abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 januari 2006 @ 17:28:26 #1
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33772166
Beste mensen, ongeveer een uur geledenwerd er een topic gesloten van me wat gaat over het gebruik van paddo's, mbt antwoorden verkrijgen.Ik stel voor: de gulden middenweg..

Op irc.fokzine.net kan ik niet binnenkomen, niet dat ik dat wil, want ik praat liever over dit soort dingen in het forum..ircnet is so sensitve..als je begrijpt wat ik bedoel..

TS begint..waar? Bij het begin..

eens in de zoveel tijd is er een opkikker nodig..zoiets als 4 o'clock cup a soup..zo zie ik dat ook op spiritueel gebied. Antwoorden liggen altijd in een bron van het onderbewuste. Iedereen en niet alleen geselcteerden kunnen daar aanspraak op maken. Wij zijn immers allemaal een deel van die bron..of we nu goed of kwaad zijn. Het is de modder die ons vast laat zitten en we moeten er zien uit te komen. Vandaar dat ik open sta voor een discussie op dit gebied..in hoevere is het maken van connecties weggelegd voor een ieder van ons? Dat is de vraag..kan ik ook zien wat jij ziet?
Nee, dat kan ik niet, maar ik kan me het wel voorstellen. Connecties leggen is voor een ieder weggelegd als je er maar open voor staat.

Of het nu over 2012 gaat..het einde van de wereld..tarot of orbs zien..een ieder geloofd toch zijn eigen ding, maar soms, heel soms overlappen deze zones elkaar en mogen we van elkaar ervaren wat de ander ook ervaart(min of meer). Zo zijn er zaken als je soulmate..waar kom je die tegen en kom je die wel tegen? Zaken over Egypte waar we misschien wel antwoord op willen krijgen? Liggen we dichter bij de waarheid als we denken..hoever gaat het universum..we kunnen er alleen maar samen achterkomen..dus vandaag vraag ik jouw een verbintenis te zijn tussen de kaarten en de bron.

Ik leg de kaarten..de wierrook brand al..heb je al een vraag..?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_33772637

[ Bericht 59% gewijzigd door Mirage op 06-01-2006 19:56:30 (verkeerde topic ?) ]
pi_33773817
Welke kleur broek had ik nou aan verleden keer?
En oh ja, moet/zal ik vanavond afspreken of niet? (twijfel nl, gevoel, maar kan ook pms zijn )
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:44:45 #4
61787 Speedo666
Anti-AEL / anti marokaans
pi_33774369

[ Bericht 100% gewijzigd door Mirage op 06-01-2006 19:56:55 (niet doen) ]
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:48:31 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33774507
Dit gaat niet werken...

Drugs online gebruiken sowieso niet.

Zeker niet als middel tot antwoorden volgens mij.

Maar ik ga offline....ben sowieso bezig met de realiteit. Dus ik heb geen vragen.

Topicstarter, de realiteit leren kennen kan ook prettig zijn, en daar kun je ook van leren. Niet alles hoeft met het paranormale te maken te hebben. Integendeel zelfs.

Ben weg weer.

Lekker tv kijken. Niet hoeven denken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 18:50:54 #6
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33774595
Nogmaals, het paranormale is niet alles. Integendeel

De realiteit is belangrijker.
pi_33776635
" Contact "

Wat schiet je te binnen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_33777388
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef displission het volgende:

TS begint..waar? Bij het begin..
en waar is het begin ?
quote:
eens in de zoveel tijd is er een opkikker nodig..zoiets als 4 o'clock cup a soup..zo zie ik dat ook op spiritueel gebied.
Als je doelt op waar ik denk dat je op doelt dan denk ik dat je gelijk hebt.
Met enige regelmaat krijg ik spontaan nieuwe ideeën of inzichten. Ik doe er niets voor, ze komen gewoon. Ik leef mijn leven en heb het idee dat ik iedere keer een soort "sprong" maak.
Gewoon als vanzelf.
quote:
Antwoorden liggen altijd in een bron van het onderbewuste. Iedereen en niet alleen geselcteerden kunnen daar aanspraak op maken. Wij zijn immers allemaal een deel van die bron..of we nu goed of kwaad zijn. Het is de modder die ons vast laat zitten en we moeten er zien uit te komen. Vandaar dat ik open sta voor een discussie op dit gebied..in hoevere is het maken van connecties weggelegd voor een ieder van ons? Dat is de vraag..kan ik ook zien wat jij ziet?
Nee, dat kan ik niet, maar ik kan me het wel voorstellen. Connecties leggen is voor een ieder weggelegd als je er maar open voor staat.
Dat geloof ik ook.
Ik kan niet zien wat jij ziet, maar ik kan wel besluiten om mij in te leven in jouw wereld en door jouw ogen te kijken. Ik kan jouw ervaringen, gevoelens aannemen.. ik kan even naar "jouw" kant van de wereld komen om zo zowel "rijker" te worden als om meer begrip te krijgen, wat weer een positief en constructief effect op de samenleving heeft.
Rijker in de zin van "ik leer daarvan".
Leren in de ruimste zin van het woord.
leren... ontwikkeling... wijsheid.... kracht (ik zeg bewust geen macht)
quote:
Of het nu over 2012 gaat..het einde van de wereld..tarot of orbs zien..een ieder geloofd toch zijn eigen ding, maar soms, heel soms overlappen deze zones elkaar en mogen we van elkaar ervaren wat de ander ook ervaart(min of meer). Zo zijn er zaken als je soulmate..waar kom je die tegen en kom je die wel tegen? Zaken over Egypte waar we misschien wel antwoord op willen krijgen? Liggen we dichter bij de waarheid als we denken..hoever gaat het universum..we kunnen er alleen maar samen achterkomen..dus vandaag vraag ik jouw een verbintenis te zijn tussen de kaarten en de bron.

Ik leg de kaarten..de wierrook brand al..heb je al een vraag..?
Ik heb geen specifieke vraag, maar naar een algemene legging van jou ben ik wel benieuwd.
Je mag ook een reading geven zonder legging trouwens... wel eens gedaan ?
Wie weet kunnen we "connecten" en pik je precies de juiste dingen op.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33777433
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:

het paranormale en de realiteit zijn samengesmolten bij mij.
Ik leef in de realiteit en dat wat sommige mensen paranormaal noemen dient zichzelf aan.

Zo kan het dus ook
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33794135
Uhhhhhhhh , neuh gebruik geen drugs.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:18:12 #11
91333 displission
pi_33799694
Mirage het was echt wel leuk..de paddo's daar voelde ik niet zo veel van, zal wel komen doordat ik ze vaker die week gebruikt had. Dan raak je een beetje gewend aan die stoffen schijnt..maarja dat wil niet zeggen dat ik er niks van voelde. Integendeel ik heb gewoon een beetje gerelaxed..maar ik had gewoon ff geen zin om iets te vertellen. Wel nog even een legging voor mezelf gedaan..en een beetje lopen schrijven..niet zoveel raars meegemaakt behalve dan dat de muziek wel vervormd leek..de prodigy klonk trouwens erug goed.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:27:03 #12
138177 The_Psyraisor
Respect our nature!
pi_33799998
quote:

Daar vraag is; wat IS realiteit??
Mijn inziens is er niet maar één realiteit. Ga de diepte des levens eens in. Het leven is niet alleen wat het lijkt.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 16:58:36 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33802994
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

het paranormale en de realiteit zijn samengesmolten bij mij.
Ik leef in de realiteit en dat wat sommige mensen paranormaal noemen dient zichzelf aan.

Zo kan het dus ook
Het paranormale gaat dus onderdeel vormen van de realiteit

Het paranormale wordt realiteit?

Ik begin het woord paranormaal niet zo leuk te vinden de laatste tijd. Ik hou niet zo van zaken die twijfelachtig zijn ook.

Maar zodra iets paranormaals, algemeen wordt, dan laat ik het niet staan. Algemeen voor mezelf dus. Als ik zelf geen twijfel meer heb erover. Zodra ik zelf geen twijfel heb, is het voor mij geen paranormaal iets meer.

Maar dan moet het wel niet van de zotte zijn natuurlijk

En in hoeverre het van de zotte is/wordt, dat kun je ook zelf in de hand hebben. Je kunt zelf de mate waarin je wel of niet wilt geloven bepalen.
pi_33805753
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 16:58 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het paranormale gaat dus onderdeel vormen van de realiteit

Het paranormale wordt realiteit?

Ik begin het woord paranormaal niet zo leuk te vinden de laatste tijd. Ik hou niet zo van zaken die twijfelachtig zijn ook.

Maar zodra iets paranormaals, algemeen wordt, dan laat ik het niet staan. Algemeen voor mezelf dus. Als ik zelf geen twijfel meer heb erover. Zodra ik zelf geen twijfel heb, is het voor mij geen paranormaal iets meer.

Maar dan moet het wel niet van de zotte zijn natuurlijk

En in hoeverre het van de zotte is/wordt, dat kun je ook zelf in de hand hebben. Je kunt zelf de mate waarin je wel of niet wilt geloven bepalen.
Ik denk dat het meer een probleem is dat het zo apart gezet wordt. Dat woord Para voor het normale. Alles wat anders is, wat boven het maaiveld uitsteekt is abnormaal en dus geen deel van de realiteit. Terwijl het voor een heleboel mensen in meer of mindere mate een gewone dagelijkse realiteit is. Intuitie kun je niet zien maar is altijd aanwezig geweest. En nog. Ook al is er een heleboel van weggezakt omdat het niet gebruikt wordt.
Het griezelige gedoe eromheen en de interessantdoenerij maakt het tot iets vreemds en niet langer herkenbaar als realiteit.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 7 januari 2006 @ 18:34:05 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33806015
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer een probleem is dat het zo apart gezet wordt. Dat woord Para voor het normale. Alles wat anders is, wat boven het maaiveld uitsteekt is abnormaal en dus geen deel van de realiteit. Terwijl het voor een heleboel mensen in meer of mindere mate een gewone dagelijkse realiteit is. Intuitie kun je niet zien maar is altijd aanwezig geweest. En nog. Ook al is er een heleboel van weggezakt omdat het niet gebruikt wordt.
Het griezelige gedoe eromheen en de interessantdoenerij maakt het tot iets vreemds en niet langer herkenbaar als realiteit.
Klopt

Heb niets toe te voegen nu op jou tekst en bewering

En het draait tevens om persoonlijke ervaringen ook. Maar soms lees ik wel eens wat, waarvan ik denk, dat kan toch niet waar zijn. Is het dan paranormaal als het te gek voor woorden is? Of is het dan een foute interpretatie van de omgeving van degeen die zaken beweert? Of zou je mensen in eerste instantie moeten geloven? Maar dan kun je alles wel geloven, en misschien maken mensen ook zaken mee. Dat het wederom in hun eigen gebied beleeft wordt. Dat het persoonlijk is dus.

Intuitie kun je inderdaad niet waarnemen en zo zijn er meer zaken die je niet kunt waarnemen. Er zijn veel dingen die niet verklaard zijn geworden. Misschien is dat wel het paranormale, en niet zozeer de zaken die beweerd worden die kant nog wal slaan.

Als ik aan het paranormale denk, dan denk ik vanzelf vaker aan grote verhalen waar ik niets mee kan. Terwijl het misschien gaat om het stille gebied dat ertussen inligt.

Die grote verhalen die niet waar hoeven te zijn, dat kan ook fantasie zijn gebaseerd op niets. Dat de fantasie te groot wordt of dat mensen dingen waarnemen die niet waar zijn. Dat het foute waarnemingen zijn als het ware.

Maar dat laatste hoeft niet te betekenen dat het paranormaal is, of wel? Dan is het een foute observatie eerder.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 09:42:01 #16
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33894614
Okay ik heb een vraag, Orakel.

In Egypte is nog steeds (als het goed is) de Hall of Records begraven. Sommigen zeggen onder de Sphinx, en een ander zegt dat dit in een labyrynth ligt, die nog opgegraven moet worden.
Aangezien de Hall of Records een belangrijke rol speelt in de verlichting van onze verloren historie, lijkt me dit een belanrijke vraag: Waar kan men de Hall of Records vinden. (Antwoorden als wanneer deze gevonden wordt en wat er in ligt is ook zeer welkom!)
¡ Experience Everything !
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:16:59 #17
91333 displission
pi_33910772
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 18:28 schreef sweetgirly het volgende:
Welke kleur broek had ik nou aan verleden keer?
Een rode
  dinsdag 10 januari 2006 @ 18:17:44 #18
91333 displission
pi_33910805
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 09:42 schreef RickySway het volgende:
Okay ik heb een vraag, Orakel.

In Egypte is nog steeds (als het goed is) de Hall of Records begraven. Sommigen zeggen onder de Sphinx, en een ander zegt dat dit in een labyrynth ligt, die nog opgegraven moet worden.
Aangezien de Hall of Records een belangrijke rol speelt in de verlichting van onze verloren historie, lijkt me dit een belanrijke vraag: Waar kan men de Hall of Records vinden. (Antwoorden als wanneer deze gevonden wordt en wat er in ligt is ook zeer welkom!)
Ik zal hem in gedachten houden voor de volgende trip die ik maak..jouw vraag..
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:45:46 #19
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33966056
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:17 schreef displission het volgende:

[..]

Ik zal hem in gedachten houden voor de volgende trip die ik maak..jouw vraag..
Toch niet de volgende trip naar Egypte hè? Want ik denk niet dat ik zo lang dit forum blijf monitoren
¡ Experience Everything !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')