Erik Mesie - Swingking?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef SayDay. het volgende:
Ik hoorde vandaag (vrijdag 13 januari, tegen 19:30u) een liedje op de radio. Ik stond in de Gamma, dus weet helaas niet welke zender. Een nederlandstalig nummer, jaren 80 denk ik,en lijkt wel van Het Goede Doel te zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Gedeeltelijke tekst: "Ik ben de ...., de nachtwacht, de autoooooo." Hoewel "de auto" daar ben ik niet zo zeker van dat ze dat zingen...
Heeft iemand een idee?
Nee, dat inderdaad wat google mij ook als eerste resultaat gaf.quote:
Als je mij een mailtje stuurt, komen we er wel uit...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de versie van: Suavemente die in de discotheek wordt gedraaid?
Hehe in je profiel las ik dat je een naamgenoot was van mij, maar voor de rest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je mij een mailtje stuurt, komen we er wel uit...![]()
De artiest staat er namelijk niet bij..![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Ricky_ het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet van de reclame van Vodafone over 120 belminuten extra?
Paul Cress - Suavementequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de versie van: Suavemente die in de discotheek wordt gedraaid?
... niemandquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef JumperJack het volgende:
ik heb op vakantie in frankrijk al twee keer een tof nummer gehoord. ik heb de tekst niet goed kunnen verstaan, maar een zinnetje dat wel vaak terugkwam was: "duty open, singing..." ofzo iets.
het was rock en leek een beetje op maroon5.
weet iemand wie deze artiest was???
denk dat het in frankrijk een best wel populair nummer is...
gebruik gewoon google als je delen van de tekst kent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef the__watcher het volgende:
ik zoek een nummer met de tekst
If you ever change your mind
about leaving, leaving me behind.
en verder weet ik het niet
alvast bedankt
sorry nog niet zo bekend met nummers opzoekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:16 schreef Maart85 het volgende:
[..]
gebruik gewoon google als je delen van de tekst kent.
Voer de shit in die je weet, inclusief het woord 'lyric'
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=If+you+ever+change+your+mind+about+
leaving+leaving+me+behind+lyric&btnG=Google+zoeken&meta=
vindt dit:
Artist: The Animals Lyrics
Song: Bring It On Home To Me Lyrics
np, dan weet je het voor de toekomstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:17 schreef the__watcher het volgende:
[..]
sorry nog niet zo bekend met nummers opzoeken
Electric Light Orchestra & Olivia Newton-John - Xanadu [1980]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik zoek zo een liedje maar weet alleen maar 1 stukje en niet eens zoeker hoe je dat schrijft (vandaar dat ik hem ook niet kanden vinden) gaat zo van
Senneduu... ................... senneduuuuu...
ja meer weet ik echt niet, de melodie wel misschien die iemand het al weet als je dat woordje ziet want zo heet het nummer ook volgens mij
Walravens Hitinfo heeft terugblader mogelijkheid tot en met 02-01-1965 qua weeklijsten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef boeiuh het volgende:
wat is die site ookalweer waarop alle nederlandse hitlijsten van de laatste 40 jaar terug te vinden is?
Die van Plastic Bertrand daarvan is een aanrader. (Naturlich en francaisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Peter schilling - major tom(völlig losgelöst).
Er zijn meerdere versies van, meest Engels.
Dankjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra & Olivia Newton-John - Xanadu [1980]
Misschien helpen deze sites...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:21 schreef Maart85 het volgende:
Weet iemand verder het nieuwe nummer van paul van dyk? Het werd ook gedraaid op DanceValley dit jaar. Het nummer is nu ook vaak te horen op freshFM etc. Het is in ieder geval niet een van zn oude nummers (For an angel, We are alive, Nothing but you, Time of our lives, of de standaard versie van The other side)
Of een mailtje naar Fresh FM ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien helpen deze sites...
- Discografie Paul van Dyk
- Site Paul van Dyk
The Sweet - Ballroom Blitzquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Ricky_ het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet van de reclame van Vodafone over 120 belminuten extra?
Iemand?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef PAA-053 het volgende:
Ha, ik zoek een nummertje dat ik net bij MTV's Dismissed hoorde op het eind, met de tekst:
"wake up and it's sunday" of iets dergelijks!
Gezongen door een man.......dus. Kan iemand hier wat mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |