Wat mij betreft ben jij [hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud] !!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:24 schreef sirrom het volgende:
Wat mij betreft is het Kel-Mens een soort broer (!) van Patty -ikbenpubliciteitsgeil- Brard
Beetje moeite om uit je woorden te komen? Je lijkt Kel' wel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:39 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben jij [hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud hier een heleboel gecensureerde inhoud] !!!!
nou sorry, maar wij transsexuele slikken net zoveel hormonen als een vrouw die in de overgang zitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:37 schreef crohntje het volgende:
Het is inderdaad net of Kelly gedrogeerd was ofzo...
Waarom ze trouwens vaak zo labiel en onvoorspelbaar is is omdat ze veel hormonen moet slikken. Dat schijnen transsexuelen zoals zij hun hele verdere leven te moeten slikken. Vandaar dat ene moment hysterische huilen en even later weer lachen. Ik vind het een beetje eng![]()
Nee, het zijn geen type mensen voor Kellyquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:48 schreef danielluh het volgende:
[..]
kelly paste totaal niet in de groep, dat zag je al vanaf begins af aan.
wat moet zo jonge meid ook tussen de rest van de bejaarden
daar is ze veels te druk voor ook
zal geen naam noemen maar begint het met OLD en eindigt het op BIE ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb medelijden met sommige posters in dit topic![]()
quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 22 januari 2006 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik raar dat ik Kelly wel een erg leuke meid vind? Ze is een beetje een doos, maar dat is juist haar charme. Ze is altijd zo lekker enthousiast en vrolijk. Waren er maar meer mensen als Kelly![]()
kelly vond ik ook een leuke meid.quote:Op zondag 22 januari 2006 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik raar dat ik Kelly wel een erg leuke meid vind? Ze is een beetje een doos, maar dat is juist haar charme. Ze is altijd zo lekker enthousiast en vrolijk. Waren er maar meer mensen als Kelly![]()
ik ook, om haar kon ik ECHT lachen. Die Viola holt had er van mij meteen uitgemogenquote:Op zondag 22 januari 2006 01:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik was serieusquote:
Ik ook...quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |