ik doe een gooi.....quote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef corc het volgende:
Hoe heet dat ene loungehitje ook alweer, ik denk uit 2000 ofzo, waarin zo'n sitar een prominente rol speelt? Het is instrumentaal, de melodielijn wordt door een jengelende sitar gespeeld, die ook de stille breaks opvult...
LCD Soundsystem met Daft Punk is playing at my house?quote:Op maandag 16 januari 2006 02:04 schreef mOBSCENE het volgende:
Oja en nog een nummer... een beetje Daft Punk achtig (misschien is het ook wel DP) waarin steeds met een electronische stem wordt gezegd "... is in the house" met daar een aantal verschillende woorden/namen op de puntjes??
Oorspronkelijke titel: Heartbeatsquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef chrisz het volgende:
hey mensen
ik zoek het nummer wat je hoort bij de reclame waar al die stuiterballen van de berg af komen
alvast bedankt
IMDb geeft het volgende (misschien zit er wat tussen):quote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Juno Reactor - Navras ?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef EggsTC het volgende:
Ik waag nog maar is een poging, iemand die dit hardcore nummer weet?
Duran Duran - Hungry like the Wolf is het origineel, volgens mij is zijn nummer een beetje bewerkt.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Molluck het volgende:
In navolging van dat nummer van Jelle Klaasen, hoe heet dat nummer dat Martin Adams gebruikt als ie opkomt bij de Lakeside?
Het is volgens mij heel bekend maar ik weet niet meer hoe het heet...
Dat is het origineel. Heb m al gevonden Subversa - "Shrine Of Darkness" is de hardcore versie, voor de geinteresseerden.quote:
Ja Duran Duran natuurlijk! Bedankt!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Impry het volgende:
[..]
Duran Duran - Hungry like the Wolf is het origineel, volgens mij is zijn nummer een beetje bewerkt.
dat staat al in het topic, maar teruglezen zul je dus wel niet gedaan hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:47 schreef Molluck het volgende:
In navolging van dat nummer van Jelle Klaasen, hoe heet dat nummer dat Martin Adams gebruikt als ie opkomt bij de Lakeside?
Het is volgens mij heel bekend maar ik weet niet meer hoe het heet...
das niet liefquote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef martjin het volgende:
homofiel?
EDIT:
ohnee laat maar, dat is:
Als je nou niet springt, als je nou niet springt, als je nou niet sprint ben je een ho-mo-fiel.
Gavin Degraw - Chariot ?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:55 schreef PteV het volgende:
Voor een vriend zoek ik een nummer met een clip waarin een jongen steeds door diverse decors wandelt. Hij heeft de hele tijd een meisje naast hem wandelen en krijgt op een gegeven moment een ketting van iemand. Iemand een idee welk nummer dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |