Toespeling op vorige week. Dat topic is geopend ver van te vorenquote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik wil de uitslagen niet weten, om op een andere manier De Wedstrijden te kijken. Nou open ik echter de Active Topics, zie ik een TT met iets van 'Ajax laatste minuut, blabla'.. dat wil ik dus helemaal niet weten![]()
.
Nu ineens wel??quote:Op zondag 29 januari 2006 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijkt me het beste, .
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef Suijk het volgende:
De insteek van Daggla was iets anders, maar logisch dat het zo wordt opgevat. Ik heb dat bericht en de reactie's daarop verwijderd.
Tnx, was misschien wat kort door de bocht idd.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:29 schreef Suijk het volgende:
De insteek van Daggla was iets anders, maar logisch dat het zo wordt opgevat. Ik heb dat bericht en de reactie's daarop verwijderd.
dan staan er 300 posts in....quote:Op woensdag 1 februari 2006 15:29 schreef Beschouw het volgende:
Vraagje: hoe weet ik wanneer een topic vol is?
soms meerquote:
Geef Beschouw even de tijd ja!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Gaat dat logo topic nog komen?
Oke, in dat geval tot volgend jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:11 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geef Beschouw even de tijd ja!
Die moet nog uitvinden hoe zijn computer, Fok, het plaatsen van plaatjes, het linken naar plaatjes, het opzetten van tournaments, en het openen van nieuwe topics werkt.
Je post tot volgend jaar niet meer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Oke, in dat geval tot volgend jaar![]()
Ik post juist meer, omdat de posts van vandaag niet meegeteld worden.. Dat moet weer ingehaald worden natuurlijk :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je post tot volgend jaar niet meer?
Heerlijk, wat een goed nieuws.
Beetje laat, maar het slotje is gezet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
En dan kan er dus ook een slotje op de Logo nomineerronde.
Dankquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje laat, maar het slotje is gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |