Ja ik heb wel interrese hoeveel moet je er voor hebben?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:18 schreef master_X het volgende:
heb er toen 1 bij dirx slijter rij gehaald 6 flessen werkt goed gebruik hem alleen nooit intresse ?
Uhh ik heb ze wel zien hangen en ik denk niet dat ze altijd die doppen dichtdraaien hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:19 schreef Casparovvv het volgende:
Geven die een bepaalde dosis af dan? Volgens mij moet je 'm dan nog steeds zelf open en dicht draaien hoor
Zo'n op-z'n-kop-hang-ding heet een non-drip daar kun je de flessen gewoon in laten hangen hoef je geen doppen op te draaien, alle dranken kunnen daar in op hele gesuikerde likeuren na. Te koop bij Makro, Ven, Hocras, en sommige slijterijen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:17 schreef Perfect het volgende:
Waar kun je van die dingen halen waar ze die flessen drank in hangen in cafe 's oid?
Dus dat je maar 20 cl in je glas hebt of meer, want die wil ik eentje hebben aangezien ik altijd te veel of te weinig er in doe....
Hmm bedankt voor de info ga morgen even op pad om rond te kijken. Ik heb wel thuis wat boorelglaasjes staan, maar zo'n ding heeft toch wel iets vind ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:37 schreef doeka het volgende:
[..]
Zo'n op-z'n-kop-hang-ding heet een non-drip daar kun je de flessen gewoon in laten hangen hoef je geen doppen op te draaien, alle dranken kunnen daar in op hele gesuikerde likeuren na. Te koop bij Makro, Ven, Hocras, en sommige slijterijen.
Je kunt naturlijk als maatje ook een borrelglaasje gebruiken; is het zelfde maatje 0,35 en veel goedkoper.
30 euro en dan 6 flessen kunne erin en niet met dop draaien maar kan je door je glas tegen de houder aan te drukken de dossering doen. Als goed is heb ik zelfs de doos nog mail me anders op driven_not_fast AT hotmail dot comquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:24 schreef Perfect het volgende:
[..]
Ja ik heb wel interrese hoeveel moet je er voor hebben?
nee ind lekt niet ook al zou je het niet verwachtenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:34 schreef Chimay het volgende:
Ik denk dat je beter een schenktuit aanschaft, werkt even goed, en vooral: geen lekgevaar zoals bij zo'n houder
Maar je hebt ook van die dingen waarbij je eerst een soort van reservoir vol moet laten lopen en daarna het glas er pas tegenaan kan drukken. Op deze manier wordt het afgemeten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:37 schreef doeka het volgende:
[..]
Zo'n op-z'n-kop-hang-ding heet een non-drip daar kun je de flessen gewoon in laten hangen hoef je geen doppen op te draaien, alle dranken kunnen daar in op hele gesuikerde likeuren na. Te koop bij Makro, Ven, Hocras, en sommige slijterijen.
Je kunt naturlijk als maatje ook een borrelglaasje gebruiken; is het zelfde maatje 0,35 en veel goedkoper.
ik heb toch al andere dingen meegemaakt en gezienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:22 schreef master_X het volgende:
[..]
nee ind lekt niet ook al zou je het niet verwachten
zo'n ding is toch standaard?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar je hebt ook van die dingen waarbij je eerst een soort van reservoir vol moet laten lopen en daarna het glas er pas tegenaan kan drukken. Op deze manier wordt het afgemeten.
Volgens mij bedoelen we hetzelfde; dat is een non-drip.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 09:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Maar je hebt ook van die dingen waarbij je eerst een soort van reservoir vol moet laten lopen en daarna het glas er pas tegenaan kan drukken. Op deze manier wordt het afgemeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |