soms komt het op de 22e of de 23e ( zie site IBG) maar meestal de 24equote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:12 schreef The_Terminator het volgende:
Bij mij komt het altijd al op de 24e...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:13 schreef Jan-Ton het volgende:
zolang ik me geld maar krijg
Over lui gesproken, ga eens werken, dan hoef je ook niet steeds zo'n kuttopic te openen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:11 schreef Sylvana het volgende:
vorige topic: Heb jij je stufi al #12
Voor de mensen die te lui zijn om het zelf op te zoeken: het komt deze maand de 24e pas
vind jij maar es werk als je geen ervaring hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef sr_firewire het volgende:
Is dit een klaagbaak topic ? Zouten !
Mensen die teren op hun stufi zijn stumperds. Ga gewoon werken hoef je tenminste niet 3 weken per maand in armoede te leven...
Stage lopen wil ook nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vind jij maar es werk als je geen ervaring hebtik word echt OVERAL afgewezen omdat ik geen ervaring heb, maarja, zo krijg ik dat natuurlijk ook nooit
![]()
![]()
Voor vakkenvullen heb je ook echt ervaring nodigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
vind jij maar es werk als je geen ervaring hebtik word echt OVERAL afgewezen omdat ik geen ervaring heb, maarja, zo krijg ik dat natuurlijk ook nooit
![]()
![]()
tja, ga volgend jaar pas een heel jaar stage lopen, dit jaar 2 periodes 2 dagen in de week, maar ken weinig mensen die aan hun 2ejaars-stage werk over hebben gehoudenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stage lopen wil ook nog wel eens helpenIk heb ook werk overgehouden aan me stage, kunnen ze ook niet zeuren over ervaring.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
![]()
![]()
bij de supermarkt nemen ze alleen 15/16- jarigen aan, met je 19 jaar ben je bijna overal te oud voor supermarktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef echt het volgende:
[..]
Voor vakkenvullen heb je ook echt ervaring nodig![]()
ik sta bij 5 uitzendbureau's ingeschreven, al sinds mei, maar ze hebben niks voor me ( voor 8 -12 uur in de week )quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik studeer ook nog, en heb een goede bijbaan waar ik altijd terecht kan. Gewoon naar uitzendbureau gaan, dus niet zo mauwen. Je wil gewoon niet werken.
Pff als 18e jarige, bijna 19 ga je langs het uitzendbureau, daar staan de bedrijven te trappelen om zielige stumperds als jou aan te nemen als oproepkracht. Als je snel bent haal je het nog, ze sluiten meestal om 17:00.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij de supermarkt nemen ze alleen 15/16- jarigen aan, met je 19 jaar ben je bijna overal te oud voor supermarkt
Ja als je er zelf niet achter aan gaat niet nee. Schei toch uit...... Lui dat ben je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik sta bij 5 uitzendbureau's ingeschreven, al sinds mei, maar ze hebben niks voor me ( voor 8 -12 uur in de week )
uitzendbureaus hier hebben eigenlijk alleen voor 20 uur in de week of meer, en dat red ik gewoon niet naast me studiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja als je er zelf niet achter aan gaat niet nee. Schei toch uit...... Lui dat ben je.
-Edit: Nu is het afgelopen, gewoon ontopic reageren of anders gewoon niet. Geldt ook voor de andere mensen die dit topic proberen te verzieken.-quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uitzendbureaus hier hebben eigenlijk alleen voor 20 uur in de week of meer, en dat red ik gewoon niet naast me studie
en nou weer ontopic over de stufi en niet over werkloosheid
Thuiswonend zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:30 schreef sr_firewire het volgende:![]()
Ik weet niet eens hoeveel mijn stufi is,
Sinds een jaar wel ja, tijd op kamers gewoont maar omdat kamer verviel weer terug gegaan. Maar ook toen wist ik het niet, simpel omdat ik werkte en daar mijn inkomsten door had...quote:
Toen ik thuiswoonde wist ik het ook niet, had toen bergen met geld. Maar nu ik op kamers woon kan ik net (niet) rondkomen.. dus heb het hard nodig..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Sinds een jaar wel ja, tijd op kamers gewoont maar omdat kamer verviel weer terug gegaan. Maar ook toen wist ik het niet, simpel omdat ik werkte en daar mijn inkomsten door had...
Bullshit. Als er een moment is geweest dat je hebt geconstateerd, dat ze 20 uur in de week hebben, wil het niet zeggen dat het over een x-aantal maanden hetzelfde is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uitzendbureaus hier hebben eigenlijk alleen voor 20 uur in de week of meer, en dat red ik gewoon niet naast me studie
en nou weer ontopic over de stufi en niet over werkloosheid
Dat is echt zo zielig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Reflex het volgende:
ah, vandaag dus... Reflex heeft nog 3 eutjes voor 3 weken
we have a winnerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Reflex het volgende:
ah, vandaag dus... Reflex heeft nog 3 eutjes voor 3 weken
Ja die 300 was nog van een reisje naar Rome.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Hoe kan iedereen aan de ene kant klagen over het geld dattie rood staat ( 500 euro en een aankomende creditcardrekening van 300), maar doodleuk in dezelfde post zijn reis naar Barcelona in gevaar zien komen?!
GA DAN NIET!
ga eens verdienen man!
Ik zweet ook altijd 2 dagen alcohol als ik een avond flink doorzak met sterke drankquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef MREn het volgende:
Ik kreeg van de bank ook nog een mooie bijdrage van ergens in de 50 euro aan rente, altijd aardig...helaas heeft dat geld zich binnen enige dagen getransformeerd tot een penetrante whiskywalm om me heen, ondanks douche, deo en kaugom. Maar ach, als het maar gezellig is
ik heb nog 5 euro, dus ga een lekker lang weekend naar me ouders toe en dan red ik het welquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:39 schreef sh4dow het volgende:
Ah damn, de 24e komt het geld dus pas? Ik heb nog maar 3 euro!
Hehe, ik ga dit weekend met m'n vriendinnetje naar de winter Efteling. Ik hoopte erop dat ik voor morgen m'n studiefinanciering wel binnen zou hebben. Gelukkig heb ik nog geld achter de handquote:Op donderdag 19 januari 2006 13:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb nog 5 euro, dus ga een lekker lang weekend naar me ouders toe en dan red ik het wel
hoe wil je voor de zomer nog meer dan 3500 euro aankomen zonder te lenen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:04 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb nog ruim 100 euro
Krijg morgen weer zorgtoeslag, en over een week ongeveer stagevergoeding en studiefinanciering
Deze maand kom ik wel door denk ik, maar ik moet nog op wintersport en van de zomer naar Mallorca, dat zal lastig worden.
RIjbewijs ook nog trouwens
Werkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:27 schreef Pumatje het volgende:
[..]
hoe wil je voor de zomer nog meer dan 3500 euro aankomen zonder te lenen?
zit je er doorheen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:36 schreef Waxxer het volgende:
ai-ai-ai-ai-ai......
Nou mensen, het moet weer hoor! Dra!!!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
zit je er doorheen?
Nog héél even
Klopt.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:06 schreef koenimex het volgende:
En er wordt ook weer lesgeld afgeschreven deze maand, geloof ik
Ach... Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Gelukkig deze maand niet, maar vorige maand wel, en wellicht volgende maand ook weerquote:
Anders doe je het volgende toch:quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:44 schreef Roellio het volgende:
Pleuris zeg. Ik heb het nog nooit harder nodig gehad als nu!
Ik heb nog een pak spaghetti, een pot pastasaus, 2 blikken doperwtjes, een pak euroshopper ice-tea en een fles wijn.
oh, en 4 krentebollen
Moet lukken tot dinsdag.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Anders doe je het volgende toch:
"Hoi Mam, ik denk, ik kom ook eens even langs. Ooh, wilden jullie net gaan eten?"
quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:44 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Ach... Ik kan me voorstellen hoe je je voelt. Gelukkig deze maand niet, maar vorige maand wel, en wellicht volgende maand ook weer![]()
Ik heb morgen een etentje van school en zaterdag ga ik bij m'n ouders eten!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:57 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Anders doe je het volgende toch:
"Hoi Mam, ik denk, ik kom ook eens even langs. Ooh, wilden jullie net gaan eten?"
Heb jij even geluk. Meestal heb ik alleen pastasaus en ben ik te lui om pasta te kopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:44 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nog een pak spaghetti, een pot pastasaus,
quote:Op donderdag 19 januari 2006 23:51 schreef Thrilled het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik snap nu eindelijk dat Stufi staat voor
Studie Financiering
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk... dacht al die tijd dat het een synoniem was voor geld, zoals doekoe enzo...
als die studenten die een eigen kamer willen eens gingen werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Roellio het volgende:
Als ze nu de thuiswonende stufi af zouden schaffen en de échte studenten meer zouden geven?
Helemaal mee eens!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Roellio het volgende:
Als ze nu de thuiswonende stufi af zouden schaffen en de échte studenten meer zouden geven?
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef iDex het volgende:
[..]
als die studenten die een eigen kamer willen eens gingen werken
dan hoef je echt niet van de armoede te leven.
Ja, want thuiswonenden hoeven geen collegegeld te betalen of boeken te kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef Roellio het volgende:
Cursusje Nederlands kopen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:24 schreef iDex het volgende:
dan hoef je echt niet van de armoede te leven.
Die heb ik deze week toevallig al weer drie maanden vooruit betaald (er van uit gaande dat je de ziektekosten verzerkingen bedoeld)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:23 schreef iDex het volgende:
hmz ik moet er nog wat bijleggen en ik kan het weer uitgeven aan de verzekering
ik ga echt niet 3 maanden vooruit betalen. ik bedoel alleen maar, dat ik zelf niets aan studiefinanciering heb. ik moet het echt hebben van de andere inkomsten.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Die heb ik deze week toevallig al weer drie maanden vooruit betaald (er van uit gaande dat je de ziektekosten verzerkingen bedoeld)
Hoezo, leven van betaaldag tot betaaldag?![]()
Jij bent zo goedquote:Op vrijdag 20 januari 2006 01:27 schreef MREn het volgende:
[..]
Die heb ik deze week toevallig al weer drie maanden vooruit betaald (er van uit gaande dat je de ziektekosten verzerkingen bedoeld)
Hoezo, leven van betaaldag tot betaaldag?![]()
mja ik vond het ook een kul antwoord hoor wie betaald er nou 3 maanden vooruitquote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent zo goed
Man, lééf eens!
Serieus?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:17 schreef Slicky het volgende:
Ja, alles wat je ooit van ze gekregen hebt
ja ik meende,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:14 schreef Thrilled het volgende:
moet je je studiefinanciering terugbetalen als je klaar bent met studeren?
en je schooltas ook!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:14 schreef Thrilled het volgende:
Wat was er niet serieus aan dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Thrilled het volgende:
ok bedankt voor de serieuze reacties... kan ook nooit een keer normaal enzo...
heej zo bedoelde ik het niet hoor, kom op, hou je sterkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Thrilled het volgende:
giro 444, ter attentie van jou, schooltas e.d.....
dacht dat ik gewoon een normale vraag vroeg... zal wel aan mij liggen...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Thrilled het volgende:
giro 444, ter attentie van jou, schooltas e.d.....
dacht dat ik gewoon een normale vraag vroeg... zal wel aan mij liggen...
Ik dacht dat jou vraag niet serieus wasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:50 schreef Thrilled het volgende:
ok bedankt voor de serieuze reacties... kan ook nooit een keer normaal enzo...
Wat ben jij voor iemand dat je niet eens even zelf initiatief neemt om op ib-groep.nl te kijken....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:14 schreef Thrilled het volgende:
Ik krijg gewoon standaard een rekening voor drie maanden, is al jaren zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:12 schreef iDex het volgende:
[..]
mja ik vond het ook een kul antwoord hoor wie betaald er nou 3 maanden vooruit. je hebt jezelf er alleen maar mee. ik betaal gewoon op tijd, maar 3 maanden vooruit vind ik wat te ver gaan.
Tsss...en waarom denk je dat ik geen leven heb? Alleen vanwege het feit dat ik een wat grotere financiele armslag heb dan jij? Tss..get a life.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent zo goed
Man, lééf eens!
Ik zeg ook nergens dat ik barst van het geld, wat ik bedoel is dat je het grootste deel van je lasten al maanden van te voren aan kan zien komen, dus dat je gewoon verkeerd bezig bent met je uitgaven als je helemaal blut bent en nog een week tot je volgende stufi-betaaldag moet overbruggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef iDex het volgende:
ik ga ook niet lopen pronken dat ik veel geld heb. en al hellemaal niet in een stufi topicje
Nog 4 daagjes (of iets meer..)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:02 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan ook niet wachten tot het binnen is
24 januariquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:05 schreef Etcetera het volgende:
wat is de datum van stufistorting?
needmoney
ben te lui om te kijken op ib-groep.nl
Komt toch altijd de 24e?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
24 januariHeb je niet zo´n dingetje voor het hele jaar
![]()
jawelquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:09 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
24 januariHeb je niet zo´n dingetje voor het hele jaar
![]()
Met zo´n instelling kom je echt ver in het levenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jawel
en ook een kamer met veel te veel troep
Wat, te volgen poen?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
Tvp
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:27 schreef tonks het volgende:
Tvp
idd, same here, heb daar niet voor niks een kaart van op me deur hangenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Loesje heeft meestal gelijk: aan het eind van m'n geld hou ik altijd een stukje maand over...
mét ook niet denk ik..quote:Op zondag 22 januari 2006 20:24 schreef Reflex het volgende:
*tik tak tik tak...
Stufie, het word niets zonder jou, Stufie.
Owja, jaaropgave! Die moet ik ook nog krijgen, was t bijna vergetenquote:Op maandag 23 januari 2006 10:34 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik moet echt maar eens werk gaan zoeken, heb nog maar 30 euro op mijn rekening. Ik hoop dat ik snel mijn jaaropgaaf van 2005 krijg, kan ik 1200 euro terug vragen van de belasting
![]()
Ja, ik heb ook nog wat rekeningenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:16 schreef WEST het volgende:
kom maar op, ik moet nog 30 euro voor de webhosting betalenen de rest natuurlijk
![]()
ik heb het dus ook hard nodig, liggen hier ook nog aardig wat acceptgiro's te wachtenquote:Op maandag 23 januari 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan niet wachten tot dinsdag. En het stomme is dat ik van de 740 euro ofzo die ik krij maar een euro of 250 80 over hou
.
Hufterquote:Op maandag 23 januari 2006 11:34 schreef kikoooooo het volgende:
Owja. En ik heb net mn achterstallige telefoonrekening betaald... Ik ga t gewoon redden deze maand! Nog 200eu op mn rekening, nog 200eu in mn portemonnee
ik wil me rekeningnummer wel even geven hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 11:34 schreef kikoooooo het volgende:
Owja. En ik heb net mn achterstallige telefoonrekening betaald... Ik ga t gewoon redden deze maand! Nog 200eu op mn rekening, nog 200eu in mn portemonnee
Mijn avondeten zal vanavond 2 kippenbouten zijnquote:
quote:
-500 op betaalrekening, 150 op rekening voor vaste lasten en 2000 spaargeldquote:Op maandag 23 januari 2006 15:18 schreef Erik_84 het volgende:
ik sta eindelijk goed! nog zonder de stufi.. sterker nog.. ik laat de stufi op een andere rekening storten en daar blijft het staan
300 op de spaarrekening, 470 op de postbankrekening, 230 op de betaalrekening
Ik ben wel student hoor, waar leid je uit af dat dat niet zo is?quote:Op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef Sylvana het volgende:
hebben we hem ook weer hoor
jij bent geen student, dus je hoeft hier niet te lopen pronken dat je veel geld hebt en goed kunt eten
Met 200eu op mn rekening bedoel ik dat ik -800 roodsta hè, dat even voor de duidelijkheidquote:Op maandag 23 januari 2006 11:34 schreef kikoooooo het volgende:
Tot je bankrekening een dieprode kleur aanneemt en niet meer roder kanquote:Op maandag 23 januari 2006 16:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoef ook nooit te hongeren. Rood staan rules(en ik ben wél student
)
-800 rood staan is ook niet zo erg als je het mij vraagtquote:Op maandag 23 januari 2006 16:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met 200eu op mn rekening bedoel ik dat ik -800 roodsta hè, dat even voor de duidelijkheid
-948quote:Op maandag 23 januari 2006 19:29 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
-800 rood staan is ook niet zo erg als je het mij vraagt
Was ik maar zo dichtbij de positieve getallenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
ik sta -1572,32 rood terwijl ik maar 1000 euro rood kan staanDus als morgen de stufi komt sta ik nog -832 rood
Tip: meteen dezelfde dag nog alles contant pinnen tot je max. voor je vaste lasten er af gaan.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
ik sta -1572,32 rood terwijl ik maar 1000 euro rood kan staanDus als morgen de stufi komt sta ik nog -832 rood
En ik dacht dat ik het verneukt hadquote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef Sylvana het volgende:
Geloof maar niet dat het stipt middernacht bij iedereen bij wordt geschreven hoor.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
Vannacht staat het er wel op toch?
Rond half 11 kan je weer boodschappen doen denk ik.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
Vannacht staat het er wel op toch?
Mwah heb een hardeschijf van een vriend gekocht, en had beloofd dat ik hem vannacht zou betalenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:29 schreef MREn het volgende:
[..]
Geloof maar niet dat het stipt middernacht bij iedereen bij wordt geschreven hoor.
Het zal toch niet zo levensbedreigend zijn dat je dat direct om 0:00 wil ipv 17:00 ofzo? Maar het kan wel handig zijn als je net vanavond bent stappen natuurlijk
Cash kan niet op een rekennig staan.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:49 schreef Roellio het volgende:
Als ik morgenochtend mijn oogjes open doe staat de verse cash op de rekening!
Dat doe ik ook altijd hoorquote:Op maandag 23 januari 2006 22:08 schreef MREn het volgende:
[..]
Tip: meteen dezelfde dag nog alles contant pinnen tot je max. voor je vaste lasten er af gaan.
quote:
ja, deze maand 33 euro gekregen, vorige maand 34 euroquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:06 schreef RijstNatie het volgende:
ik kreeg deze maand weer zorgtoeslag, heb het nu 2x gekregen..
hebben meer mensen dit gehad?
Zorgtoeslag, huurtoeslagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:06 schreef RijstNatie het volgende:
ik kreeg deze maand weer zorgtoeslag, heb het nu 2x gekregen..
hebben meer mensen dit gehad?
had het gezien jaquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:03 schreef koenimex het volgende:
Nog geen stufi, zal in de loop van de dag wel komen. Zorgtoeslag was deze maand trouwens een hele Euro minder.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:03 schreef koenimex het volgende:
Nog geen stufi, zal in de loop van de dag wel komen. Zorgtoeslag was deze maand trouwens een hele Euro minder.
Daar is in WGR al een topic overquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:03 schreef koenimex het volgende:
Zorgtoeslag heb ik ook al week! Nu de rest nog..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
duurt het bij iedereen zo lang bij de Abn amro bank? ik heb het nog niet, maar de zorgtoeslag al wel
Dat is vreemd, gister ook al. Iets van een "systeemfout" ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:32 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier heeft mijnpostbank.nl ook nog eens een technische storing
Het is bij jou altijd het eerst!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:38 schreef tonks het volgende:
Jaa het is binnen!!
Profiteurquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:03 schreef MeneerMuis het volgende:
Als dat geld nou eens binnenkomt dan kan ik me uitschrijven bij het ibg en bij me school, anders moet ik helemaal tot morgen wachten
Kut hé, dat je je geld van je krantenwijk pas donderdag krijgtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:25 schreef tonks het volgende:
Ik weet niet of het al binnen isik zat net op school ff kijken
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Kut hé, dat je je geld van je krantenwijk pas donderdag krijgt![]()
Wat stoer, kan dat ook met de rabobank?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:30 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die ABN AMRO hebben: voeg msn@nl.abnamro.com toe aan je msn dan slash /saldo en dan daarachter de laatste vier cijfers van je banknummerkan je direct checken of je stufi erop staat
weet niet. Check @ rabobank.nlquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:33 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat stoer, kan dat ook met de rabobank?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:44 schreef meinte het volgende:
"mijn postbank" doet het weer, maar nog steeds zonder geld :/
*F5 F5 F5*quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb het, Postbank.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:44 schreef meinte het volgende:
"mijn postbank" doet het weer, maar nog steeds zonder geld :/
1 2 3 4 5 | INFORMATIE BEHEER GROEP STUDIEFINANCIERING JANUARI 2006 CORR.NR. 1080-8xx69-xxx 562,54 |
jezus hebben jullie allemaal een lening ofzo .. kommik aanzetten met mn 60 eu :/quote:
Heb ik lekker meerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef Dark0r het volgende:
[..]
jezus hebben jullie allemaal een lening ofzo .. kommik aanzetten met mn 60 eu :/
uitwonend en die shit..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef Dark0r het volgende:
[..]
jezus hebben jullie allemaal een lening ofzo .. kommik aanzetten met mn 60 eu :/
Ik leen maximaal ja, totdat ik weer werk heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef Dark0r het volgende:
[..]
same for me .. kut domein naam betalenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:55 schreef WEST het volgende:
zo mijn stufi is ook binnen.., gelijk weer 29 euro van mijn domeinnaam weg
maar das maar éénmalig per jaar.
ik leen niks, en ik kan niet rood staan.., dat wil ik bewust niet.
Dus je gaat maximaal lenen om je pa een lening terug te betalen van 200 euro..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:06 schreef DR878 het volgende:
¤ 633,51![]()
Nouja ik leen maximaal,
want ik moet mijn pa 200 euro terugbetalen.
en ik werk niet
en daar gaat nog 210 euro vanaf
en daar komt wel weer 45 euri bij![]()
haha 1200 is idd anders dan 200quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:21 schreef DR878 het volgende:
Ik moe ¤ 1200 betalen aan me pa. ¤25 per maand lijkt me een beetje lastig:P . En die 200 euris zijn collegegeld en verzekering dus das ook 210 p.m.
ligt eraan hoelang je leent..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef boyv het volgende:
Ik leen ook 150 euro extra ofzo. Gratis geld man, heb je toch zo terugbetaald als je eenmaal werk hebt
dat kan. Je kunt via Mijn IB-groep aangeven wanneer de lening moet beginnen en wanneer eindigen. Het is wel kut dat je sowieso een maand moet wachten voor je dat geld hebtquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:17 schreef Sandersson het volgende:
kun je eigenlijk ook 1 maand 400 euro lenen ofzo en daarna niet meer?
Om de 2 weken zou beter zijn idd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat kan. Je kunt via Mijn IB-groep aangeven wanneer de lening moet beginnen en wanneer eindigen. Het is wel kut dat je sowieso een maand moet wachten voor je dat geld hebt
Ik wil je graag geruststellen dat je niet de enige bent met dit probleemquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik heb et binnenEn ik heb er een i-pod nano van gekocht
Dus het is alweer bijna op, en ik moet nog een maand
Waarom kan ik niet met geld omgaan?
ik nietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:48 schreef Dark0r het volgende:
[..]
Ik ben uitwonend en krijg 250quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:16 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
ik nietben uitwonend, krijg 470 euro..
Als ik het geld nodig zou hebben en ik zou er dan een Nano van kopen, dan worden mijn ouders super gek denk ik haha..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:03 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik heb et binnenEn ik heb er een i-pod nano van gekocht
Dus het is alweer bijna op, en ik moet nog een maand
Waarom kan ik niet met geld omgaan?
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef Pumatje het volgende:
ik ga na de zomer ook maar uitwonend :\
de tering,
waarom kunnen sommigen 470 euro krijgen en de ander 250 :S ?
Omdat niet alle ouders zoveel verdienen om kamerhuur+collegegeld+boeken+... van zoon- of dochterlief te betalen, daarom krijgen sommigen wat meer stufi.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef Pumatje het volgende:
de tering,
Omdat niet alle ouders zoveel verdienen om kamerhuur+collegegeld+boeken+... van zoon- of dochterlief te betalen, daarom krijgen sommigen wat meer stufi.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:36 schreef Pumatje het volgende:
de tering,
lang verhaalquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij uitwonend?
Hoe is het met je trouwens?
zoek eens op de ibgroep site, drol.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef Pumatje het volgende:
oke stel
ik ga uitwonen zeg maar, " op kamers "
Mijn ouders verdienen genoeg zeg maar.. maar er is geen supercontact, ze betalen alle boeken en al het schoolgeld.
hoeveel zou ik krijgen?
ZUCHT.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:49 schreef Pumatje het volgende:
oke stel
ik ga uitwonen zeg maar, " op kamers "
Mijn ouders verdienen genoeg zeg maar.. maar er is geen supercontact, ze betalen alle boeken en al het schoolgeld.
hoeveel zou ik krijgen?
Zeg maar gerust heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg veel.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je echt slecht contact met je ouders (dat ze niks betalen etc) dan kan je je onafhankelijk laten verklaren en meer krijgen maar dat is wel heel erg veel werk en gedoe.
Beide...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:22 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
dan verdienen je ouders teveelof je hebt geen aanvullende beurs?
Waarom heb je dan én een kpn abo én een orange abo?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:31 schreef iamredleader het volgende:
Zo, van de 780 euro is inmiddels 450 voor de huur opzij gezet, 45 voor KPN, 50 of zo voor Wanadoo, nog eens 30 voor Orange, 110 voor de zorg (gvd), dus veel blijft er niet over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |