quote:
en waar is het begin ?
![]()
quote:
eens in de zoveel tijd is er een opkikker nodig..zoiets als 4 o'clock cup a soup..zo zie ik dat ook op spiritueel gebied.
Als je doelt op waar ik denk dat je op doelt dan denk ik dat je gelijk hebt.
Met enige regelmaat krijg ik spontaan nieuwe ideeën of inzichten. Ik doe er niets voor, ze komen gewoon. Ik leef mijn leven en heb het idee dat ik iedere keer een soort "sprong" maak.
Gewoon als vanzelf.
quote:
Antwoorden liggen altijd in een bron van het onderbewuste. Iedereen en niet alleen geselcteerden kunnen daar aanspraak op maken. Wij zijn immers allemaal een deel van die bron..of we nu goed of kwaad zijn. Het is de modder die ons vast laat zitten en we moeten er zien uit te komen. Vandaar dat ik open sta voor een discussie op dit gebied..in hoevere is het maken van connecties weggelegd voor een ieder van ons? Dat is de vraag..kan ik ook zien wat jij ziet?
Nee, dat kan ik niet, maar ik kan me het wel voorstellen. Connecties leggen is voor een ieder weggelegd als je er maar open voor staat.
Dat geloof ik ook.
Ik kan niet zien wat jij ziet, maar ik kan wel besluiten om mij in te leven in jouw wereld en door jouw ogen te kijken. Ik kan jouw ervaringen, gevoelens aannemen.. ik kan even naar "jouw" kant van de wereld komen om zo zowel "rijker" te worden als om meer begrip te krijgen, wat weer een positief en constructief effect op de samenleving heeft.
Rijker in de zin van "ik leer daarvan".
Leren in de ruimste zin van het woord.
leren... ontwikkeling... wijsheid.... kracht (ik zeg bewust geen macht)
quote:
Of het nu over 2012 gaat..het einde van de wereld..tarot of orbs zien..een ieder geloofd toch zijn eigen ding, maar soms, heel soms overlappen deze zones elkaar en mogen we van elkaar ervaren wat de ander ook ervaart(min of meer). Zo zijn er zaken als je soulmate..waar kom je die tegen en kom je die wel tegen? Zaken over Egypte waar we misschien wel antwoord op willen krijgen? Liggen we dichter bij de waarheid als we denken..hoever gaat het universum..we kunnen er alleen maar samen achterkomen..dus vandaag vraag ik jouw een verbintenis te zijn tussen de kaarten en de bron.
Ik leg de kaarten..de wierrook brand al..heb je al een vraag..?
Ik heb geen specifieke vraag, maar naar een algemene legging van jou ben ik wel benieuwd.
Je mag ook een reading geven zonder legging trouwens... wel eens gedaan ?
Wie weet kunnen we "connecten" en pik je precies de juiste dingen op.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill