quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jij nu zorgt dat je er strak opzit en het hier meteen meldt, is er geen probleem.
Nee, dan wordt er weer gezegd, dat die oude gedateerd is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als jij nu zorgt dat je er strak opzit en het hier meteen meldt, is er geen probleem.
Dan posten jij en ik er elke maand een paar keer in, dan is dat argument ook weg. Okay?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er weer gezegd, dat die oude gedateerd is.
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
TR,volgens mij wil jij hartstikke graag mod worden,is het niet?
helpt niet meteen hoor. Ik was ooit de grote favoriet maar de keuze viel op een anderquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?
We kunnen het natuurlijk aan de heren mods voorstellen,een soort verkiezing voor een reserve-mod,voor als de rest er niet is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:42 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kunnen we daar geen verkiezingstoernooi voor organiseren?
Dat was voor de meetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helpt niet meteen hoor. Ik was ooit de grote favoriet maar de keuze viel op een ander
Heatwave's masterplan is er niets bij.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:41 schreef DutchGooner het volgende:
TR,volgens mij wil jij hartstikke graag mod worden,is het niet?
HW pakte het tenminste nog subtiel aan....quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heatwave's masterplan is er niets bij.
Ach, dat maakt toch niet zoveel uit. Ik houd het behoorlijk algemeen, dus dat kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Misschien is het leuk om daarmee te wachten tot de kwalificatie daadwerkelijk begint/op het punt staat te beginnen... en er dus ook echt iets zinnigs over te zeggen is?
Iig tot na het WK?
Zou 1 van de modjes hier op kunnen reageren?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk aan de heren mods voorstellen,een soort verkiezing voor een reserve-mod,voor als de rest er niet is.
Het lijkt me een top idee, maar zouden er veel aanmeldingen komen? Een verkiezing met 1 persoon is ook zo wat.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou 1 van de modjes hier op kunnen reageren?
Er zal toch wel concurrentie zijn?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het lijkt me een top idee, maar zouden er veel aanmeldingen komen? Een verkiezing met 1 persoon is ook zo wat.
Ik heb een hele andere fokquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan posten jij en ik er elke maand een paar keer in, dan is dat argument ook weg. Okay?
Ik heb ze gebookmarked, jij dan?
[afbeelding]
Niets outtasight outtamind!
Ik neem het mee naar achteren, we komen hier op terug, als het nog niet weggezakt is natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er zal toch wel concurrentie zijn?
Anders stel je het effe aan Yvonne voor
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?quote:
Jawel, ik heb nu een gele, met koekiemonster.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?
Een beetje geheimen zitten verklappen over m'n verschillende plaatjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan zie je dus de nieuwe avatar van Vaduz, met die naakte meid, niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |