quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:55 schreef Heidi- het volgende:
Ik zoek een nummer, het is een rock nummer, gezongen door een man.. en ik weet alleen nog een stukje van in het midden ongeveer, iets van
"... ...you done to me, done to me
you make me turn awayyyy...'
John Travolta & Olivia Newton-John - We Go Together van de Grease-CD.quote:Op zondag 15 januari 2006 12:21 schreef miki het volgende:
Ik zoek de naam + groep van het liedje wat hier op de achtergrond te horen is:
http://av.rtl.nl/web/comp(...)ia_WM_364K_V9_av.wmv
Thanks! Leuk nummerquote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
John Travolta & Olivia Newton-John - We Go Together van de Grease-CD.
DJ Mystery - Typefacequote:Op zondag 15 januari 2006 14:59 schreef michelc85 het volgende:
Weet iemand het nummer waarmee jelle klaasen het dartpodium opkomt
Er zat iets in wat : i think you like my sense of style
Iemand??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:53 schreef -Marjo- het volgende:
Er was vandaag een aflevering van Klokhuis met een heel lekker muziekje. Nu komt me dat heel bekend voor en weet zeker dat ik het ergens heb maar heb geen idee meer hoe het heet en van wie
Heeft iemand een idee van de naam en artiest?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)huis/bb.20060113.asf
Het zit in het tweede gedeelte, over het spinnen van katten.
Xanadu zou ik op zoekenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:51 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik zoek zo een liedje maar weet alleen maar 1 stukje en niet eens zoeker hoe je dat schrijft (vandaar dat ik hem ook niet kanden vinden) gaat zo van
Senneduu... ................... senneduuuuu...
ja meer weet ik echt niet, de melodie wel misschien die iemand het al weet als je dat woordje ziet want zo heet het nummer ook volgens mij
TVP'tje??quote:
Als het happy hardcore zou zijn, kan het ook 'Sanadoo' ofzo zijn van Mental Theo en Charly Lownoisequote:Op zondag 15 januari 2006 18:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Xanadu zou ik op zoeken
En dan waarschijnlijk
Olivia Newton - John & E.L.O. - Xanadu
of
Dave Dee Dozy Beaky Mich & Tich - The Legend of Xanadu
Het staat in de titel?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:47 schreef Skazminko het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet dat deze jongen speelt?
Ooh niet gezien.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het staat in de titel?
Canon - Johann Pachelbel.
I go out late at night...enzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Seal_force het volgende:
Heb gisteren leuk nummer gehoord en er werd dit in gezongen.. this things i haven't told you .. Iemand enig idee?
ben aan het zoekenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
I go out late at night...enzo.
Ik weet de titel niet maar hij is van de Audio Bullies! Moet met Google te doen zijn.
Zie paar posts boven je..quote:Op zondag 15 januari 2006 19:02 schreef exporQ het volgende:
Heeft iemand hier een idee van hoe het nummer heet wat wordt afgespeelt tijdens het darten als onze Jelle Klaasen opkomt??
Yorin Travel:quote:Op zondag 15 januari 2006 19:05 schreef joogdepoog het volgende:
tijdens van die reisprogramma's ( yorin travel enz) klinkt er altijd gigantisch geile lounge muziek op de achtergrond. En ik weet nog steeds niet van welke artiesten die muziek is:P heeft iemand een idee?
ik zoek ook de muziek bij de reclame van Breil, meisje met een soort halsketting die eruit ziet als een metalen slang. muziek is een duet dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |