Ik moet zeggen...ik vind het een van mijn beter uitgewerkte klonen.quote:
Ja nee, jij bent lekker helder bezigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:47 schreef Bupatih het volgende:
Het IJ is breed, de Zaan is breed:
Wie wil de Zaan bevaren?
De meisjes zijn er net gekleed
Zooals voor honderd jaren;
Haar oogen blauw en blank haar vel:
Ik mag die Zaansche meisjes wel.
Wie wil de Zaan bevaren?
Men vindt er molens bij de vleet,
En rijke molenaren;
Maar wie de slanke dochters ziet,
Denkt aan de dikke molens niet.
Wie wil de Zaan bezoeken?
Czaar Peter droeg er 't ambachtskleed
En at er pannekoeken;
Maar 't heeft hem levenslang berouwd,
Dat hij geen Zaansche had getrouwd.
Dat was ook de bedoeling van mijn post.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja nee, jij bent lekker helder bezig![]()
Ja, euh...met dat laatste ben ik het niet met je eens.quote:
Je wisselt ook zo lekker snel om.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik moet zeggen...ik vind het een van mijn beter uitgewerkte klonen.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Bupatih het volgende:
Het is dan ook een random gedicht dat ik postte.! Ik heb hem nog niet eens gelezen.
Houd eens op, kutkloonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, euh...met dat laatste ben ik het niet met je eens.Als iemand opnieuw deze hilarische mop leest en er dan sowieso ook mee lacht, wat verwacht je anders, is dat zijn eigen schuld, want er stond enkel een (concrete) verwijzing.
U hebt gezocht op onbenepen:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling van mijn post.
Bupatih. Onbegrepen. Doch onbenepen.
Zoals ik al eerder tegen Paltos zei:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
U hebt gezocht op onbenepen:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Ik moest de eerste keer niet lachen, en de tweede keer ook niet.quote:
Oké. Ik heb mijn punt gemaakt, dus jij kunt weer opwieberen.quote:
Ik wil niet terug!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké. Ik heb mijn punt gemaakt, dus jij kunt weer opwieberen.
Zoals ik nergens zei:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder tegen Paltos zei:
Niet élk woord dat niet in de Van Dale staat, is per definitie fout.
Het tegenovergestelde van 'benepen' misschien?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoals ik nergens zei:
Als ik post dat een woord niet in de Van Dale staat, betekent dat niet dat ik zeg dat je een fout hebt gemaakt, maar dat ik graag wil weten wat het is.
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Ik wil niet terug!
Ik wil niet bij al die stomme klonen zitten.
Ik wil bij jou zijn, Buup.
Dan snap je Bupa's geniale humor niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest de eerste keer niet lachen, en de tweede keer ook niet.
Jij bent dan ook, net als ik, eigendom van mijn baas, Bupie.quote:
Is opwieberen niet een tautologie/contaminatie/whatever?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oké. Ik heb mijn punt gemaakt, dus jij kunt weer opwieberen.
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Is opwieberen niet een tautologie/contaminatie/whatever?
En dat kent die kut Van Dale weer welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde van 'benepen' misschien?
quote:
Ja, nou, hoezeer ik dat ook zou willen, je merkt meteen aan mijn posts dat ik nooit eigendom zou kunnen zijn van die onbegrepen, onbenepen Bupiedoepie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef Poepatih het volgende:
[..]
Jij bent dan ook, net als ik, eigendom van mijn baas, Bupie.
Kloons? Huh, waar? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef rena het volgende:
Ik snap nu helemaal niet meer welke kloons van wie zijn![]()
Leg het me eens uit, of is het juist jullie bedoeling om verwarring te scheppen onder de bevolking![]()
Het is toch gewoon wieberen? En opzouten of oprotten en zulks?quote:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef rena het volgende:
Ik snap nu helemaal niet meer welke kloons van wie zijn![]()
Leg het me eens uit, of is het juist jullie bedoeling om verwarring te scheppen onder de bevolking![]()
Kap nou eens met die Entersquote:
Dat laatste klopt wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is toch gewoon wieberen? En opzouten of oprotten en zulks?
quote:
Bupie, toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:07 schreef Poepatih het volgende:
Nu snap ik er ook niks meer van.Van wie ik ben nou een kloon?
Hmm, het valt niet goed op dat je diequote:
Pleonasme bedoel je denk. Dat is een zwarte neger, wit sneeuw. Dit klink meer als iets wat niet betsaat.quote:
Goh Bassie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, het valt niet goed op dat je die-smiley hebt doorstreept.
Ghihi! Jawel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:10 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Pleonasme bedoel je denk. Dat is een zwarte neger, wit sneeuw. Dit klink meer als iets wat niet betsaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |