abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34246479
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 12:25 schreef Jappie het volgende:

[..]

Hier ook zo

[afbeelding]
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2006 @ 18:39:31 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_34249115
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 19:57 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Holy Fuck

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34250384
Even wat fakes van onze Fiool

Ik ben echt een fan van Viola
  Trouwste user 2022 donderdag 19 januari 2006 @ 20:04:29 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_34252435
Ze was weer geweldig vanavond. Morgen lijkt het me nog leuker te worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 19 januari 2006 @ 20:07:36 #80
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34252546
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:14 schreef cuall het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Alleen die tweede klopt niet, want ze roept om de 2 seconden dat ze een Leeuw is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34265973
quote:
Wat is hieraan geedit dan?

Oh ik heb zo'n tering tyfus hekel aan die vieze dikke trekzeug.... die vieze gore big, die klootviool.

Zou echt willen dat ze eens 10 seconden haar schele teringsmoel kon houden zonder zich ermee te moeten bemoeien en te beweren dat ze de wijsheid ervan in pacht heeft omdat ze het toevallig in de nieuwe libelle heeft gelezen.

Kan dat fossiel niet eruit getieft worden?! en graag heel snel?!
  vrijdag 20 januari 2006 @ 08:35:57 #82
242 Pinball
Electric Monk
pi_34268679
quote:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Die namen van die bestanden ook weer, vooral die eerste!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 10:40:54 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34270798
Wie weet er iemand die nóg lelijker en onaangenamer in de omgang is dan Violala?
Het hoeft niet in Nederland te zijn.
Ik weet echt niemand.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34274221
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:40 schreef Gert het volgende:
Wie weet er iemand die nóg lelijker en onaangenamer in de omgang is dan Violala?
Het hoeft niet in Nederland te zijn.
Ik weet echt niemand.
Pfoei da's moeilijk idd, ik zou zo niemand weten! Ik meen me trouwens te herinneren dat de NASA een probe richting Viola gaat sturen om te zien of er leven op haar oppervlakte mogelijk is.

Ze heeft 3 manen.

Goeie sig trouwens!
pi_34277472
Ohoh dit topic gaat Viola weer in een depressie doen belanden, als ze het ooit te lezen krijgt!???

Willen jullie dát op je geweten hebben?????

Ja, hè
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:04:47 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_34277579
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:
Ohoh dit topic gaat Viola weer in een depressie doen belanden, als ze het ooit te lezen krijgt!???

Ja, hè
Absoluut
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_34277873
met dank aan de fo to's van Pinball

pi_34278377
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:

Ja, hè
Ik hoop het. Ik hoop dat ze zichzelf in een soort vreetdelirium schranst en er nooit meer uit komt.

Ik haat dat wijf echt hardvochtig.
pi_34278866
Ik heb een gierende koppijn

Ik geef gewoon Viola de schuld!

Zo dan!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_34279781
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:38 schreef milagro het volgende:
Ik heb een gierende koppijn

Ik geef gewoon Viola de schuld!

Zo dan!
Mijn gouden pen is door die dikke trekzeug gestolen. Ik had wel geen gouden pen maar als ik er eentje had dan had die klootviool hem gestolen.

Ik weet het zeker.

Die vieze ouwe moddervette fossiel.
pi_34281538
Citaat van Viola uit de Telegraaf Bron

"Mijn ego is niet zo groot, dat komt omdat ik veel mediteer. Als je zeven sterke persoonlijkheden in een huis stopt, dan is het logisch dat er confrontaties komen. Het zijn geen grijze muizen, maar die komen ook niet met hun hoofd op televisie. Het zal dus zeker een keer gaan botsen, maar dat is niet erg. Het belangrijkste is dat we alle zeven hetzelfde doel hebben; geld ophalen voor het Rode Kruis." De presentatrice geeft haar collega's alvast een wijze raad. "Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag."

Viola heeft echt véél zelfkennis
pi_34282011
  vrijdag 20 januari 2006 @ 18:29:24 #93
106102 Mabelle
Hi.... haaaa
pi_34286187
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Mooi gemaakt
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_34286225
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:25 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik hoop dat ze zichzelf in een soort vreetdelirium schranst en er nooit meer uit komt.

Ik haat dat wijf echt hardvochtig.
nou nou nou,

wat een taalgebruik weer

pi_34286674
Ik vind het een verschrikkelijk wijf.
pi_34286946
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
Ik niet,

ik vind dr enig
pi_34287273
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 18:44 schreef Stansfield het volgende:
T'is ook een dikke schele lelijke trekzeug, waarom sommigen haar leuk vinden heeft misschien iets te maken dat ze zichzelf met haar kunnen vereenzelvigen en zelf gewoon ook wellicht moddervet en scheel zijn.

Als normaal mens kan je dat niet (of nauwelijks) en krijg je door haar zelfingenomen ego en zoals Kelly al zei diva gedrag gelijk last van kotsneigingen.

Er kwam daar een travestiet optreden en daar was die schele zeug al jaloers op naja ken je nagaan. Dat hebben moddervette mensen vaak, dat ze jaloers zijn op mensen met wel een leuk figuur maar op Viola hoeven ze dat niet. Die lijkt het ver geschopt te hebben ondanks haar 448 vetlagen en intensieve lelijkheid, op die manier hebben de zeugen annex / en / of intensief lelijke mensen ook nog een heldin.

Daarnaast heeft die trekzeug haar leeftijd ook al niet mee, ze is dichter bij de 200 dan bij de 100, dus ook daar is ze jaloers op. Heeft ze ook nog vaak een decolloté die nog het meeste op een loodgietersreet lijkt alleen dan met groeven erin de grootte van de grand canyon inclusief ranzige verkleuringen, tsja, dat maakt dat ze jaloers is op alles en iedereen en toch nog op de meest bizarre manieren de aandacht probeert te trekken.

Zoals met dat boek, gaat ze een engels boek hardop lopen gillen aan tafel terwijl anderen net leuk in gesprek zijn, dan moet je toch echt wel psychisch totaal gestoord zijn wil je dat doen.
pi_34287553
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:03 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

T'is ook een dikke schele lelijke trekzeug, waarom sommigen haar leuk vinden heeft misschien iets te maken dat ze zichzelf met haar kunnen vereenzelvigen en zelf gewoon ook wellicht moddervet en scheel zijn.

Als normaal mens kan je dat niet (of nauwelijks) en krijg je door haar zelfingenomen ego en zoals Kelly al zei diva gedrag gelijk last van kotsneigingen.

Er kwam daar een travestiet optreden en daar was die schele zeug al jaloers op naja ken je nagaan. Dat hebben moddervette mensen vaak, dat ze jaloers zijn op mensen met wel een leuk figuur maar op Viola hoeven ze dat niet. Die lijkt het ver geschopt te hebben ondanks haar 448 vetlagen en intensieve lelijkheid, op die manier hebben de zeugen annex / en / of intensief lelijke mensen ook nog een heldin.

Daarnaast heeft die trekzeug haar leeftijd ook al niet mee, ze is dichter bij de 200 dan bij de 100, dus ook daar is ze jaloers op. Heeft ze ook nog vaak een decolloté die nog het meeste op een loodgietersreet lijkt alleen dan met groeven erin de grootte van de grand canyon inclusief ranzige verkleuringen, tsja, dat maakt dat ze jaloers is op alles en iedereen en toch nog op de meest bizarre manieren de aandacht probeert te trekken.

Zoals met dat boek, gaat ze een engels boek hardop lopen gillen aan tafel terwijl anderen net leuk in gesprek zijn, dan moet je toch echt wel psychisch totaal gestoord zijn wil je dat doen.
het enigste waar ik kotsneigingen van krijg dat is van jou na al die jaren is je iq nog lager dan die van een aap,

discussie gesloten
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 19:23:47 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_34287936
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:10 schreef berney het volgende:
discussie gesloten
Je voelt je zeker aangesproken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_34288606
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 19:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Je voelt je zeker aangesproken.
Niet echt,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')