abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33801271
en trouwens voor nieuws over raymond van barneveld hebben ze echt niet veel over...
Immers!
pi_33801320
zal wel over een voetballer gaan die homo is. erg schokkend natuurlijk, want homo prof-voetballers bestaan natuurlijk niet
Buikpijn van het lachen!
pi_33801330
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 16:06 schreef patty het volgende:
zal wel over een voetballer gaan die homo is. erg schokkend natuurlijk, want homo prof-voetballers bestaan natuurlijk niet
je hebt het topic gelezen?
Immers!
pi_33801418
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 16:06 schreef nierskneuter_ het volgende:

[..]

je hebt het topic gelezen?
nee daar doe ik niet aan, topics lezen wordt zó overschat
Buikpijn van het lachen!
pi_33801580
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 16:10 schreef patty het volgende:

[..]

nee daar doe ik niet aan, topics lezen wordt zó overschat
pi_33802453
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 14:27 schreef nenootje het volgende:

[..]

neem, m'n vriend werkt bij de redactie van de gamessite van de telegraaf (gametoday.nl). alex roos schrijft alleen voor tv weekeinde.
niet
  zaterdag 7 januari 2006 @ 17:06:13 #107
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_33803286
quote:
nee dat is het niet.
ik ga trouwens ook niet meer posten in dit topic. de reacties zijn niet serieus en ik heb weinig zin in die onzin.
en ik verdien wel goed hoor maar dat terzijde.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_33803499
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 17:06 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

nee dat is het niet.
ik ga trouwens ook niet meer posten in dit topic. de reacties zijn niet serieus en ik heb weinig zin in die onzin.
ha dan zou ik m'n baan op het spel zetten voor een paar honderd euro

en daarmee een toernooi van een "sporter" verpesten

succes
Immers!
pi_33821064
quote:

[..]

nee dat is het niet.
wat denk je dan, een topic starten in de trand van: "i know something you don't know and i'm not gonna tell you" en dan serieuze reacties verwachten?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 8 januari 2006 @ 02:09:41 #110
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_33821517
je roept wel continu dat je bron zo betrouwbaar is, maar jij bent ook maar de derde in rij die het hoort..

wie zegt dat je baas je niet in de zeik neemt?

en daarbij, je zegt dat je genoeg verdient, wat doe je triest dan voor die paar honderd euro?
je raakt gegarandeerd je baan kwijt als je baas er achter komt..
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
  zondag 8 januari 2006 @ 12:54:16 #111
83103 yvette1982
pi_33828023
quote:
op zondag 8 januari 2006 02:09 schreef casema het volgende:
je roept wel continu dat je bron zo betrouwbaar is, maar jij bent ook maar de derde in rij die het hoort..

wie zegt dat je baas je niet in de zeik neemt?

en daarbij, je zegt dat je genoeg verdient, wat doe je triest dan voor die paar honderd euro?
je raakt gegarandeerd je baan kwijt als je baas er achter komt..
jij moet is beter nadenken männeke. ik verdien genoeg inderdaad dus zal ik weing risico willen nemen. en ik zei ook al dat ik het voor een paar honderd nooit zou verkopen.
dat het betrouwbaar is daar kan niet over getwijfeld worden. ik had een leuk serieus gesprek met hem. en mijn baas is niet van het type dat onzin lult. ik werk op een accountantskantoor en dat soort mensen gaan geen onzin verzinnen. plus die manager ken ik zelf ook aangezien het een klant van ons is.
pi_33828202
quote:
op zondag 8 januari 2006 12:54 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

..... ik werk op een accountantskantoor en dat soort mensen gaan geen onzin verzinnen.
de betrouwbaarheid van accountants is in deze tijd nog nooit zo groot geweest idd!!!

maar goed, je nieuws gaat dus over de zakelijke financiele situatie van raymond van b.

moet hij lakeside winnen om z`n darttoko te behouden? als dat naar buiten komt dan rust er zo`n druk op z`n schrouders, daar kan geen fles bacardi tegenop natuurlijk.
Rot signature
  zondag 8 januari 2006 @ 13:10:25 #113
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_33828511
quote:

[..]

jij moet is beter nadenken männeke. ik verdien genoeg inderdaad dus zal ik weing risico willen nemen. en ik zei ook al dat ik het voor een paar honderd nooit zou verkopen.
dat het betrouwbaar is daar kan niet over getwijfeld worden. ik had een leuk serieus gesprek met hem. en mijn baas is niet van het type dat onzin lult. ik werk op een accountantskantoor en dat soort mensen gaan geen onzin verzinnen. plus die manager ken ik zelf ook aangezien het een klant van ons is.
lieve, lieve schat, ik hoop niet dat ik nu je kleine accountantshartje breek maar 1000 euro is gewoon een ander woord voor een paar honderd euro. toch heerlijk om te zien hoe jij jezelf, de goede naam van je manager en het bedrijf waarvoor je werkt en de privacy van een individu wenst te verkwanselen voor niet veel meer dan wisselgeld. moet vast een heerlijk gevoel zijn, zo'n leven zonder ruggegraat...

you go girl

wie weet krijg je er wel 1000 euro en een lolly voor
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  zondag 8 januari 2006 @ 13:16:30 #114
82589 S-Two
barba macacu
pi_33828751
informatie over barney
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2006 @ 13:26:09 #115
7074 moussy
kuttekop
pi_33829055
is er al iemand die dit linkje naar barney gemaild heeft?
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 8 januari 2006 @ 13:30:28 #116
83103 yvette1982
pi_33829188
quote:
op zondag 8 januari 2006 13:00 schreef rieski het volgende:

[..]

de betrouwbaarheid van accountants is in deze tijd nog nooit zo groot geweest idd!!!

maar goed, je nieuws gaat dus over de zakelijke financiele situatie van raymond van b.

moet hij lakeside winnen om z`n darttoko te behouden? als dat naar buiten komt dan rust er zo`n druk op z`n schrouders, daar kan geen fles bacardi tegenop natuurlijk.
nee jullie lezen allemaal niet goed.
het gaat om een sportief iets!!!!!!!!!
en nee het gaat ook niet om een financieel iets, wij doen de zaken van zijn manager. niet van barney die is geen klant van ons.
pi_33829249
om je nog even te waarschuwen om maar gewoon lekker je mond te houden nog een volgende tip.

ik weet niet of je ooit de moeite hebt genomen om je arbeidsovereenkomst te lezen maar waarschijnlijk met alleen ontslag ben je er niet. waarschijnlijk zal er een volgende tekts opgenomen zijn.

***indien u tijdens(na beëindiging van) de dienstbetrekking de geheimhoudingsplicht overtreedt, zult u door het enkele feit der overtreding een direct opeisbare boete ten behoeve van werkgever verbeuren ten bedrage van ¤ xxxxx voor elke overtreding.***

in veel gevallen is dat veel meer dan 1000 euro en kost het je uiteindelijk geld.

Rot signature
  zondag 8 januari 2006 @ 13:39:40 #118
83103 yvette1982
pi_33829452
quote:
op zondag 8 januari 2006 13:32 schreef rieski het volgende:

om je nog even te waarschuwen om maar gewoon lekker je mond te houden nog een volgende tip.

ik weet niet of je ooit de moeite hebt genomen om je arbeidsovereenkomst te lezen maar waarschijnlijk met alleen ontslag ben je er niet. waarschijnlijk zal er een volgende tekts opgenomen zijn.

***indien u tijdens(na beëindiging van) de dienstbetrekking de geheimhoudingsplicht overtreedt, zult u door het enkele feit der overtreding een direct opeisbare boete ten behoeve van werkgever verbeuren ten bedrage van ¤ xxxxx voor elke overtreding.***

in veel gevallen is dat veel meer dan 1000 euro en kost het je uiteindelijk geld.

bedankt voor de tip.
maar ik heb alleen een boete voor het werken bij klanten ofzo. er staat niks over een geheimhouding.
pi_33829845
quote:
op zondag 8 januari 2006 13:30 schreef yvette1982 het volgende:

het gaat om een sportief iets!!!!!!!!!
iemand verlinken is helemaal niet sportief.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † zondag 8 januari 2006 @ 13:53:43 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_33829880
quote:
yvette heeft een plaatje nodig
niet liegen, neem die plaat die voor je kop zit maar.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 8 januari 2006 @ 18:10:34 #121
83103 yvette1982
pi_33838469
quote:
op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

het gaat niet om verlinken. dit is nieuws dat binnenkort toch in alle kranten zal staan. alleen zal hij het wel liever zelf bekend willen maken. ik vraag me alleen af wanneer dat dan zal gebeuren.
dus het is niet iets wat altijd geheim moet blijven, ik zou het alleen een stuk eerder naar buiten kunnen brengen.
  zondag 8 januari 2006 @ 18:21:11 #122
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_33838755
quote:
op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

het gaat niet om verlinken. dit is nieuws dat binnenkort toch in alle kranten zal staan. alleen zal hij het wel liever zelf bekend willen maken. ik vraag me alleen af wanneer dat dan zal gebeuren.
dus het is niet iets wat altijd geheim moet blijven, ik zou het alleen een stuk eerder naar buiten kunnen brengen.
als je het naar buiten wilt brengen, steun dan de fok!community door de nieuwssubmit te gebruiken.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_33838915
quote:
op zondag 8 januari 2006 13:39 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

bedankt voor de tip.
maar ik heb alleen een boete voor het werken bij klanten ofzo. er staat niks over een geheimhouding.
dat is wettelijk geregeld.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_33838945
quote:
op zondag 8 januari 2006 13:52 schreef shmoopy het volgende:

[..]

ik moest lachen
  zondag 8 januari 2006 @ 22:42:37 #125
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_33849100
yvette, gefeliciteerd met je zwangerschap!

barney kan ook met andere dingen erg goed mikken!
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_33852782
barney is misschien zelf zwanger!
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
  maandag 9 januari 2006 @ 00:08:01 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33852834
quote:
op zondag 8 januari 2006 22:42 schreef nachtdier het volgende:
yvette, gefeliciteerd met je zwangerschap!

barney kan ook met andere dingen erg goed mikken!

dat zou echt wereldnieuws zijn: yvette (een man) die door barney zwanger is gemaakt.
daar zou ik als krant wel een paar euro voor over hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 9 januari 2006 @ 00:09:35 #128
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_33852896
quote:
op maandag 9 januari 2006 00:08 schreef golfer het volgende:

[..]

dat zou echt wereldnieuws zijn: yvette (een man) die door barney zwanger is gemaakt.
daar zou ik als krant wel een paar euro voor over hebben.
gelukkig heten veel mannen tegenwoordig yvette. zodat je snel die onderscheid kunt maken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 9 januari 2006 @ 00:39:59 #129
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33853779
quote:

[..]

ow ja vertrouw je baas ja

weet je hoe ze de meeste "spionnen" ontmaskeren ? juist door ze iets te vertellen wat ze maar aan 1 persoon vertellen , als jij dat nu naar buiten brengt weten ze dus dat jij gelekt hebt .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_33855644
quote:
op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

het gaat mij erom, dat jij je integriteit verliest tegenover je baas. ik zou een dergelijk werknemer niet in dienst willen houden. maar misschien kan jouw baas ervan leren, dat hij zijn personeel als personeel moet zien, die alleen voor geld werkt, en niet samen met hem het bedrijf groot wil maken.
heb dus geen begrip voor je daad. wie of wanneer het bericht dan ook naar buiten brengt, ik vind het fout het vertrouwen van je baas te misbruiken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33855656
quote:
op maandag 9 januari 2006 00:39 schreef damook het volgende:

[..]

ow ja vertrouw je baas ja

weet je hoe ze de meeste "spionnen" ontmaskeren ? juist door ze iets te vertellen wat ze maar aan 1 persoon vertellen , als jij dat nu naar buiten brengt weten ze dus dat jij gelekt hebt .
die test is herkenbaar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_33856088
wat een lulkoek, je werkt op een accountantskantoor maar je hebt geen geheimhoudings clausule in je contract, gewoon bluffende bullshit, interessant lopen doen op niets af.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 9 januari 2006 @ 05:52:20 #133
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33856716
quote:

[..]

nee dat is het niet.
ik vind je een misselijk wijf....
fijn dat je zo enorm goed om kan gaan met vertrouwelijke dingen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33856764
quote:
op maandag 9 januari 2006 05:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

als ik alles goed begrepen heb ik het een misselijke kerel
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  maandag 9 januari 2006 @ 07:05:26 #135
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33856864
quote:
op maandag 9 januari 2006 06:09 schreef mcintosh het volgende:

[..]

als ik alles goed begrepen heb ik het een misselijke kerel
nog erger....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33869662
ik weet ook wel wat van bekende personen... waarom zou ik dat aan de grote klok hangen? is prive denk ik
Hoi.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:20:32 #137
83103 yvette1982
pi_33878193
quote:
op maandag 9 januari 2006 05:52 schreef buzzer het volgende:

[..]

fijn dat je zo enorm goed om kan gaan met vertrouwelijke dingen
wat een onzin.
volgens mij heb ik nog steeds niks verklapt en hou ik barney zijn geheim voor me.
pi_33878977
quote:
op maandag 9 januari 2006 20:20 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

wat een onzin.
volgens mij heb ik nog steeds niks verklapt en hou ik barney zijn geheim voor me.
omdat het niks schuift.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  maandag 9 januari 2006 @ 20:40:31 #139
83103 yvette1982
pi_33879268
quote:
op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef shmoopy het volgende:

[..]

omdat het niks schuift.
misschien niet, misschien wel.
in ieder geval heb ik nog geen moeite gedaan om contact op te nemen met media om het te verkopen. dus dat zegt toch ook wel iets lijkt mij.
pi_33879406
quote:
op maandag 9 januari 2006 20:40 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

misschien niet, misschien wel.
in ieder geval heb ik nog geen moeite gedaan om contact op te nemen met media om het te verkopen. dus dat zegt toch ook wel iets lijkt mij.
waar maak jij je druk
je zegt toch zelf dat hij het bekend zal gaan maken na lakeside?
pi_33880118
hij gaat dus naar die andere bond, lijkt me nu wel duidelijk
  maandag 9 januari 2006 @ 20:57:33 #142
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_33880194
quote:
op maandag 9 januari 2006 20:56 schreef mrbadguy het volgende:
hij gaat dus naar die andere bond, lijkt me nu wel duidelijk
terwijl hij bij deze bond veel makkelijker de grote toernooien kan winnen?
hij maakt geen schijn van kans tegen phil taylor en om nou elke finale van taylor te verliezen, is ook statusvernietiging.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_33880846
quote:
op maandag 9 januari 2006 20:57 schreef asskicker14 het volgende:

[..]

terwijl hij bij deze bond veel makkelijker de grote toernooien kan winnen?
hij maakt geen schijn van kans tegen phil taylor en om nou elke finale van taylor te verliezen, is ook statusvernietiging.
barney vindt zichzelf heel wat, volgensmij heeft hij een te groot ego om te realiseren dat hij geen partij is voor taylor.

en daarnaast kan ik niks bedenken wat er anders op sportief gebied zou moeten zijn met hem. of hij gaat stoppen, maar dan zie ik hem toch eerder overstappen (er natuurlijk vanuit gaande dat er wel iets is, wat ik redelijk betwijfel)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 januari 2006 @ 22:37:51 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33885537
quote:
op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef shmoopy het volgende:

[..]

och, dat lijntje komt uiteindelijk wel bij yvette uit, hoor, is ze d'r baan nog kwijt ook.

maar ach, boeit dat, 'we' hebben toch niks met 'r te maken.
toch een dikke 1000 euro verdiend
maar barney gaat dus naar de pdc als hij lakeside wint.
geen verrassing, daar flirt hij al een jaar mee.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:09:21 #145
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33895088
ik denk dat het toch iets anders is. ik denk dat barney stopt als profdarter. ik denk dat hij aangezien hij geen prestaties neerzet geen goede sponsors meer kan vinden.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 11:18:42 #146
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33896866
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 10:09 schreef sanger het volgende:
ik denk dat het toch iets anders is. ik denk dat barney stopt als profdarter. ik denk dat hij aangezien hij geen prestaties neerzet geen goede sponsors meer kan vinden.

hij is titel verdediger op de embassy en heeft afgelopen jaar 2 grandslams gewonnen.
hoezo 'geen prestaties neerzet'?

tevens, hij stopt als darter. wat moet hij dan gaan doen? hij kan echt nog niet stil gaan leven van z'n verdiensten hoor. zelfs als hij geen sponsers zou kunnen vinden (hetgeen bullshit is, zolang mensen als co stompe nog sponsors hebben) is dat des te meer reden om over te stappen naar de pdc.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:26:13 #147
65960 sanger
pi_33897065
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 11:18 schreef swetsenegger het volgende:

[..]

hij is titel verdediger op de embassy en heeft afgelopen jaar 2 grandslams gewonnen.
hoezo 'geen prestaties neerzet'?

tevens, hij stopt als darter. wat moet hij dan gaan doen? hij kan echt nog niet stil gaan leven van z'n verdiensten hoor. zelfs als hij geen sponsers zou kunnen vinden (hetgeen bullshit is, zolang mensen als co stompe nog sponsors hebben) is dat des te meer reden om over te stappen naar de pdc.
juist 2 grand slams "maar" de sponsoren welke hij nu heeft zijn allemaal ingestapt toen hij alle grand slams won. dus de verwachtingen zijn te hoog.

ik verwacht dat ie totaal iets anders dan darten gaat doen. aan zijn blik in zijn ogen zie je dat hij lang niet zo gretig meer is als vroeger. het lijtk wel alsof het hem niet interesseert. blijkt ook uit het feit dat ie relatief weinig toernooien heeft gegooid afgelopen seizoen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 11:34:31 #148
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33897282
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 11:26 schreef sanger het volgende:

[..]

juist 2 grand slams "maar" de sponsoren welke hij nu heeft zijn allemaal ingestapt toen hij alle grand slams won. dus de verwachtingen zijn te hoog.

ik verwacht dat ie totaal iets anders dan darten gaat doen. aan zijn blik in zijn ogen zie je dat hij lang niet zo gretig meer is als vroeger. het lijtk wel alsof het hem niet interesseert. blijkt ook uit het feit dat ie relatief weinig toernooien heeft gegooid afgelopen seizoen.
ja ik denk ook dat hij weer post gaat bezorgen .

sponsers stoppen niet zomaar wanneer een sporter of sportploeg een minder jaar heeft. ik geloof wel dat v. barneveld minder gretig is. hij heeft tenslotte alles in de bdo al meerdere keren gewonnen. wederom een goede reden om naar de pdc te gaan.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 11:50:56 #149
65960 sanger
pi_33897723
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 11:34 schreef swetsenegger het volgende:

[..]

ja ik denk ook dat hij weer post gaat bezorgen .

sponsers stoppen niet zomaar wanneer een sporter of sportploeg een minder jaar heeft. ik geloof wel dat v. barneveld minder gretig is. hij heeft tenslotte alles in de bdo al meerdere keren gewonnen. wederom een goede reden om naar de pdc te gaan.
laat ik voorop stellen dat ik ook hoop dat v. b. dat aandurfd, zou fantastisch zijn.

al denk ik dat ie dan nog liever eerst zijn 5de en 6de embassy/lakeside pakt.

nog liever hoop ik erop dat beide bonden weer samengevoegd gaan worden. en dan 1 wereldkampioenschap met bv. een eerste ronde van 128 deelnemers.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 januari 2006 @ 11:53:44 #150
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_33897811
quote:
op dinsdag 10 januari 2006 11:50 schreef sanger het volgende:

[..]

laat ik voorop stellen dat ik ook hoop dat v. b. dat aandurfd, zou fantastisch zijn.

al denk ik dat ie dan nog liever eerst zijn 5de en 6de embassy/lakeside pakt.
ik had ook het vermoedden dat hij minimaal 6 lakeside titels wil pakken. de pdc is dus slechts mijn vermoeden als dit hele topic uberhaupt op waarheid berust
quote:
nog liever hoop ik erop dat beide bonden weer samengevoegd gaan worden. en dan 1 wereldkampioenschap met bv. een eerste ronde van 128 deelnemers.
de droom van iedere dartfan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')