Misschien Chris Brown - Run It?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:40 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een hip-hop achtig nummer... daarin komt lil wayne in voor..
[afbeelding]
Was net op tv.. nieuwe single denk ik , waar deze figuur een gastrolletje in heeft.
Als je het mij vraagt klinkt het meer als ''4 strings''quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:46 schreef steffan het volgende:
Ik zoek de titel van het volgende nummertje:
http://home.planet.nl/~kesse531/Track01.mp3
Het lijkt op rank 1, maar ik kom er niet uit.
Ja, dat zei je 2 uur geleden ook al, maar schijnbaar weet (nog) niemand hetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:02 schreef Ichi het volgende:
Ik zoek een harcore nummer uit rotterdam
simpel nr het gaat als
boem boem boem boem boem boem (dan hoor je niets en het geluid van de metro dat de deuren opengaan) dan een vrouwen stem die een metro station omroept van rotterdam
(er zat ook een video bij met de metro van rotterdam versneld)
graag arties naam en nr
bedoel je niet toevallig de mixversie met Kriss Kross?quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:26 schreef bb_penske het volgende:
Goeiedag,
Ik zoek een andere versie van het nummer Hous of pain met Jump Around. In deze versie zingt er de hele tijd een vrouwelijk iemand...Wie o wie weet welke ik bedoel?
Nee die is het niet.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:38 schreef BasEnAad het volgende:
dj boozywoozy - jumpin around?
Ceasars - Jerk it outquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:02 schreef timvput het volgende:
Ik zoek dit nummer:
Klikkerdeklik
Alvast bedankt!
No point mate...quote:
Kan wel, maar ook uit de reclamewereld, daarin is het recentelijk nog gebruikt (weet alleen de reclame niet)quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:31 schreef Impry het volgende:
Komt toch uit Fifa dat nummer?
David Gates - Lorilee misschien?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:41 schreef Zolena het volgende:
Ik zoek een liedje met daarin in ongeveer de tekst:
"wish you were here, wish you were here and wish i was there"
Ik heb al gegoogled met deze zin, daarmee vond ik niks, en wish you were here levert zo belachelijk veel hits op dat ik het daarmee ook niet ga vinden. Het is in ieder geval niet pink floyd volgens mij, maar wat wel?? Ik heb het liedje echt al dagen in mn hoofd maar dan alleen deze twee regels echt héél vervelend! Dus ik zou graag ook de rest horen, dan ben ik er misschien vanaf
Maar je hebt ook geen idee welk nummer het is?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:46 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien Chris Brown - Run It?
[..]
http://home.planet.nl/~kesse531/Track01.mp3
Als je het mij vraagt klinkt het meer als ''4 strings''
Nee die is het niet...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:59 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
David Gates - Lorilee misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |