Was dat maar waar!!!quote:Op maandag 19 december 2005 12:42 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Deze maand is de eerste maand dat ik hem niet nodig heb
Misschien deze week al.quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef Dwaashaas het volgende:
Yeah, de 22e !
En hoe zit het met die zorgtoeslag ? Wanneer krijg je die, want ik moet nog boeken bestellen
Ik weet het, het is daar niet voor bedoeld...
De zorgtoeslag krijg je toch in delen, per maand 10-12 euro extra, bovenop de stufi?quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef Dwaashaas het volgende:
Yeah, de 22e !
En hoe zit het met die zorgtoeslag ? Wanneer krijg je die, want ik moet nog boeken bestellen
Ik weet het, het is daar niet voor bedoeld...
Yep, die toeslag van de IB-Groep, maar ik bedoelde die van de belastingsdienst.quote:Op maandag 19 december 2005 12:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De zorgtoeslag krijg je toch in delen, per maand 10-12 euro extra, bovenop de stufi?
Oh, zit daar verschil in? Kan ik dus nog meer geld verwachten?quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Yep, die toeslag van de IB-Groep, maar ik bedoelde die van de belastingsdienst.
Alleen als je de zorgtoeslag hebt aangevraagd.quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef TeleluvR het volgende:
Oh, zit daar verschil in? Kan ik dus nog meer geld verwachten?![]()
Uiteraard. Maar ik dacht dat dat de toeslag was die je via de IB-groep binnen kreeg... Domme ik...quote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Alleen als je de zorgtoeslag hebt aangevraagd.![]()
dat is bij mij geloof ik niet.. anders heb ik een probleem, want de rekening waar dat vanaf gaat, heb ik nog geen geld opstaan, doe ik altijd met de stufiquote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Beluga het volgende:
Hebben er ook mensen last van gehad dat het collegegeld deze maand, midden in de maand werd afgeschreven, echt de 15de ofzow![]()
Anders wachten ze daar even mee tot na de stufie
Volgens mij in delen. Maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Nog 3 dagen, heb nog 5 euro, dat moet lukken, krap
Weet iemand trouwens of de zorgtoeslag in 1 keer wordt uitbetaald ( dus dat ik 403 euro krijg deze maand) of dat elke maand een euro of 40 wordt uitbetaald?
En echt relaxed dat hij vanaf januari verhoogd wordt
vraag ik me ook af...quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Weet iemand trouwens of de zorgtoeslag in 1 keer wordt uitbetaald ( dus dat ik 403 euro krijg deze maand) of dat elke maand een euro of 40 wordt uitbetaald?
de 22e komt hetquote:Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef Handschoen het volgende:
Nope, zal nog wel een paar dagen duren, normaal de 24ste ofzo. Misschien dat ze lief zijn en vanwege kerst wat eerder sturen...
er wordt deze maand helemaal geen collegegeld afgeschreven!quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Beluga het volgende:
Hebben er ook mensen last van gehad dat het collegegeld deze maand, midden in de maand werd afgeschreven, echt de 15de ofzow![]()
.quote:Op maandag 19 december 2005 14:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
er wordt deze maand helemaal geen collegegeld afgeschreven!
je bent genapt!!
I don't knowquote:
Veel? Ik krijg zo'n 450E p/m volgend jaar van de IBG alleen alquote:
Er staat bij mij niets over het maandelijks storten, wel een bedrag van 403 euro dat neerkomt op maandelijks 34 euro. Dus het is 1. een verrassing wanneer het komt en 2. een verrassing hoe het komtquote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef Miguel het volgende:
Krijg net die brief binnen van de zorgtoeslag!
Ontvang 34E p/m (403E over 2006 dus) met een toetsingsinkomen van 9000E
Staat verder niet welke datum het maandelijks wordt gestort, maar dat zien we dan vanzelf wel
aha jij hebt dus een huispapaquote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I don't know.
Mijn moeder werkt fulltime, mijn vader parttime en ze verdienen niet weinig ofzo!
ik krijg ook 474,nogwat volgend jaar.. ouders beide werkloos, ik woon niet thuisquote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Veel? Ik krijg zo'n 450E p/m volgend jaar van de IBG alleen al![]()
Leuk als het toetsinginkomen twee jaar terug ligt en je ouders ondertussen alweer genoeg geld verdienen (eigen zaak)
En neemijn pappie betaald niet voor alles, ik werk er zelf ook nog genoeg bij (15 uur p/w)
2006 gaat financieel gezien een goed jaar worden
je weet toch wel hoeveel stufi je krijgt en waar dat uit bestaatquote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I don't know.
Mijn moeder werkt fulltime, mijn vader parttime en ze verdienen niet weinig ofzo!
Neen, ik ken die brief niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
je weet toch wel hoeveel stufi je krijgt en waar dat uit bestaat
uitwonend + aanvullende lening oid?
thuiswonend?quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik ken die brief niet uit mijn hoofd.
Tevens woon ik nog gewoon thuis.
Had ik dus ook, maar kreeg van de week brief binnen dat het een fout was, en het bedrag word teruggestort, jij niks binnen gekregen dan?quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Beluga het volgende:
zou wel leuk zijn als het in 1 keer zou komenquote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Er staat bij mij niets over het maandelijks storten, wel een bedrag van 403 euro dat neerkomt op maandelijks 34 euro. Dus het is 1. een verrassing wanneer het komt en 2. een verrassing hoe het komt![]()
Elke maand wordt een bedrag uitgekeerd, als het goed is krijg je daarvan een formulier van de belastingdienst.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Nog 3 dagen, heb nog 5 euro, dat moet lukken, krap
En echt relaxed dat hij vanaf januari verhoogd wordt
maar aanvullend is toch ook een soort lening? Neem niet aan dat je dat er "gratis" bij kan krijgen...quote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Max thuiswonend voor 2006 is 296 euro als ik me niet vergis
(Dat is basisbeurs + max aanvullend, dus niet extra lenen ofzo)
Dat is dus wat ik krijg vanaf januari
En deze maand 817.. maar staat er nog niet en sta erom te springen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |