquote:
nog erger....quote:op maandag 9 januari 2006 06:09 schreef mcintosh het volgende:
[..]
als ik alles goed begrepen heb ik het een misselijke kerel
wat een onzin.quote:op maandag 9 januari 2006 05:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik vind je een misselijk wijf....
fijn dat je zo enorm goed om kan gaan met vertrouwelijke dingen
omdat het niks schuift.quote:op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
wat een onzin.
volgens mij heb ik nog steeds niks verklapt en hou ik barney zijn geheim voor me.
misschien niet, misschien wel.quote:
waar maak jij je drukquote:op maandag 9 januari 2006 20:40 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
misschien niet, misschien wel.
in ieder geval heb ik nog geen moeite gedaan om contact op te nemen met media om het te verkopen. dus dat zegt toch ook wel iets lijkt mij.
terwijl hij bij deze bond veel makkelijker de grote toernooien kan winnen?quote:op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef mrbadguy het volgende:
hij gaat dus naar die andere bond, lijkt me nu wel duidelijk![]()
barney vindt zichzelf heel wat, volgensmij heeft hij een te groot ego om te realiseren dat hij geen partij is voor taylor.quote:op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef asskicker14 het volgende:
[..]
terwijl hij bij deze bond veel makkelijker de grote toernooien kan winnen?
hij maakt geen schijn van kans tegen phil taylor en om nou elke finale van taylor te verliezen, is ook statusvernietiging.
toch een dikke 1000 euro verdiendquote:op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef shmoopy het volgende:
[..]
och, dat lijntje komt uiteindelijk wel bij yvette uit, hoor, is ze d'r baan nog kwijt ook.
maar ach, boeit dat, 'we' hebben toch niks met 'r te maken.
quote:op dinsdag 10 januari 2006 10:09 schreef sanger het volgende:
ik denk dat het toch iets anders is. ik denk dat barney stopt als profdarter. ik denk dat hij aangezien hij geen prestaties neerzet geen goede sponsors meer kan vinden.
juist 2 grand slams "maar" de sponsoren welke hij nu heeft zijn allemaal ingestapt toen hij alle grand slams won. dus de verwachtingen zijn te hoog.quote:op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef swetsenegger het volgende:
[..]
hij is titel verdediger op de embassy en heeft afgelopen jaar 2 grandslams gewonnen.
hoezo 'geen prestaties neerzet'?
tevens, hij stopt als darter. wat moet hij dan gaan doen? hij kan echt nog niet stil gaan leven van z'n verdiensten hoor. zelfs als hij geen sponsers zou kunnen vinden (hetgeen bullshit is, zolang mensen als co stompe nog sponsors hebben) is dat des te meer reden om over te stappen naar de pdc.
ja ik denk ook dat hij weer post gaat bezorgenquote:op dinsdag 10 januari 2006 11:26 schreef sanger het volgende:
[..]
juist 2 grand slams "maar" de sponsoren welke hij nu heeft zijn allemaal ingestapt toen hij alle grand slams won. dus de verwachtingen zijn te hoog.
ik verwacht dat ie totaal iets anders dan darten gaat doen. aan zijn blik in zijn ogen zie je dat hij lang niet zo gretig meer is als vroeger. het lijtk wel alsof het hem niet interesseert. blijkt ook uit het feit dat ie relatief weinig toernooien heeft gegooid afgelopen seizoen.
laat ik voorop stellen dat ik ook hoop dat v. b. dat aandurfd, zou fantastisch zijn.quote:op dinsdag 10 januari 2006 11:34 schreef swetsenegger het volgende:
[..]
ja ik denk ook dat hij weer post gaat bezorgen.
sponsers stoppen niet zomaar wanneer een sporter of sportploeg een minder jaar heeft. ik geloof wel dat v. barneveld minder gretig is. hij heeft tenslotte alles in de bdo al meerdere keren gewonnen. wederom een goede reden om naar de pdc te gaan.
ik had ook het vermoedden dat hij minimaal 6 lakeside titels wil pakken. de pdc is dus slechts mijn vermoeden als dit hele topic uberhaupt op waarheid berustquote:op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef sanger het volgende:
[..]
laat ik voorop stellen dat ik ook hoop dat v. b. dat aandurfd, zou fantastisch zijn.
al denk ik dat ie dan nog liever eerst zijn 5de en 6de embassy/lakeside pakt.
de droom van iedere dartfanquote:nog liever hoop ik erop dat beide bonden weer samengevoegd gaan worden. en dan 1 wereldkampioenschap met bv. een eerste ronde van 128 deelnemers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |