Erik Mesie - Swingking?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef SayDay. het volgende:
Ik hoorde vandaag (vrijdag 13 januari, tegen 19:30u) een liedje op de radio. Ik stond in de Gamma, dus weet helaas niet welke zender. Een nederlandstalig nummer, jaren 80 denk ik,en lijkt wel van Het Goede Doel te zijn, maar dat weet ik niet zeker.
Gedeeltelijke tekst: "Ik ben de ...., de nachtwacht, de autoooooo." Hoewel "de auto" daar ben ik niet zo zeker van dat ze dat zingen...
Heeft iemand een idee?
Nee, dat inderdaad wat google mij ook als eerste resultaat gaf.quote:
Als je mij een mailtje stuurt, komen we er wel uit...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de versie van: Suavemente die in de discotheek wordt gedraaid?
Hehe in je profiel las ik dat je een naamgenoot was van mij, maar voor de rest?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als je mij een mailtje stuurt, komen we er wel uit...![]()
De artiest staat er namelijk niet bij..![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Ricky_ het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet van de reclame van Vodafone over 120 belminuten extra?
Paul Cress - Suavementequote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek de versie van: Suavemente die in de discotheek wordt gedraaid?
... niemandquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:47 schreef JumperJack het volgende:
ik heb op vakantie in frankrijk al twee keer een tof nummer gehoord. ik heb de tekst niet goed kunnen verstaan, maar een zinnetje dat wel vaak terugkwam was: "duty open, singing..." ofzo iets.
het was rock en leek een beetje op maroon5.
weet iemand wie deze artiest was???
denk dat het in frankrijk een best wel populair nummer is...
gebruik gewoon google als je delen van de tekst kent.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:05 schreef the__watcher het volgende:
ik zoek een nummer met de tekst
If you ever change your mind
about leaving, leaving me behind.
en verder weet ik het niet
alvast bedankt
sorry nog niet zo bekend met nummers opzoekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:16 schreef Maart85 het volgende:
[..]
gebruik gewoon google als je delen van de tekst kent.
Voer de shit in die je weet, inclusief het woord 'lyric'
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=If+you+ever+change+your+mind+about+
leaving+leaving+me+behind+lyric&btnG=Google+zoeken&meta=
vindt dit:
Artist: The Animals Lyrics
Song: Bring It On Home To Me Lyrics
np, dan weet je het voor de toekomstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:17 schreef the__watcher het volgende:
[..]
sorry nog niet zo bekend met nummers opzoeken
Electric Light Orchestra & Olivia Newton-John - Xanadu [1980]quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik zoek zo een liedje maar weet alleen maar 1 stukje en niet eens zoeker hoe je dat schrijft (vandaar dat ik hem ook niet kanden vinden) gaat zo van
Senneduu... ................... senneduuuuu...
ja meer weet ik echt niet, de melodie wel misschien die iemand het al weet als je dat woordje ziet want zo heet het nummer ook volgens mij
Walravens Hitinfo heeft terugblader mogelijkheid tot en met 02-01-1965 qua weeklijsten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:16 schreef boeiuh het volgende:
wat is die site ookalweer waarop alle nederlandse hitlijsten van de laatste 40 jaar terug te vinden is?
Die van Plastic Bertrand daarvan is een aanrader. (Naturlich en francaisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Peter schilling - major tom(völlig losgelöst).
Er zijn meerdere versies van, meest Engels.
Dankjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:25 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Electric Light Orchestra & Olivia Newton-John - Xanadu [1980]
Misschien helpen deze sites...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:21 schreef Maart85 het volgende:
Weet iemand verder het nieuwe nummer van paul van dyk? Het werd ook gedraaid op DanceValley dit jaar. Het nummer is nu ook vaak te horen op freshFM etc. Het is in ieder geval niet een van zn oude nummers (For an angel, We are alive, Nothing but you, Time of our lives, of de standaard versie van The other side)
Of een mailtje naar Fresh FM ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien helpen deze sites...
- Discografie Paul van Dyk
- Site Paul van Dyk
The Sweet - Ballroom Blitzquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:46 schreef Ricky_ het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet van de reclame van Vodafone over 120 belminuten extra?
Iemand?quote:Op donderdag 12 januari 2006 17:24 schreef PAA-053 het volgende:
Ha, ik zoek een nummertje dat ik net bij MTV's Dismissed hoorde op het eind, met de tekst:
"wake up and it's sunday" of iets dergelijks!
Gezongen door een man.......dus. Kan iemand hier wat mee?
Volgens Google is het iets van Travisquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Heidi- het volgende:
Ik zoek een nummer, het is een rock nummer, gezongen door een man.. en ik weet alleen nog een stukje van in het midden ongeveer, iets van
"... ...you done to me, done to me
you make me turn awayyyy...'
John Travolta & Olivia Newton-John - We Go Together van de Grease-CD.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef miki het volgende:
Ik zoek de naam + groep van het liedje wat hier op de achtergrond te horen is:
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
Thanks! Leuk nummerquote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
John Travolta & Olivia Newton-John - We Go Together van de Grease-CD.
DJ Mystery - Typefacequote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef michelc85 het volgende:
Weet iemand het nummer waarmee jelle klaasen het dartpodium opkomt
Er zat iets in wat : i think you like my sense of style
Iemand??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef -Marjo- het volgende:
Er was vandaag een aflevering van Klokhuis met een heel lekker muziekje. Nu komt me dat heel bekend voor en weet zeker dat ik het ergens heb maar heb geen idee meer hoe het heet en van wie
Heeft iemand een idee van de naam en artiest?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)huis/bb.20060113.asf
Het zit in het tweede gedeelte, over het spinnen van katten.
Xanadu zou ik op zoekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik zoek zo een liedje maar weet alleen maar 1 stukje en niet eens zoeker hoe je dat schrijft (vandaar dat ik hem ook niet kanden vinden) gaat zo van
Senneduu... ................... senneduuuuu...
ja meer weet ik echt niet, de melodie wel misschien die iemand het al weet als je dat woordje ziet want zo heet het nummer ook volgens mij
TVP'tje??quote:
Als het happy hardcore zou zijn, kan het ook 'Sanadoo' ofzo zijn van Mental Theo en Charly Lownoisequote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Xanadu zou ik op zoeken
En dan waarschijnlijk
Olivia Newton - John & E.L.O. - Xanadu
of
Dave Dee Dozy Beaky Mich & Tich - The Legend of Xanadu
Het staat in de titel?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat deze jongen speelt?
Ooh niet gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het staat in de titel?
Canon - Johann Pachelbel.
I go out late at night...enzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Seal_force het volgende:
Heb gisteren leuk nummer gehoord en er werd dit in gezongen.. this things i haven't told you .. Iemand enig idee?
ben aan het zoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
I go out late at night...enzo.
Ik weet de titel niet maar hij is van de Audio Bullies! Moet met Google te doen zijn.
Zie paar posts boven je..quote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef exporQ het volgende:
Heeft iemand hier een idee van hoe het nummer heet wat wordt afgespeelt tijdens het darten als onze Jelle Klaasen opkomt??
Yorin Travel:quote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef joogdepoog het volgende:
tijdens van die reisprogramma's ( yorin travel enz) klinkt er altijd gigantisch geile lounge muziek op de achtergrond. En ik weet nog steeds niet van welke artiesten die muziek is:P heeft iemand een idee?
ik zoek ook de muziek bij de reclame van Breil, meisje met een soort halsketting die eruit ziet als een metalen slang. muziek is een duet dacht ik.
TOF!quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yorin Travel:
zie deze site
Breilreclame:
Emilie Simon - Desert
weet je dan ook misschien de muziek van de reclame waarbij mensen 2 horloge's om hebben en die steeds aan elkaar doorgeven? (kep deze reclame alleen nog maar in de bios gezien, en dacht dat het misschien D&G was.) ?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Yorin Travel:
zie deze site
Breilreclame:
Emilie Simon - Desert
Audio Bullys - We Don't Carequote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
I go out late at night...enzo.
Ik weet de titel niet maar hij is van de Audio Bullies! Moet met Google te doen zijn.
Cassius - Cassius 99 ?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:04 schreef mOBSCENE het volgende:
Oja en nog een nummer... een beetje Daft Punk achtig (misschien is het ook wel DP) waarin steeds met een electronische stem wordt gezegd "... is in the house" met daar een aantal verschillende woorden/namen op de puntjes??
Massive Attack - Teardropquote:Op maandag 16 januari 2006 09:51 schreef Shaienne het volgende:
Ik weet alleen nog hoe de clip eruit zag:
een ongeboren baby in de baarmoeder die de tekst zingt
Armand van Helden - Full Moon?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:04 schreef mOBSCENE het volgende:
Oja en nog een nummer... een beetje Daft Punk achtig (misschien is het ook wel DP) waarin steeds met een electronische stem wordt gezegd "... is in the house" met daar een aantal verschillende woorden/namen op de puntjes??
Nope, maar wel een lekker nummer zegquote:
Dit is hem helaas ook niet.quote:
Deze weet niemand?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:03 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik hoorde laatst een hardcore-achtig nummer (kan ook trance zijn geweest, iig computergemaakte redelijk snelle muziek) wat vooral bestond uit olifantengetetter met een bass eronder.
Iemand?
Serieus trouwens, maar als ik het zo opschrijf klinkt het echt belachelijk
Ik ben er ook naar opzoek, maar da`s niet diegene die ik bedoel. Bij het begin wordt er al een jaar of 10 (of langer, zó oud en ik nou ook weer niet) een Afrikaans riedeltje gebruikt. Kent iemand dit?quote:
Staat op de vorige paginaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:30 schreef jwvanweert het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet, dat Jelle Klaassen als opkomst muziek gebruikt
Misschien Groove Armada - My Friendquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef corc het volgende:
Hoe heet dat ene loungehitje ook alweer, ik denk uit 2000 ofzo, waarin zo'n sitar een prominente rol speelt? Het is instrumentaal, de melodielijn wordt door een jengelende sitar gespeeld, die ook de stille breaks opvult...
Scherpquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef Ayaxola het volgende:
Ja precies, maar ik weet niet wat een sitar is vandaar![]()
ik doe een gooi.....quote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef corc het volgende:
Hoe heet dat ene loungehitje ook alweer, ik denk uit 2000 ofzo, waarin zo'n sitar een prominente rol speelt? Het is instrumentaal, de melodielijn wordt door een jengelende sitar gespeeld, die ook de stille breaks opvult...
LCD Soundsystem met Daft Punk is playing at my house?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:04 schreef mOBSCENE het volgende:
Oorspronkelijke titel: Heartbeatsquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef chrisz het volgende:
hey mensen
ik zoek het nummer wat je hoort bij de reclame waar al die stuiterballen van de berg af komen
alvast bedankt
IMDb geeft het volgende (misschien zit er wat tussen):quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Juno Reactor - Navras ?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef EggsTC het volgende:
Ik waag nog maar is een poging, iemand die dit hardcore nummer weet?
Duran Duran - Hungry like the Wolf is het origineel, volgens mij is zijn nummer een beetje bewerkt.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Molluck het volgende:
In navolging van dat nummer van Jelle Klaasen, hoe heet dat nummer dat Martin Adams gebruikt als ie opkomt bij de Lakeside?
Het is volgens mij heel bekend maar ik weet niet meer hoe het heet...
Dat is het origineel. Heb m al gevonden Subversa - "Shrine Of Darkness" is de hardcore versie, voor de geinteresseerden.quote:
Ja Duran Duran natuurlijk! Bedankt!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Duran Duran - Hungry like the Wolf is het origineel, volgens mij is zijn nummer een beetje bewerkt.
dat staat al in het topic, maar teruglezen zul je dus wel niet gedaan hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Molluck het volgende:
In navolging van dat nummer van Jelle Klaasen, hoe heet dat nummer dat Martin Adams gebruikt als ie opkomt bij de Lakeside?
Het is volgens mij heel bekend maar ik weet niet meer hoe het heet...
das niet liefquote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef martjin het volgende:
homofiel?
EDIT:
ohnee laat maar, dat is:
Als je nou niet springt, als je nou niet springt, als je nou niet sprint ben je een ho-mo-fiel.
Gavin Degraw - Chariot ?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef PteV het volgende:
Voor een vriend zoek ik een nummer met een clip waarin een jongen steeds door diverse decors wandelt. Hij heeft de hele tijd een meisje naast hem wandelen en krijgt op een gegeven moment een ketting van iemand. Iemand een idee welk nummer dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |