De lijst is zeker te vinden ergens op www.radio538.nl , ik heb alleen de tijd even niet om te zoeken, maar hij staat er wel ergens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef steve2003 het volgende:
ik hoorde zojuist tussen 11 en 12 DJ Jean draaien om 538, en daar zaten een paar erg lekkere platen tussen... weet iemand waar ik de playlist hiervan kan vinden? hij heeft e allemaal nadat ie ze gedraait had opgenoemd, maar ik kon het ff niet opschrijven...
ik ben vooral op zoek naar een nummer waarin een vervormde vrouwenstem over andere vrouwen zingt die haar met hun paraplu geprikt zouden hebben...
"woman poking me with their umbrella('s)"
zoiets dus...
The Killers - Somebody Told Me ?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En dan zoek ik er nog 1, gaat ongeveer zo: you have a boyfriend that looks like you'r girlfriend ofzo dacht ik, beetje rock nummer.
Ja dankjewel, het is een best vaag maar wel lekker nummer!quote:
Sinds wanneer is Madhouse op vrijdag? Ik dacht de Powermix altijd op vrijdag was?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
De lijst is zeker te vinden ergens op www.radio538.nl , ik heb alleen de tijd even niet om te zoeken, maar hij staat er wel ergens.![]()
Het programma het trouwens Madhouse
Als je de lijst dan nog niet kan vinden kan je ook even mailen naar jean@radio538.nl
Shaft deed het in 1999 met Mucho Mambo Sway, het origineel is Sway van Bobby Rydellquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:08 schreef Sannelie het volgende:
Je hebt het nummer sway van de pussycat dolls. Dat deuntje komt me heel bekend voor en nu wil ik graag weten van wie dat nummer was en hoe dat nummer heet? Dus van die andere artiest..
Dit zou de bubblin versie van Ixxel's Drop That Beat kunnen zijn...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:49 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik zoek een nummertje (bubling dacht ik?) met van die piepjes die de hele tijd veranderen van snelheid zeg maar, eerst snel, langzaam sneller, langzaam heel langzaam enzo.
Haha ik wilde net posten dat ik hem had gevonden en dat dat hem was! toch bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit zou de bubblin versie van Ixxel's Drop That Beat kunnen zijn...
Ach, tis maar 90 MBquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:32 schreef ryan_atwood het volgende:
Ik ben op zoek naar de artiest en titel van het nummer want in deze hiphop mix zit.
http://rapidshare.de/file(...)egamix_2005.mp3.html
Het is het stukje wat op 44.45 begint.
Ik weet niet hoe ik een stukje uit een mp3tje kan knippen dus mijn excuses voor dit grote bestand
Dat versta ik dus niet echt. Het gaat meer om het deuntje. Of weet je een manier om een stukje uit een mp3 te halen?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ach, tis maar 90 MB
Misschien kan je beter googlen op de tekst die er gezongen wordt, als er al tekst is..
Music Maker?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:43 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Dat versta ik dus niet echt. Het gaat meer om het deuntje. Of weet je een manier om een stukje uit een mp3 te halen?
Daar kom ik snel genoeg achter, bedankt in ieder gevalquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:50 schreef mcintosh het volgende:
Ow het is trouwens Raquim
Alhoewel je dat volgens mij wel anders schrijft
Nogmaals bedankt, heb je meteen een goede hiphopmix erbijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:56 schreef mcintosh het volgende:
Ah ik heb em al, Rakim - guess who's back is het
geen probleem, ik help graag waar ik kanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hot Butter inderdaad
Dude, je bent geweldig.
Nog van heel lang geleden, maar ik vond hem zo leuk, heb dus de hele tijd gezocht, en nu gevonden:quote:Op zondag 18 december 2005 14:52 schreef Slam het volgende:
wie kent de muziek uit deze Axe reclame? (Axe showergel) http://www.kicken.com/fun(...)_Radio3FM-douche.mpg
Je hebt wel verschillende uitvoerende artiesten:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:59 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hot Butter inderdaad
Dude, je bent geweldig.
Madhouse is al een tijdje op vrijdagquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Madhouse op vrijdag? Ik dacht de Powermix altijd op vrijdag was?
De La Vegaquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:16 schreef -Marjo- het volgende:
Wie heeft voor mij de songtekst van Delavega - Surely??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |